Firmware di Android è installazione di Windows 10 in Xiaomi MiPAD 2

Quasi tutti i titolari di u Tablet PC Xiaomi MiPad 2 da a regione di lingua russa anu da à u minimu una volta durante u funziunamentu di u mudellu per esse perplessa da a quistione di u firmware di u so dispositiu. U materialu chì seguita presenta diversi modi in cui pudete purtà a parti di u software di u tablet sottu à i requisiti di a maggior parte di l'utenti. È dinò u seguitu, se hè necessariu, aiutanu à eliminà e conseguenze di l'errori quandu operanu u dispositiu, stallendu u sistema operativo, ripristinà u software di sistema in u dispositivo, fate a transizione da Android à Windows è ind'è u posteru.

In verità, in generale, un eccellente pruduttu MiPad 2 di u famosu produttore Xiaomi pò disturbà u consumatore cù u travagliu è a funzionalità preinstallata da u fabbricante o u venditore di u software di sistema. Un firmware globale per u mudellu ùn esiste perchè u pruduttu hè destinatu à l'implementazione exclusivamente in Cina, è l'interfaccia di a versione Cina ùn contene micca u russo, è ùn ci hè micca bisognu di parechji di i servizii.

Cù tuttu, ùn hè ancu micca meritu a disperazione è sustene cù a mancanza di e versioni cinesi di MIUI o di bugs firmware installati da quellu chì hè scettatu! Da seguità e istruzioni di seguito, pudete avè una soluzione quasi perfetta per u travagliu è l'intrattenimentu cù tutte e funzioni necessarie è capacità. Basta ùn scurdate:

Prima di procedere à fà e manipolazioni cù u lugiziale di sistema di l'apparecchiatura, l'usu hè pienu cunnosce di i rischi è possibili conseguenze negativi per u dispositiu, è assume tutte e responsabilità per i risultati di e operazioni!

U prucessu di preparazione per u firmware

Per rende esattamente Xiaomi MiPad 2 cù u sistema operativu di u tippu è a versione desiderata, hè necessariu svolgere certi procedimenti preparatori. Avendu à a portata tutti l'utenti necessarii, software è altri componenti chì pò esse necessarii in u prucessu di a manipolazione, per uttene u risultatu desideratu hè di solitu ottenutu rapidamente è senza assai sforzu.

Tipi è tippi di software per sistema per Xiaomi MiPAD 2

Probabilmente, u lettore sapete chì u mudellu in questione pò travaglia sottu u cuntrollu di Android è Windows, è questu vale per entrambe e versioni hardware di u dispositivo - cù 16 è 64 gigabyte di memoria interna. I pacchetti di software di sistema aduprati per a stallazione, è quant'è l'uterni implicati in u prucessu, sò uguale, indipendente da a quantità di dispositivo di archiviazione di dati interna.

  • Android. In sta forma d'incarnazione, u dispositiu hè equipagatu cù una cuttata proprietariu Xiaomi, chjamata MIUI. Stu sistema operativo hè carattarizatu per una grande varietà di tippi è di tippi, senza parlà di e versioni esistenti. Prima di iniziare à intervene in a parte di software di Mipad 2, vi propemu di leggere l'infurmazioni da u materiale à u ligame sottu, quì vi sarà una occasione per capisce i scopi di u firmware in una manera o altra, è dumandà dinò a terminologia utilizata in stu articulu.

    Vede ancu: A scelta di u firmware MIUI

  • Windows. Se l'utente quessa di urdinà Xiaomi MiPad 2 cù u sistema operativu di Microsoft, allora a scelta ùn hè micca grande cum'è in u casu di MIUI. Si pò installà Windows nantu à u dispositiu solu x64 ogni editoriale.

Per uttene tutti i schedari necessarii, oltre à l'utili software per l'installazione di MIUI o Windows 10 in Xiaomi Mipad 2, pudete seguità i ligami situati in a descrizione di i metudi di installazione da stu materiale.

