I battelli dimenticati di u passatu: telefuni famosi di l'anni 2000

Da parechji anni oghje, i nuovi mudelli di telefoni intelligenti sò fatti scaturire cun regularità invidiabile, è i pruduttori si luttanu disperatamenti per i so clienti. Ma cun tuttu ciò, un omu simplici in strada ùn hà micca sparutu subitu a marca è a marca di u gadget in le mani di u so vicinu. Ma prima, à l'iniziu di l'anni 2000, tutti i telefuni famosi eranu cunnisciuti. Ognunu di elli aveva un design unicu, chì era immediatamente ricunnoscibile da luntanu. Ancu adesso, parechji di calore è di nostalgia si ricordanu di telefoni mobili simplici, ma affidabili.

NOKIA 3310, a ghjente di "mattinu", hà piacè i so amatori cù un sèmplice "Serpente", chì puderia dà per ore, è a possibilità di un inseme di suoni indipendenti, cum'è per e note.

-

In u picculu Siemens ME45, tutti simu apprezzatu a durabilità, a resistenza à l'acqua, a una grande rubrica per quessi tempu è un registratore vocale cù l'abilità di registrà per u tantu u 3 minuti.

-

Saldatu in u 2002, u Sony Ericsson T68i era unu di i primi telefunini à culori. È u mudellu puderà vanta di Bluetooth, infraredu è ancu a capacità di mandà MMS. U joystick originale, invece di e chjave, hè statu accoltu calandru, ancu se i proprietari anu successu odià.

-

U Motorola MPx200 hè un telefonu leggendaru à quellu tempu, perchè nanzu à chì nimu avia pruvatu à creà un telefonu mobile basatu nantu à Windows. Inizialmente, i prezzi di i mudelli eranu esorbitanti, ma poi i rivenditori aghjunaru pietà, è i fan anu avutu assai opportunità senza precedenti.

-

In u 2003, Siemens SX1 hà fattu scansu - un telefuninu compactu cù un joystick invece di chjavi centrali è tasti numerichi nantu à i pannelli laterali. U telefunu hè statu custruitu annantu à a piattaforma Symbian, chì hè stata un smartphone in pussibule di l'epica.

-

Ma e mudelli più semplici anu avutu successu. Un altru pensamentu di Sony Ericsson - u mudellu K500i - hè statu amatu da molti per a so fiabilità, u so usu cunfortevuli è assai una bona camara. A propositu, hè stata da stu telefunu chì parechji imparavanu i fascini di ICQ.

-

In l'anni 2000, Motorola avia un prublema - u menu in i telefuni era costantemente rallentendu. Malgradu stu, l'E398, liberatu in u 2004, hè statu accoltu cun caloruose. Molti apprezzavanu i forti parlanti, chì ùn eranu micca in altri telefuni di l'epica.

-

Unu di i rappresentanti più evidenti di l'imbastiti scurdati hè u Motorola RAZR V3. Ancu s'ellu hè sempre vendutu è cumpratu nantu à i siti Internet, ancu micca in quantità cum'è in 2004. U design eleganu, duie cumparatrici di culori è e capacità tecniche di a clamshell li facenu l'acquisizione più desiderabile per e persone di diverse età.

-

U Nokia N70 hè u telefuninu cù chì l'era di l'hardware di alta qualità cuminciò. U mudellu hà avutu una bona quantità di memoria, è una cammara accettabile, è un sonu eccellente.

-

Infine, in u 2006 hè venutu u Sony Ericsson K790i. Avemu sognatu, l'ammiravamu in riviste, è solu i furtunati puderanu cumprà. U fabbricante hà dicitu di ùn andà nant'à u salvaticu di l'innuvazione, ma di portà a tecnulugia esistenti à a perfezzione. U risultatu hè statu un telefuninu affidabile è di alta qualità cù una camera di punta à a volta, un sonu eccellente è una risposta rapida di l'applicazione.

-

In tuttu, 12-18 anni fà, ùn ci era micca telefuni intelligenti cunnisciuti da noi è persone apprezzate in telefoni prima di tutte a fiducia è u comfort.

I marcheroni di quellu tempu fighjanu ancu à parechji in l'armadori in un statu inoperante, postu chì ancu una mani ùn aumenta per pruducà un capolavoru di a tecnulugia digitale da u principiu di u 21u seculu.