Quale hè i schedari conservati in u prugramma BlueStacks

E statistiche di i canali di YouTube sò tutte l'infurmazioni chì mostranu u canale, a crescita o, inversamente, diminuiscenu u numero di abbonati, viste di video, redditi mensili è ghjornali di u canale, è molto di più. Tuttavia, queste informazioni in YouTube ponu esse viste solu da l'amministratore o da u pruprietariu di u canale in sè. Ma ci sò servizii speciali chì mostranu tuttu. Unu di sti risorse serà discusu in l'articolo.

Vede e vostre statistiche di canale

Per scopre e statistiche di u vostru propriu canale, avete bisognu di entrà in u studio creativu. Per fà quessa, cliccate prima nantu à l'icona di u vostru profilo, è dopu cliccate nantu à u pulsante in u menu di dialogo "Creative Studio".

Trasìnduli in elli, fatti attenzione à a zona chjamata "Analytics". Mostra una statistica di u vostru canale. Tuttavia, questu hè solu a punta di l'attempu. Ci ponu truvà u tempu tutale di guardà i vostri video, u numaru di viste è u numaru di abbonati. Per sapè di più informazioni dettagliate avete bisognu à cliccà nantu à u ligame. "Mostra tuttu".

Ora, u monitor hà da visualizà statistiche più dettagliate, chì riguardanu qualchì sfumatura cum'è:

  • U valore media di u tempu di visione, calculatu in minuti;
  • Numaru di simuli, disgrazzi;
  • U numeru di cumenti sottu i posti;
  • U numeru di utenti chì anu spartutu video in i reti sociali;
  • Numero di video in playlists;
  • Regioni in cui sò stati visti i vostri video;
  • U sessu di l'utente chì hà guardatu u video;
  • Fonti di trafficu Vogliu dì chì risorsa a video hè stata visualizzata - in YouTube, VKontakte, Odnoklassniki, e sì;
  • Locazione di ripruduzione. Questu area vi darà l'infurmazione nantu à e risorse chì u vostru video hè visualizatu.

Vede e statistiche di un altru canale in YouTube

In Internet, ci hè un serviziu straniero impurtante chjamatu SocialBlade. A so funzione primaria hè di dà à ogni utilizatore cun informazioni dettagliate nantu à un canale particulare in YouTube. Benintesa, cun l'aiutu di stu puete truvà infurmazioni nantu à Twitch, Instagram è Twitter, ma sarà una questione di hosting video.

Passu 1: Determinate Channel ID

Per scopre e statistiche, avete bisognu di truvà u ID di u canale chì vulete analizzà. È in questa tappa ci ponu difficoltà chì sò spiegate quì sottu.

L'identificazione stessa ùn hè micca nascosta, parlendu approssimu, hè a pagina di u link hè in u navigatore. Ma per renderu più chjaru, vale a pena dì tuttu dettu.

Prima ci vole à accede à a pagina di l'utente chì dumteghje e statistiche. Dopu, tene a cura di a barra di indirizzu in u navigatore. Duvà vicinu à u listessu cum'è in l'imagine sottu.

In u so ID - sò i caratteri chì vene dopu à a parola usatorechì hè "StopGameRu" senza quotazione. Duvete copierlo in i clipboard.

Tuttavia, succede chì e parole usatore ghjustu ùn in linea. È invece hè scrittu "canale".

À propositu, questu hè l'indirizzu di u listessu canale. In stu casu, avete bisognu, mentre in a pagina principale, cliccate nantu à u nome di u canale.

Dopu à ciò, sarà aggiornatu. A visuale, nunda ùn cambierà nant'à a pagina, ma a barra di indirizzu diventarà ciò chì avemu bisognu, è allora pudete copiare in modo sicuru l'ID.

Ma vale a pena fà una altra osservazione - qualchì volta ancu dopu cliccatu nantu à u nome, u ligame ùn cambia micca. Ciò significa chì l'utellu di cui l'identificatore di canale avete provatu à copià ùn hà micca cambiatu l'indirettu predefinitu à a soia. Purtroppu, in stu casu, e statistiche ùn riesce micca.

Passu 2: Vede e statistiche

Dopu avete copiatu l'identificativu, avete bisognu di andà direttamente à u serviziu SocialBlade. Esse in a pagina principale di u situ, vi tocca à dà attenzione à a linea per entrà l'ID, chì hè situata in a parte superiore a destra. Incolla quellu ID copia precedentemente quì.