Strumenti

Quandu esecutu u firmware di Xiaomi MiPad 2, i servizii tecnichi seguenti sò necessarii in certi modi:

  • Un PC cun Windows. Senza un PC, solu u MIUI China ufficiale pò esse installatu nantu à u tablet in questione, chì in a maiò situazione ùn hè micca u gol di l'utente.
  • Adattatore OTG USB-Type-C. Questu accessori hè necessariu per l'installazione di Windows. Per l'installazione di MIUI, a mancanza di un adattatore ùn hè micca critica, ma in ogni casu hè prufessiunale - sarà utili per un'ulteriore operazione di u dispositiu per via di a mancanza di un slot per Micro SDCard in l'ultimu.
  • Hub USB, tastiera e mouse, Flash-drive da 8 GB. A presenza di sti accessori hè ancu un prerequisitu per l'installazione di Windows. Quelli chì anu decisu di aduprà u dispositivu chì esegue Android, pò fà senza.

Piloti

Equipanu u sistema operativu di Windows cù i driver hè un passu di preparazione obbligatorio per assicurà un'interazione pigliata da u PC è u tablet, è cusì l'implementazione di manipuli per l'interfaccia USB. U modu più simplici per ottene componenti chì forniscenu a capacità di effettuà operazioni da un computer quandu l'installazione di Android in Mipad 2 hè di stallà u prugramma flash proprietariu di Xiaomi da MiFlash.

Scaricate u Kit di distribuzione di l'attrezzi da u link da a revisione in u nostru situ web o scaricate a versione proposta per aduprarine in a metà di Android n ° 2 sottu in l'articolo. Dopu avè installatu i strumenti in Windows, tutti i driver necessari saranu integrati.

Vede ancu: Installazione di MiFlash è i driver per i dispositivi Xiaomi

Per verificare chì i componenti sò presenti in u sistema è a funzione:

  1. Fighjate Mipad 2 è attivate per essu "Debugging USB". Per attivà a modalità, seguite u parcorsu:
    • "Impostazioni" - "Circa a tavoletta" - tocca cinque volte nantu à l'elemento "Versione MIUI". Questu permetterà l'accessu à u menu. "Opzioni di sviluppatore";

    • Aprite "Impostazioni addiziunali" in a sezione "SYSTEM & DEVICE" impostazioni è andate à "Opzioni di sviluppatore". Dopu attivate u switch "Debbuging USB".

    • Quandu u MiPad 2 apparisce nant'à u schermu nantu à a possibilità di accede à u dispositivo da u PC via ADB, selezziunate a casella "Tene sempre da stu computer" è tocca "OK".

    Aprite "Manager di dispositivi" e cunnesse u cavu USB cunnessu à a porta PC à u tablet. Cume a risultu "Dispatcher" Dedisce a dispositiva "Interface ADB Android".

  2. Mette u dispositivo in modalità "FASTBOOT" e cunnessa à u PC ancu di più. Per fà u modu di u fastboot:

    • Mipad 2 deve esse spente, poi premete simultaneamente i tasti "Volume-" è "Cunsumante".

    • Fighjate e chjave finu quandu u testu compare in u schermu. "FASTBOOT" e immagini di un coniglio in un cappellu cù i chjappuli à l'oreia.

    U dispositivu chì vi sarà espositu "Manager di dispositivi" comu risultatu di una cunnessione adatta in modalità FASTBUTporta u nomu "Interface Bootloader Android".

In ogni casu, u ligame sottu hè l'archivio cun i driver di tablet per l'installazione manuale. S'ellu ci hè qualchì difficoltà cù l'accoppiamentu di u dispositivo è u PC, aduprate i file da u pacchettu:

Scaricate i driver per u firmware Xiaomi MiPad 2

Copie di riserva di i dati

Hè praticabile chì l'infurmazioni di l'utente sò dispunibuli prima di reinstallà u sistema operativo in u tablet. U fattu chì quandu si lampeggia, in a maggior parte di i casi, a memoria interna sarà cancellata di tutti i dati, hè necessariu creà una copia di backup di tuttu ciò chì hè impurtante.

