Perchè ùn adattate micca a luminosità di u laptop. Cumu aduprà a luminosità di u schermu?

Ciao

Nant'à i portatili, un prublemu abbastanza cumune hè u prublema di a luminosità di u schermu: ùn hè micca sintintu, allora cambia solu, o tuttu hè troppu luminosu, o i culori sò troppu debuli. In generale, u "sughjettu di dolente" u dirittu.

In st'articulu mi ponu fighjettu nantu à un prublema: a incapacità di adeguà a luminosità. Iè, succede, aghju truvatu certi volte i prublemi simili in u mo travagliu. À propiu sì, alcune persone trascuranu l'ambientu di u monitor, ma in vanità: quandu a luminosità hè troppu debula (o forti), l'ochji cumincianu à sforzamentu è si stanciani subitu (Avessi dighjà questu cunsigliu in st'articulu: .

Quale hè u principiu per cumincià à risolve u prublema?

1. Cuntrollu di u luminosità: parechje maniere.

Parechji utenti, avè pruvatu un modu per adattà a luminosità, fà una conclusione definitiva - ùn pò esse regolatu, qualcosa “vollu”, avete bisognu di riparallu. Intantu, ci sò parechje maniere di fà u, ancu una cunnessione di un monitoru una volta - ùn pudete micca tocca per un tantu tempu, è ùn vi ricordate micca chì unu di i metodi ùn funziona per voi ...

A propositu di pruvà parechje opzioni, mi pratichjaraghju sottu.

1) Tasti di funzione

A tastiera di quasi tutti i portatili moderni anu i bottoni di funziunamentu. Di solitu sò situate nantu à i tasti F1, F2, etc. Per usarli, cliccate solu FN + F3 per esempiu (dipende da quale bottinu avete attaccatu l'icona di luminosità. Sul laptop DELL, ponu solitamente i tasti F11, F12).

pulsanti di funzione: regolazione di luminosità.

Se a luminosità di u schermu ùn hà micca cambiatu è chì nunda hè apparutu nant'à u schermu (senza manopola) - andate avanti ...

2) Taskbar (per Windows 8, 10)

In Windows 10, regolate a luminosità molto prestu se cliccate nantu à l'icona di l'alimentu in a barra di task è dopu premendu u bottinu sinu di u mouse in un rettangulu cù luminosità: regolate u so valore ottimale (vedi a screenshot sottu).

Windows 10 - regolazione di a lucentezza da u cassaforte.

3) Tramite u pannellu di cuntrollu

Prima ci vole à aprire u pannellu di cuntrollu à: Pannello di controllo Tutti i Elementi di u Pannello di controllo

Poi aprite u ligame "Configurazione di l'alimentazione"per l'alimentu attivu.

Alimentazione

Dopu, aduprendu i cursori, pudete aduprà a luminosità di u portatile à travaglià da a batteria è da a rete. In generale, tuttu hè semplice ...

Regolazione di luminosità

4) Tramite u driver di a scheda video

U modu più faciule hè di aprire le impostazioni di u driver di a scheda video, se fate un clic destro nantu à u desktop è sceglite e caratteristiche grafiche in u menù contestuale (In generale, dipende tuttu di u driver, à volte si pò andà à e so impostazioni solu per mezu di u pannellu di cuntrollu di Windows).

Passa à l'impostazioni di u driver di a scheda video

In i parametri di culore, ci sò sempre generalmente punti di paràmetri per a messa à tempera: saturazione, u cuntrastu, a gamma, a luminosità, ecc. In realtà, truvamu u parametru desideratu è cambiate per adattà i nostri bisogni.

Mettete u regolatu di culore

2. sò i pulsanti di funzione?

Una ragione molto frequente perchè i pulsanti di funzione (Fn + F3, Fn + F11, etc.) ùn funzionanu micca nantu à un laptop hè a configurazione di u BIOS. Hè pussibule chì sò solu disabile in u BIOS.

Per ùn ripetite quì, vi forniraghju un ligame cù u mo articulu nantu à cume si entri in u BIOS nantu à i portatili da diversi fabricanti:

A scelta di a partizione per entrà in u BIOS dipende da u vostru produttore. Quì (in u quadru di questu articulu) dà una ricetta universale hè irreale. Per esempiu, nantu à i portatili HP, selezziunate a sezione Configurazione di u sistema: vede se l'elemento di Modalità Chiavi d'azione hè quì (se no, metti in modalità Enabled).