Importante: vi preghiamo di avà notatu chì accantu à a casella di ricerca in a lista di discesa hè stata selezionata a voce "YouTube", altrimenti a ricerca ùn pò dà micca à alcun risultatu.

Dopu cliccate nantu à l'icona in forma di lupa, vedete tutte e statistiche dettagliate di u canale sceltu. Hè divisa in trè zone - statistiche di basa, ghjornate è statistiche di viste è abbonamenti, fatte in forma di grafici. Chì u situ hè in inglese, avà avemu da parlà di ognunu individualmente per capisce tuttu.

Statistiche basiche

In a prima zona vi verrà fornita una visione di l'infurmazioni principali nantu à u canale. Indichera:

  • A classi tutali di u canale (classu Totu), induve a lettera A - questu hè a posizione di primu, è a successiva - sottu.
  • Rango di u canali (Rank di Subscriber) - posizione di u canale in cima.
  • Rank in quantu di visualizazioni (Video view rank) - Posizione in cima in u parente cù u numaru totale di viste di tutti i video.
  • U numaru di viste di i ultimi 30 ghjorni (Views di l'ultimi 30 ghjorni).
  • U numeru di iscrizioni in l'ultimi 30 ghjorni (Abbonati di l'ultimi 30 ghjorni).
  • Rendite mensili stimati.
  • U redditu annuale (Prumessi annuvi stimati).
  • Nota: E statistiche di a ricavata di canali ùn sòbbenu da fede, chì u numeru hè abbastanza altu.

    Vede ancu: Cumu sapere u redditu di u canale in YouTube

  • Link to the partnership partnership (Network / Claimed By).

Nota: E percentuale vicina à u numeru di visualizazioni è abbonamenti di l'ultimi 30 ghjorni indica una crescita (evidenziata in verde) o u so declino (evidenziatu in rossu), relativu à u mese precedente.

Statistiche giornaliere

Sè andate un pocu più bassu in u situ, pudete osservà e statistiche di u canale, in cui tuttu hè organizzato ogni ghjornu. A propositu, tiene in furmazione informazioni per l'ultimi 15 ghjorni, è in u fondu hè a media di tutte e variabile.

Questa tabella contiene informazioni nantu à u numeru di iscritti chì hà sottoscrittu à una data specifica (Abbonati), à u numeru di visualizazioni (viste di video) è direttamente in redditu (Rendite stimate).

Vede ancu: Cumu abbonà à u canale in YouTube

Statistiche di u numaru di abbonamenti è di viste video

Appena sottu (sottu in i statistici ghjurnali) ci sò dui grafici chì visualizzanu a dinamica di l'abbonamenti è di e viste nantu à u canale.

Nantu à u segmentu verticale, u numeru di abbonamenti o viste hè calculatu in u graficu, mentre in orizzontale - i ghjorni di a so presentazione. Da dì chì a pianificazione tene conto di i dati di l'ultimi 30 ghjorni.

Nota: I numeri nantu à u segmentu verticali ponu raggiunà migliaia è milioni, in stu casu a lettera "K" o "M" hè piazzata accantu ad elli, rispettivamente. Hè cusì, 5 ch hè di 5000, mentre 5M hè 5,000,000.

Per scopre u tassi esattu in un ghjornu particulare, avete bisognu di survolvi sopra. In questu casu, un puntu rossu appare in u graficu in a zona induve mette in cursu u cursore, è a data è u numaru correspondente à u valore relativu à a data selezionata apparenu in l'angulu in dirittu superiore di u graficu.

Pudete ancu selezziunu un periodu di tempu specificu in u mese. Per fà ciò, avete bisognu di tene u bottinu sinu di u mouse (LMB) à l'iniziu di u periodu, trascina u cursore à direzzione per formà un blackout. Hè a zona scurita dovuta è sarà dimostrata.

Conclusione

Pudete truvà e statistiche più dettagliate di u canale in cui sì interessatu. Sebbene a YouTube stessa le nascara, tutte l'azione sopra riportate ùn sò micca una viulazione di e regule è ùn duverete micca copre responsabilità per quessa. Tuttavia, ci vole à dì chì alcuni indicatori, in particulare redditu, ponu deviare significativamente da quelli reali, cume u serviziu esegue i calcoli in base à i so algoritmi, chì pò differisce in qualchì misura da i algoritmi di YouTube.