U sistema di rinfrescamentu hè u puntu di più bassu in i computer portatili. Durante u travagliu attivu, raccoglie una larga quantità di polvere nantu à i so cumpunenti, chì cunduce à un aumentu di a temperatura di operazione è di u rumu di a fan. In questu articulu parleremu nantu à cume pulisce un maiò portatile.
Pulisce u maiò di u laptop
Pulì u sistema di raffreddimentu pò esse fattu cù smassamentu di u laptop, è senza essa. Benintesa, u primu metudu hè più efficace, postu chì pudemu sbarrazzallu di tutte e polvere accumulate nantu à i ventilatori è i radiatori. Se ùn smuntite u laptop sia pussible, allora pudete aduprà a seconda opzione.
Metudu 1: smassatu
Smassà un laptop hè a funziunazione più difficili per a pulizia di u cooler. Ci sò parechje opzioni per smuntà, ma i principii di basa funziunanu in tutti i casi:
- Assicurate esattamente chì tutti l'hardware (viti) sò rimossi.
- Scurdà attentamente i cavi per evitare di dannà i cavi è i connettori stessi.
- Quandu travagliate cù elementi plastichi, pruvate à ùn pruvà micca sforzi e usassi un strumentu non metallicu.
Ùn si sparguemu micca u prucessu in dettu cum'è parte di stu articulu, postu chì ci sò dighjà parechji artìculi nantu à stu situ nantu à u sughjettu.
Ulteriori dettagli:
Smuntà u laptop in a casa
Smassamentu u laptop Lenovo G500
Cambia a grassa termica nantu à u laptop
Dopu avè smassu u casu è smuntà u sistema di raffreddamentu, bisogna aduprà un pennu per rimuovere a polvere di e pale di ventilatori è di radiatori, è scuscà i fori di ventilazione. Puderete aduprà un aspiratore (cumpressore) o cilindri speciali cù aria compressa, chì sò venduti in magazzini di computer. Hè veru bisognu di essa attenti quì - ci sò stati casi di fallimentu di picculi (è micca assai) componenti elettronichi da i so posti per un forte flussu d'aria.
Leggi più: Solemu u prublema cù un surescalcamentu di u laptop
S'ellu ùn hè micca pussibilità di smuntà di modu indipendente u laptop, allora questu scopu pò esse attribuitu à un serviziu specializatu. In u casu di una garanzia, deve esse fatta senza fallimentu. Tuttavia, questu prucedimentu piglia un bellu periodu, perciò hè pussibule di sbarrazzà temporaneamente di prublemi di rinfrescamentu senza smuntà u paziente.
Metudu 2: Senza smassamentu
Questu metudu cunteneve solu sì l'azzioni descritte dopu sò eseguite regolarmente (circa una volta à u mese). Altrimenti, u smassamentu ùn pò esse evitato. Da l'improvvisatu significa chì avemu bisognu di un aspiratore è di un filu sottu, stilli è un altru simulu oggettu.
- Scurdà a batteria da u laptop.
- Truvemu i fori di ventilazione in u coppiu sottu è ghjustu aspirà.
Ci vole à avverà chì, s'ellu ci hè una presa d'aria di parte, allora questu deve esse fattu in u modu illustratu in a screenshot. Dunque l'aspiratore ùn succure micca a polvere in eccessu in u radiatore.
- Cù l'aiutu di u filu, caccià i rulli densi, s'ellu ci hè.
- Aduprendu una torcia cunsigliale, pudete verificà a qualità di u travagliu.
Cunsigliu: ùn pruvate micca di aduprà l'aspiratore cum'è cumpressore, cioè cambià u air in soffiu. In stu modu, periculu soffite tutta a polvere chì hà accumulatu annantu à u radiatoru di u sistema di raffreddimentu in u casu.
Conclusione
A pulizia regula di u cooler da a polvere di polvere permette di aumentà a stabilità è a viabilità di tuttu u sistema. L'utilizazione mensile di l'aspiratore hè u modu più faciule, è l'opzione di smassamentu vi permette di fà una manutenzione cun u efficienza quant'ellu sia più efficace.