Registrazione in Origine

Problemi di riproduzione di video in Internet Explorer (IE) ponu nasce per una varietà di motivi. A maiò parte di elli sò attribuiti à u fattu chì i cumpi ulteriori sò installati per vede i video in IE. Ma pò esse ancu altre fonti di u prublema, cusì guardiamu e cause più popolari chì ponu esse in prublema cù u prucessu di u riprodu è cumu si risolve.

Vecchia versione di Internet Explorer

Ùn aghjusta micca a vecchia versione di Internet Explorer chì l'utente ùn pò micca vede u video. Pudete eliminà sta situazione semplicemente cù l'upgrade di u vostru navigatore IE in l'ultima versione. Per aggiornà u vostru navigatore, seguite sti passi.

  • Apertu Internet Explorer è cliccate nantu à l'icona in u angulu in alto a destra di u navigatore. U serviziu in forma di una marcia (o una combinazione di tasti Alt + X). Dopu, in u menù chì si apre, selezziunate l'elemento Circa u prugramma
  • In a finestra Circa Internet Explorer bisognu da assicurà chì a casella hè verificata Installà e nova versioni automaticamente

Ùn installatu micca o micca inclusi i cumpunenti addiziunali.

A causa più cumuna di prublemi cù a visione di video. Assicuratevi chì tutti i componenti supplementari necessarii per ghjucà file video sò installati è inclusi in Internet Explorer. Per fà quessa, devi fà a seguitu sequenza d'azzioni.

  • Apri Internet Explorer (per esempio, vede Internet Explorer 11)
  • A cantu superiore di u navigatore, cliccate nantu à l'icona di u marcia. U serviziu (o Alt + combinazione di tasti X), è dopu in u menù chì si aprite, selezziunu Pruprietà di u navigatore

  • In a finestra Pruprietà di u navigatore bisognu andà à la tabulazione Programmi
  • Poi cliccate nantu à u pulsante Gestione di add-on

  • In u menù di selezzione di cumandamentu add-on, cliccate. Run senza permessu

  • Assicuratevi chì a lista di add-ons sia contenuta i seguenti componenti: Shockwave Active X Control, Shockwave Flash Object, Silverlight, Windows Media Player, Java Plug-in (ci ponu diversi componenti) è QuickTime Plug-in. Avete ancu bisognu di verificà chì u so status sia in mode. Abiliu

Da vede ancu chì tutti i cumpunenti di sopra ci vole dinò à esse aggiornati à l'ultima versione. Questu si pò fà visitendu i siti ufficiali di i sviluppatori di questi prudutti.

Filtraggio ActiveX

U filtru ActiveX pò ancu dà prublemi di riproduzione di video. Allora, s'ellu hè configuratu, avete bisognu di disattivà u filtrazione per u situ duve ùn presenta micca u video. Per fà quellu, seguite sti passi.

  • Andate in u situ per chì desiderate attivà ActiveX
  • In a barra di indirizzu, cliccate nantu à l'icona di u filtru
  • Next, cliccate Disattivà Active Filtraggio

Se tutti sti metodi ùn aiutanu micca à sbarazzà di u prublema, allora valeu vene a verizà a riproduzione di video in altri navigatori, cume u driver di grafica obsoleta pò da esse incolmatu per ùn aver mostratu i file video. In questo casu, i video ùn seranu micca ghjucati.