Usendu Notepad ++ Text Editor

"Ripristinà sistema" - Questa hè una funzione chì hè integrata in Windows è chjamata da u installatore. Cù u so aiutu, pudete porre u sistema à u statu in cui era à u tempu di a creazione di unu o l'altru "Punti di recuperu".

Cosa hè necessariu per cuminciare a recuperazione

A fà "Ripristinà sistema" pulisce da u BIOS ùn hè micca pussibule, dunque avete bisognu di u media di stallazione cù a versione di Windows chì volete "rianimà". Cumu hà da escia à traversu u BIOS. Avete ancu bisognu di assicurà chì quelli speciali sò dispunibili. "Punti di recuperu"Chì vi permetterà di rimborsà l'impostazioni à u statu u travagliu. Di solitu sò fatte da u sistema per difettu, ma se ùn si trovanu, allora "Ripristinà sistema" diventa impossibile.

Avete ancu bisognu di capisce chì durante a prucedura di recuperu ci hè un risicu di perde certi file utente o de distruggi u rendimentu di prugrammi chì sò stati installati di recente. In stu casu, tuttu dipenderà da a data di creazione. "Punti di recuperu"state usando.

Metudu 1: Utilizà Media Media

In questo modu, ùn ci hè nunda di complicatu è hè universale per quasi tutti i casi. Avete solu bisognu di i media cù u installatore currettu di Windows.

Vede ancu: Cumu creà un drive flash USB di avviatura

L'istruzzioni per questo sò cumprì e:

  1. Inserite l'unità flash USB cù Windows Installer è ripartite u computer. Senza aspettà u principiu di u sistema operativu, entrate in u BIOS. Per fà quessa, aduprà e chjavi da F2 finu à F12 o Elimà.
  2. In u BIOS, avete bisognu di definisce u computer per l'avanciu da un drive flash.
  3. Per sapè di più: Cumu avè da stallà l'iniziu da un drive flash in BIOS

  4. Se aduprate un CD / DVD regnu, pudete saltà i primi dui passi, cum'è l'installatore scarica hà da cumincià per difettu. Appena si vede a finestra di installazione, selezziunate a lingua, u layout di tastiera è premete "Prossimu".
  5. Avà vi sarete trasferiti à una finestra cù un grande bottinu. "Install"dove avete bisognu di sceglie in u angulu in basso à sinistra "Ripristinà sistema".
  6. Dopu à quessa, una finestra si aprà cù una scelta di altre azzioni. Selezziunu "Diagnostica", è in a prossima finestra "Opzioni avanzate".
  7. Ci vole à sceglie "Ripristinà sistema". Dopu avè u trasferimentu à a finestra in cui hè necessariu à sceglie "Punto di riparazione". Sceglite qualchì dispunibule è cliccate "Prossimu".
  8. U prucedimentu di recuperu principia, chì ùn impiega micca l'input di l'utente. Dopu à circa una mezu ora o un'ora, tuttu u fine finirà è u computer riavanu.

In u nostru situ pudete ancu imparà à creà un puntu di ripristinamentu in Windows 7, Windows 8, Windows 10 è di backup Windows 7, Windows 10.

Se avete Windows 7 installatu, allora salti a tappa 5 da l'istruzioni è cliccate subitu nantu à "Ripristinà sistema".

Metudu 2: "Modu sicuru"

Questu metudu sarà pertinente in casu chì ùn avete micca u media cù u installatore di a vostra versione di Windows. L'istruzzioni passo-passo per essu sò:

  1. Entra "Modu sicuru". Sì ùn pudete micca fà avè u sistema ancu in questa modalità, hè raccomandatu di aduprà u primu metudu.
  2. Ora in u sistema operativu cundutu, apri "Pannello di cuntrollu".
  3. Personalizà a visualizzazione di l'oggetti in "Piccole icone" o "Icone grandi"per vede tutti i punti in u pannellu.
  4. Trova un articulu là "Recuperu". E andendu in, avete bisognu di sceglie "Avendu a ripresa di u sistema".
  5. Allora una finestra si aprirà cù una scelta "Punti di recuperu". Sceglite qualchì dispunibule è cliccate "Prossimu".
  6. U sistema hà da principià a prucedura di recuperu, dopu chì si riavanu.

In u nostru situ puderete amparà à entrà in u "Modu Furu" in Windows XP, Windows 8, Windows 10, è cum'è di entrà in u "Modu Furu" attraversu u BIOS.

Per ripristinà u sistema, ci vole à aduprà u BIOS, ma a maiò parte di u travagliu ùn si farà micca in l'interfaccia di basa, ma in Modu di Successione, o in l'installatore di Windows. Hè da ricurdà chì i punti di recuperu sò ancu vitali per questo.