Aduprà Chocolatey per installà i prugrammi in Windows

L'utenti Linux sò abituati à stallà, disinstallà è aghjurnà applicazioni aduprendu u gestore di pacchetti apt-get - st'omu hè un mezu pratico e pratico per installà rapidamente ciò chì avete bisognu. In Windows 7, 8, è 10, pudete avè caratteri simili trà l'usu di u gestore di pacchetti Chocolatey, è quì hè nantu à quellu articulu hè. U scopu di l'istruzione hè di avè familiarità l'utente media cù ciò chì un gestore di pacchetti hè è mostra i vantaggi di aduprà stu approcciu.

U modu usuale di installà i prugrammi in un computer per l'utenti di Windows hè di scaricà u prugramma da Internet, è dopu di esecce u lima di installazione. Tuttu hè sèmplice, ma ci sò ancu effetti secondari - stallà software inutile addizionale, add-ons di navigatore o cambià e so impostazioni (tuttu ciò si pò fà quandu si installanu da u situ ufficiale), per ùn parlà micca di virus quando si scarica da fonti dubbi. In più, imagina chì avete bisognu di installà 20 prugrammi in una volta, mi piacerebbe automatizà stu prucessu?

Nota: Windows 10 include u so propiu gestore di pacchetti OneGet (usando OneGet in Windows 10 è cunnessu u repository Chocolatey).

Installazione Chocolate

Per installà Chocolatey in u vostru computer, bisognu avè di avà un prompt di comando o Windows PowerShell cum'è amministratore, è dopu aduprà i seguenti comandi:

Linea di comando

@powershell -No Profile -EpplicationPolicy senza restrizioni -Command "iex ((new-object net.webclient) .DownloadString ('// chocolatey.org/install.ps1'))" && SET PATH =% PATH;% ALLUSERSPROFILE% bin

In Windows PowerShell, aduprà u comando Set-Polizia di esecuzione Remotesigned per permessu l'esecuzione di script scritti à distanza, installa Chocolatey cù u comando

iex ((new-object net.webclient) .DownloadString ('// chocolatey.org/install.ps1'))

Dopu avè installatu via PowerShell, ripartitu. Eccu, u gestore di pacchetti hè prontu à andà.

Usa u gestore di pacchetti Chocolatey in Windows.

Per scaricà è installà un prugramma cù u gestore di pacchetti, pudete aduprà a riga di cume o Windows PowerShell in esecuzione cum'è amministratore. Per fà quessa, basta à inserisce unu di i cumandi (esempiu per installà Skype):

  • choco install skype
  • cinst skype

In listessu tempu, l'ultima versione ufficiale di u prugramma sarà automaticamente scaricata è installata. Inoltre, ùn vedite micca alcuna offerta per accettà di installà un software indesideratu, estensioni, cambiamenti à a ricerca predefinita è a pagina iniziale di u navigatore. È infini: s'è digitu parechji nomi in un spaziu, allora tutti saranu installati nantu à u computer à l'antica.

Attualmente, più di 3000 programmi prugrammi liberi è shareware pò esse installati in stu modu è, naturalmente, ùn pudete micca cunnoscere i nomi di tutti. In stu casu, u squadra ti aiutera. choco ricerca.

Per esempiu, se tentate di stallà u browser di Mozilla, riceverete un messaghju d'errore chì un tale prugramma ùn hè statu micca trovu (doppu, u navigatore hè chjamat Firefox), ma choco ricerca mozilla vi permetterà di capisce l'errore è u passu chì dopu sarà di entrà cinst Firefox (u numaru di a versione ùn hè necessariu).

Iu notu chì a ricerca funziona micca solu per nome, ma ancu da a descrizione di appi dispunibili. Per esempiu, per ricercà un prugramma di masterizzazione di dischi, pudete ricercà per a parola di ustione, è di quì un elencu cù i prugrammi necessarii, cumprendi quelli chì anu nome ùn scruniscenu. A lista cumpleta di l'applicazioni dispunibule chì pudete vede in u situ chocolatey.org

Simili, pudete sguassà u prugramma:

  • choco uninstall program_name
  • cuninst nome_programme

o à l'aggiornu cù i cumandamenti choco aggiornamentu o tazza. Invece di u nome di u prugramma pudete aduprà a parola tuttu, cioè choco aggiornamentu tuttu aghjurnerà tutti i prugrammi installati cù Chocolatey.

Gestore di pacchetti GUI

È possibile aduprà l'interfaccia chjugliale di l'utente per l'installazione, l'eliminazione, l'aggiornamentu è a ricerca di prugrammi. Per fà quessa, entra choco installà Chocolateygui e lanciate l'applicazione installata cum'è Amministratore (apparirà in u menu di avvicinamentu o l'elenco di prugrammi Windows 8 installati). Se avete intenzione di adupreselu spessu, vi pruponi di fassi l'attenziu di u lancio in nome di l'amministratore in a proprietà di mette.

L'interfaccia di gestore di pacchetti hè intuitiva: duie tab, cù i pacchetti installati è accessibili (prugrammi), un pannellu cun informazioni nantu à elli è i pulsanti per l'aggiornamentu, l'eliminazione o l'installazione, dipende da ciò chì hè statu selezionatu.

I vantaggi di stu metudu di stallà i prugrammi

Aduprendu, mi vogliu annunziare una volta più i vantaggi di aduprà u gestore di pacchetti Chocolatey per l'installazione di prugrammi (per un utente novu):

  1. Avete ottenuti prugrammi ufficiali da fonti affidabili è ùn rischite micca di pruvà à truvà u listinu software in Internet.
  2. Quandu hè installatu u prugramma, ùn hè micca necessariu assicurà chì niente inutile sia installatu; una applicazione pulita sarà installata.
  3. Hè veramente più veloce di a ricerca di u situ ufficiali è di a pagina di scaricamentu manualmente.
  4. Pudete creà un file di script (.bat, .ps1) o semplicemente installà tutti i prugrammi liberi necessarii subitu cù un cumandamentu (per esempio, dopu a reinstallazione di Windows), cioè avete bisognu di stallà duie dozzine di prugrammi, inclusi antivirus, utilità è lettori Inserite u cumandamentu, dopu chì ùn avete ancu bisognu à preme u "Next".

Speru chì alcuni di i mo lettori truveranu sta infurmazione utile.