Rimuete u fughju neri in Photoshop


Per e travagliu in Photoshop, avemu spessu bisognu di un clipart. Queste sò elementi di cuncepimentu separati, cum'è varie cornice, foglie, farfalle, fiori, figure di carattere è assai di più.

A clipart hè minata in dui modi: hè acquistatu da u stock o hè ricercatu in accessu publicu da i motori di ricerca. In u casu di scurrerie, tuttu hè semplice: paghemu soldi è ricivutate l'immagine richiesta in alta risoluzione è nantu à un fondo trasparente.

Se avemu decisu di truvà l'articolo desideratu in u mutore di ricerca, allora stu aspettendu per una sorpresa spiaghja - a foto in a maiò parte di i situ hè situata nantu à qualunque background chì previene l'usu immediatu.

Oghje avemu parlà di cume si smetta di u background neri da l'immagine. L'immagine per a lezzione sembra quellu:

Rimuete u caspu neri

Ci hè una solu soluzione à u prublema - taglià un fiore da u fondu cù qualchì strumentu adeguatu.

Lezione: Cumu taglià un oggettu in Photoshop

Ma sta metodica ùn hè micca sempre adatta, postu chì hè abbastanza laboriosa. Immaginate chì si taglià un fiore, dopu passatu assai tempu è annantu chì avete decisu chì ùn s'adatta micca à a cumpusizione. Tuttu u travagliu in u scurrimentu.

Ci hè parechje maniere per rimuovere rapidamente u fondo nero. Quessi metodi ponu esse un pocu simuli, ma tutti ci vole à esse studiati, perchè sò usati in diverse situazioni.

Metudu 1: u più veloce

In Photoshop, ci sò strumenti chì permettenu di rimuovere rapidamente un rigalu solidu da l'immagine. Hè "Bacchetta magica" è Eraser magia. Cum'è circa Bacchetta magica Se un trattu sanu hè statu scrittu nant'à u nostru situ web, allora noi uteremu u secondu strumentu.

Lezione: Bacchetta magica in Photoshop

Prima di principià di travaglià, ùn vi scurdate di creà una copia di l'immagine originale cù una tasca di scelta rapida. CTRL + J. Per praticità, eliminiamo dinò a visibilità da u stratu di sottu per chì ùn interferisce micca.

  1. A scelta di un strumentu Eraser magia.

  2. Cliccate nantu à u fondo nero.

U fogliu hè rimucatu, ma si vede un auricellu neri intornu à u fiore. Questu accade sempre quandu l'oggetti di luce sò separati da un fondu scuru (o scuru da una luce) quandu usamu strumenti intelligenti. Stu halo hè toltu abbastanza facilmente.

1. Fighjate a chjave CTRL è cliccatu sinu nantu à a miniatura di u stratu di fiori. A selezzione hè apparutu intornu à l'oggetto.

2. Andà à u menù "Allocation - Modification - Compress". Questa caratteristica ci permetterà di cambià a punta di selezzione à l'internu di u fiore, lascendu dunque un auricolu fora.

3. U valore minimu di cumpressione hè di 1 pixel, è le scrivemu in u campu. Ùn vi scurdate di premere Ok per attivà a funzione.

4. E dopu avemu bisognu di sguassà stu pixel da u fiore. Per fà quessa, invertite a selezzione cù i tasti CTRL + SHIFT + I. Notate chì a selezzione oghje copre l'intera tela, esclusu l'oggetto.

5. Appughjate appena una chjave. CANCELLARE nant'à a tastiera, è poi smarrà a selezzione di selezzione CTRL + D.

Clipart pronto à andà.

Metudu 2: schermata di mescolanza

U metudu chì seguitu hè perfettu se l'oggettu deve esse piazzatu nantu à un diversu fondo scuru. Hè vera, ci sò duie sfumature: l'elemento (preferibilmente) deve esse cusì cum'è possibile, preferibilmente biancu; dopu aduprà a tecnica, i culori pò esse distorti, ma questu hè facile da correggere.

Quandu sguassate u furmagliu neru in questu modu, dobbiamo ponemu a fiore in u postu dirittu nantu à a tela, in anticu. Si capisce chì avemu già un fondo scuru.

  1. Cambia u mode di miscelazione per u stratu di fiori à "Schermu". Avemu vede sta foto:

  2. Sì ùn ne sìbbenu soddisfatti di u fattu chì i culori anu cambiatu un pocu, andate in u stratu cù u sfondo è crea una maschera per questu.

    Lezione: Operemu cù maschere in Photoshop

  3. Puddu neri, essendu nantu à a maschera, pittura dolce u fondu.

Questu metudu hè ancu adatto per determinà rapidamente se un elementu s'incusarà in a cumpusizione, chì hè, basta puseli nantu à a tela è cambia u mode di miscelazione, senza rimproverà u sfondo.

Metudu 3: difficiule

Questa tecnica vi aiuterai à fighjà cù a separazione da u fondu neri di oggetti cumplessi. Prima ci vole à illuminà a maghjina quant'è pussibile.

1. Aplica u stratu di regolazione "Livelli".

2. Fà spiegà u slider più a destra quant'è pussibile à sinistra, aghjuntu per assicurà chì u fondo resti scuro.

3. Andate in a palette di strati è attivate u stratu cù u fiore.

4. Allora andate in tab "Canali".

5. Dopu, cliccendu nantu à e miniature di i canali, truvamu chì hè u più cuntrastu. In u nostru casu hè blu. Facemu questo per creà a selezzione più continua per u fillu di maschera.

6. Selezionendu u canale, aghjunghje u muvimentu CTRL è cliccate nantu à a so miniatura per creà una selezzione.

7. Torna ind'è a palette di strati, in u stratu cù u fiore, è cliccate nantu à l'icona di a maschera. A maschera creata assunisce automaticamente a forma di una selezzione.

8. Disattivà a visibilità di u stratu cù "Livelli", piglià un pennu biancu è dipinge nantu à e zone chì sò rimaste neri nantu à a maschera. In certi casi, questu ùn hè micca necessariu, forse queste zone è esse trasparenti. In stu casu, avemu bisognu di u centru di u fiore.

9. Sbarrazzatevi da l'alone haghjolu. In questu casu, l'operazione sarà leggermente diversa, perciò ripitemu u materiale. Sbirciamo CTRL è cliccate nantu à a maschera.

10. Ripetite i passi descritti sopra (cumpresse, invertite a selezzione). Poi pigliemu un pennu neri è passà longu u cunferenza di u fiore (halo).

Eccu i trè modi per rimuovere u fudu neri da e immagini, avemu amparatu in sta lezione. A prima vista, l'opzione cù "Eraser magia" Sembra u più corretta è universale, ma ùn permette micca di avè un risultatu accettabile. Hè per quessa chì bisognu cunnosce parechje tecniche per fà una operazione per ùn perdite u tempu.

Ricurdate chì un prufessiunale di un dilettante si pò distingue in quantu precisu per a variabilità è a capacità di risolve ogni missione, indipende di a so cumplessità.