Sostitu u discu duru di u vostru PC è laptop

Quandu u discu duru hè obsolutu, hà cuminciatu à funziunà male, o u volume attuale ùn basta micca, l'utente decide di cambià u passu à un novu HDD o SSD. Sostitu u vechju discu cù un novu hè una procedura simile chì ancu un utilizatore imprevedu pò effettuà. Hè u listessu facili à fà cusì in un computer desktop regale è in un laptop.

Preparà per rimpiazzà u discu dur

Se volete rimpiazzà u vecchiu discu duru cù una nova, ùn hè micca necessariu installà un discu in blanc, è reinstallà u sistema operativu quì è scaricà u restu di i file. Hè pussibule trasferisce l'OS à un altru HDD o SSD.

Ulteriori dettagli:
Cumu trasferisce u sistema à SSD
Cumu trasferisce u sistema à HDD

Pudete ancu clonà u discu tuttu.

Ulteriori dettagli:
Clone SSD
Clonazione HDD

Dopu, analizzeremu cume si sustituisce u discu in l'unità di sistema, è dopu in u laptop.

Sostitu u discu duru in l'unità di sistema

Per pre-trasferimentu u sistema o u discu sanu à un novu, ùn avete micca bisognu à guadagnà u vechju discu rigiu. È abbastanza à fà i passi 1-3, cunnessu u secondu HDD cum'è u primu (a scheda madre è l'alimentatore dispuniscenu di 2-4 porti per i dischi di cunnessione), bootu u PC cum'è di solitu è ​​trasferisci u OS. I link à e guide di migrazione si trovanu à l'iniziu di stu articulu.

  1. Spegnerete u computer è rimuovere u coppiu di a casa. A maiò parte di e unità di sistema anu una culletta laterale chì hè attaccata cù a vite. È abbastanza per srotlarli è ghjunghje a fodera versu u latu.
  2. Truvate una scatula duve sò installati i HDD.
  3. Ogni discu duru hè cunnessu à a scheda madre è à l'alimentu. Individuate i cavi da u discu duru è disconnunate da i dispositivi à chì sò cunnessi.
  4. Più probabilmente, u vostru HDD hè avvitatu à a scatula. Questu hè fattu per assicurà chì l'azionamentu ùn sia micca sottu à un agitazione, chì pò facilmente disattivà u. Scaricare ciascuna è rimuovere u discu.

  5. Ora installate u novu discu cum'è l'anzianu. Parechji novu dischi sò dotati di rivestimenti speciali (si chjama dinò fotogrammi, guide) chì ponu ancu aduprà l'installazione di u dispositiu.

    Fighjate nantu à i pannelli cù i viti, cunnesse i fili à a scheda madre è l'alimentu in u listessu modu cume eranu cunnessi à u HDD precedente.
  6. Senza chiusu u coperchiu, provate à ingannà u PC è si verificà chì u BIOS veda u discu. Se hè necessariu, setate quest'unità in l'impostazioni di u BIOS cume u prucedore di l'inserzione principale (s'ellu esegue un sistema operativu).

    Old BIOS: Caratteristiche Avanzate di BIOS> Primi Dispositivi di Boot

    New BIOS: Boot> First Boot Priority

  7. Se a scarica hà andatu bè, pudete chiudere a copertura è metta in rete cù viti.

Sostituite un discu duru in un laptop

Connessione di un secondu rigiu in un laptop hè problematica (per esempiu, per pre-cloning un OS o un discu interu). Per fà quessa, sarà necessariu aduprà l'adattatore SATA à USB, è cunnesse u discu duru cum'è un externu. Dopu avè u trasferimentu di u sistema, pudete rimpiazzà u discu da u vechju à u novu.

Clarificazione: Per rimpiazzà u discu in un laptop, pudete avete bisognu di smarrà u coperu di u fondu da u dispositivo. L'instruisce esatta per analizzà u vostru mudellu di laptop, pò esse trovu in Internet. Raccunti i piccoli avvitatori chì si adattanu à i piccoli viti chì tenenu a copertura di u portatile.

Tuttavia, spessu ùn hè necessariu rimuovere a copertura, postu chì u discu duru pò esse situatu in un scompartimentu separatu. In stu casu, vi fate bisognu di rimuovere e viti solu in u locu induve u HDD hè situatu.

  1. De-energizà u laptop, rimuove a batteria è svide le viti nantu à tuttu u perimeteru di u coperu di u fondu o da una zona separata induve u drive hè situatu.
  2. Averu accuratamente a copertura aghjunndula cù un cullabaru speciale. Si pò tene buci o viti chì ti mancatu.
  3. Individuà u compartimentu di u discu.

  4. L'unità deve esse vittata per ùn esse agitata durante u trasportu. Smarrate li. U dispositiu pò esse in una cornice speciale, cusì si ne hè una, avete bisognu d'avè u HDD assai cun lu.

    Sì ùn ci hè fotogramme, allora nantu à u discu duru avete bisognu di vede un nastro chì facilite trà i dispositivi. Tirà in parallellu cù u HDD è disconnettila da i pin. Questu deve passà senza prublemu, cumu si tira a cassetta cum'è precisamente parallele. Sì tira in susu o à sinistra-diritta, pudete dannà i contatti nantu à u discu stessa o in u laptop.

    Nota: Sicondu a situazione di i cumpunenti è l'elementi di un laptop, l'accessu à u drive pò esse bloccatu da qualchì altra cosa, per esempiu, e porti USB. In questu casu, anu ancu bisognu di ghjudicà.

  5. Mette una nova HDD in una scatula vacante o cornice.

    Assicuratevi di stringiri cun viti.

    Se hè necessariu, reinstallà l'articuli chì impedìu u discu di rimpiazzamentu.

  6. Senza chiusu u coperchiu, provate à accende u laptop. Se a scarica và senza prublemi, allora pudete camminà a copertura è u stringhila cù a vite. Per scopre se una unità pulita hè rilevata, andate in u BIOS è verificate a presenza di u mudellu appena installatu in a lista di dispositivi cunnessi. Scuppioni di u BIOS chì mostranu cume vede a giustizia di un drive mappatu è cumu abilità ad avviare da questu, vi truverete sopra.

Ora sapete quantu hè faciule per sostituete un discu duru in un computer. Sù basta ad avè cautela in e vostre azioni è seguite e linee guida per a sostituzione adatta. Ancu se ùn pudete micca sustituite u discu a prima volta, ùn teme micca, è pruvate à analizzà ogni passu chì avete finitu. Dopu avè cunnessu un discu in livellu, avete bisognu di una unità USB flash aviabile cù u sistema operativu per installà Windows (o un altru sistema operativo) è aduprà un computer / laptop.

In u nostru situ web puderete truvà istruzioni dettagliate nantu à cumu creà una unità flash USB di avviatu cù Windows 7, Windows 8, Windows 10, Ubuntu.