Modu di tasti d'azione. BIOS di laptop HP.

In i portatili DELL, i pulsanti di funzione sò configurati in a sezione Avanzata: l'articolo hè chjamatu Comportamentu di Funzione di Chiavi (Pudete impiegà dui modi di operazione: Tonalità di Funzione è Chiavi Multimediale).

Bottoni funzionali - laptop DELL.

3. Mancu di i piloti principali

Hè pussibule chì i pulsanti di funzione (cumpresi i responsabili di a luminosità di u schermu) ùn funzionanu micca da a mancanza di piloti.

Dà un nome universale di u driver à sta domanda. (chì pò esse scaricatu è tuttu u travagliu) - hè impossibile (à propositu, ci sò tali in a rete, aghju raccomandazioni contra l'usu)! Sicondu a marca (pruduttore) di u vostru laptop, u driver hè nominatu diversamente, per esempiu: u Samsung Control Center, i Pulsanti Quick Launch di HP in HP, l'utilità Hotkey in Toshiba, è a tastiera ATK in ASUS .

Se ùn pudete truvà un driver in u situ web ufficiale (o ch'ellu ùn esiste per u vostru sistema operativo Windows), pudete aduprà utilità speciali per truvà i driver:

4. Driver chè per a scheda video. Installà i "vecchi" driver in travagliu

Se tuttu u serviziu in precedenza per voi cum'è necessariu, è dopu aghjurnà Windows (a propositu, quandu l'aggiornamentu hè sempre, di solitu, un altru driver di video hè installatu) - Tuttu u cuminciò à funzionà male (per esempiu, u slider di regolazione di a luminosità scorre nantu à u schermu, ma a luminosità ùn cambia micca) - Hà sèmplice à pruvà à rimborsà u conducente.

À propiu sì, un puntu impurtante: avete avè vecchi piloti cù chì tuttu hè andatu bè per voi.

Cumu fà?

1) Andate in u pannellu di cuntrollu di Windows è truvate quì u manager di dispositivi. Apertu.

Per truvà un ligame cù u manager di dispositivi - attivate e piccule icone.

Dopu, truvate a scheda "Visualizà l'adattatori" in a lista di dispositivi è aprite. Dopu, fate un clic destro nantu à a vostra scheda video è selezziunate "Aghjunghje i driver ..." in u menù contestuale.

Aggiornu di u Driver in Manager di Dispositivi

Allora selezziunate "Cercà i driver in stu computer."

A ricerca automatica "legna" è ricercà in PC

Dopu, specificate u cartulare in cui avete salvatu i piloti chì funzionanu.

À propositu, hè pussibule chì u vechju driver (soprattuttu se avete appena aggiornatu a vecchia versione di Windows, è ùn hè micca stata torna a stallà) avè dighjà nantu à u vostru pc Per scurdà si, cliccate nantu à u pulsante in u fondu di a pagina: "Selezzi un driver da a lista di i piloti già installati" (vedi screenshot sottu).

Induve a ricerca di i piloti. A selezzione di l'annu

Dopu basta specificà u vechju (l'altru) driver è pruvate à aduprà. À spessu, sta decisione mi hà aiutatu, perchè i vecchi piloti vanu à volte megliu chè i nuovi!

Elenco di piloti

5. Aggiornamentu di u OS Windows: 7 -> 10.

Installendu invece di Windows 7, dicenu, Windwows 10 - pudete sbarazzarsi di prublemi cù i driver per i pulsanti di funzione (soprattuttu se ùn pudete truvà). U fattu hè chì u novu sistema operativu di Windows hà driver integrati standard per u funziunamentu di i tasti di funzione.

Per esempiu, u screenshot sottu mostra cumu pudete adeguà a luminosità.

Regolazione di luminosità (Windows 10)

Tuttavia, si deve avè a nota chì sti driver "incasturati" ponu esse menu funzionale chè u vostru "nativu" (per esempiu, alcune funzioni uniche ùn ponu micca esse dispunibule, per esempiu, autustrandu u cuntrastu secondu a luce ambientale).

À propositu, in più dettallu nantu à a scelta di u sistema operativu Windows - pudete leggere in sta nota: chì l'articolo hè dighjà troppu vecchju, hà bè pensate :)).

PS

Se avete qualcosa à aghjunghje nantu à u sughjettu di l'artìculu - ringraziunate in anticu per i commenti à l'articolo. Buona fortuna!