Kaspersky Cleaner - un prugramma libaru per pulì u vostru computer

Una nova utilità Kaspersky Cleaner hè apparuta nant'à u situ ufficiale di Kaspersky, hè scenariu per pulì i sistemi Windows 10, 8 è Windows 7 da file temporanei, cache, tracce di prugrammi è altri elementi, è dinò per installà u trasferimentu di dati personali à l'OS.

In qualche modu, Kaspersky Cleaner assimiglia u populu prugramma CCleaner, ma l'insieme di funzioni dispunibule hè un pocu più strettu. Tuttavia, per un utilizatore principiante chì vuole pulì u sistema, sta utilità pò esse una scelta eccellente - hè prubabile chì hà "spezzione" qualcosa (chì parechji pulitori liberi facenu spessu, soprattuttu se a so impostazione ùn hè micca pienu cumpressa), è aduprà u prugramma sia automaticamente è in mode manualu ùn hè micca difficiule. Also di u interessu: i migliori programmi per pulisce u computer.

Nota: L'utile in questu tempu hè presentatu in forma di una versione Beta (cioè una versione preliminare), chì significa chì i sviluppatori ùn sò responsabile per u so usu è qualcosa, teoricamente, ùn funziona micca cum'è previsto.

Pulizia di Windows in Kaspersky Cleaner

Dopu avè lanciatu u prugramma, vedi un interfaccia simpatica cù u pulsante "inizio scansione", chì inizià a ricerca di elementi di sistema chì pò esse cancellatu cù e l'impostazioni predefinite, è quattru elementi per l'impostazioni di elementi, cartelle, file, impostazioni di Windows chì devianu esse verificate durante a pulizia.

  • Pulisce u sistema - include a cancellazione di l'impostazioni di cache, i file temporanei, i caselli di riciclaggio, i protocolli (l'ultimu puntu per me ùn era micca chjamatu cumplessu, cumu u prugramma hà pigliatu di sguassà i protocolli VirtualBox è Apple per impostazione predefinita, ma dopu verificà chì cuntinuavanu à travaglià è restanu in u posto. , vanu à significà qualcosa diversu da protocolli di rete).
  • Ripristinà e configurazione di u sistema - include bugs per associazioni di file importanti, sostituendu elementi di sistema o impediscenu di avviare, è altre correzioni di bugs o impostazioni chì sò tipichi cume si presentanu problemi cù u funzionamentu di Windows è prugrammi di sistema.
  • Prutezzione contra a raccolta di dati - disabilite alcune di e funzioni di traccia di Windows 10 è di versioni precedenti. Ma micca tutti. Se site interessatu à stu sughjettu, pudete vene ancu cunnosce cun l'istruzione Cumu disattivà a sorveglianza in Windows 10.
  • Eliminà tracce di attività - sceglie i log di navigazione, u vutale di ricerca, i file tempuranei di Internet, i cookies, è u storia di i prugrammi di applicazioni cumuni è altre tracce di e vostre azzioni chì puderebanu interessà per quessa.

Dopu cliccatu u pulsante "Avia scansione", u sistema principia automaticamente a scansione, dopu chì vedete una visualizzazione grafica di u numaru di prublemi per ogni categoria. Quandu cliccate nantu à una di e cose, pudete vede esattamente ciò chì hè statu pussutu scansu a pulitica di l'elementi chì ùn vulete spargi.

Cliccando nantu à u bottu "Riparazione", tuttu ciò chì hè statu cunsideratu è deve esse pulitu in un computer in cunfurmità cù e regolazioni fatte hè cancellatu. Hè fattu. Inoltre, dopu a pulizia di u computer, un novu "Undo Changes" apparirà nant'à a schermata principale di u prugramma, chì vi permetterà di rende tutto in u so statu originale s'ellu ci hè prublemi dopu a pulizia.

Per ghjudicà l'efficacità di a pulizia in listessivu ùn pudu micca, eccettu valeu da notà chì quelli elementi chì u prugramma promette di pulisce sò abbastanza adeguati è in a maghjina di casi ùn pò danneghja u sistema.

D'altra parte, u travagliu, in realtà, hè purtatu solu cù vari vari file temporanei, chì ponu dinò esse eliminati manualmente per mezu di Windows (per esempiu, cumu pulì u computer da i file inutili), in a configurazione di u navigatore è i prugrammi.

È i più interessanti sò e correzioni automatiche di i parametri di u sistema, chì ùn sò micca relativi à e funzioni di pulizia, ma ci sò prugrammi separati per questu (ancu quì Kaspersky Cleaner ha qualche funzioni chì ùn sò micca trovate in altre utilità simili): Windows 10, 8 pratichi di correzione di l'errore è Windows 7.

Pudete scaricà Kaspersky Cleaner in a pagina ufficiale di i servizii gratuiti di Kaspersky //free.kaspersky.com/ru