Vede ancu: Cumu un backup di dispositivi Android prima di lampà

Va rimarcatu chì solu una copia di backup cuncepita in precedenza pò servire da a garanzia relativa di a so sicurezza. Se u dispositiu hè statu operatu sottu u cuntrollu di MIUI è l'infurmazioni impurtanti sò state accumulate in questu, l'archiviu pò esse svolta aduprendu l'uternu integratu di u shell di Android. Insegnamentu nantu à l'esempiu di l'assemblea Cina MIUI 8 (in altre versioni, l'azione simile hè eseguita, solu i nomi di e opzioni è a so posizione in u menù sò leggermente diversi):

  1. Aprite "Impostazioni"in a sezione "System & Device" toghje nantu à l'elemento "Impostazioni addiziunali"dopu à a parte diritta di u schermu selezziunate "Backup & Reset".
  2. Chiama l'opzione "Cumpagnia di backup locale"dopu cliccate "Back up".
  3. Assicuratevi chì e caselle contrarie à i tipi di dati per a riservazione sò marcate, è tocca "Back up" una volta più.
  4. U prucessu di l'archiviu hè accumpagnatu da un aumentu di u contatore di percentuale. Dopu chì a notificazione vene "100% Complete" preme u pulsante "Finish".
  5. Una copia di backup hè un cartulare chì u nomu cuntene a data di creazione. A cartella hè situata longu u parcorsu:Memorizzazione interna / MIUI / backup / AllBackupin MiPad. Hè desiderabile di copia in un locu sicuru (per esempiu, un discu PC) per conservà.

Un pocu prima di l'eventi, si pò arricchisce l'importanza di creà una copia di backup di l'infurmazioni di l'utenti, ma dinò di u firmware prima di installà u sistema operativu in u dispositiu. Cum'è tutte e versioni modificate di Android sò installate in MiPad 2 via TWRP, fate una copia di backup in questu ambientu prima di ogni cambiamentu di u software di sistema annantu à u dispositivo. Questu aumenterà a durata di u prucessu di reinstallà u sistema operativo, ma salverà assai nervi è tempu durante u recuperu, se qualcosa succede durante l'operazione.

Leggi più: Creà una copia di backup da TWRP prima di lampi

Installazione di Android

Quandu, avè fattu a preparazione, pudete andà à a prucedura immediata di u firmware di Xiaomi MiPad 2. Prima di procedere, leghje e istruzioni da u principiu à a fine, scaricate tutti i schedari chì avete bisognu è avè una capienza completa di l'azzioni fatti durante u prucessu d'interventu in a parte di software di u dispositivo. I Metodi 1 è 2, spiegati qui à seguitu, suggeriscono di impiantà u dispositiu in versioni ufficiali "Cinesi" di MIUI, metodo n. 3 - stallà sistemi modificati chì più si adattanu à u mudellu in questu da u puntu di vista di un utente russo.

Metodo 1: "Tre punti"

U prughjettu più simplici, in cundizione chì a versione ufficiale di MIUI in Xiaomi MiPad 2 hè reinstallata / aggiornata, hè di usà "Aggiornamentu di u sistema" - Strumenti integrati per Android-shell. Stu metudu hè statu chjamatu à mezu à l'utenti "Firmware cù 3 punti" in u fattu chì u pulsu cù l'image di sti trè punti hè adupratu per invocà l'opzione di stallazione di sistema.

Utilizemu a fabbrica stabile ufficiali di u MIUI OS, l'ultima versione esistente à u momentu di sta scrittura - MIUI9 V9.2.3.0. Scaricate u pacchettu per l'installazione secondu e istruzioni in seguitu da u situ ufficiale Xiaomi. Oppure usate u ligame chì porta à u scaricamentu di Stable, oltre à Developer-packages:

Scaricate u Firmware di Stable and Developer Xiaomi MiPad 2 per installà "à traversu trè punti"

  1. Verificate a percentuale di a carica di a batteria. Prima di l'iniziu di a manipolazione, deve esse almeno 70%, è hè megliu per carregà pienu a batteria.
  2. Copiate u zip-package MIUI in memoria MiPad2.

  3. Aprite "Impostazioni", selezziunu da a lista di opzioni "Circa u Telefunu" (situatu in cima di a lista in MIUI 9 è in u fondu, se u dispositiu hè in esecuzione sottu e versioni precedenti di u OS), è allora "Aggiornamenti di u sistema".

    Se u dispositiu ùn hà l'ultimu assemblea MIUI, u strumentu mostrerà una notificazione nantu à a necessità di l'aggiornamentu. Hè pussibile attualizà a versione di l'OS toppendu u buttu "Update". Questu hè una opzione accettabile se u scopu hè di aggiornà a versione di MIU à quella attuale quandu aghju.

  4. Cliccate nantu à u bottinu cù l'imagine di trè punti, chì si trova in u angulu supranu di u schermu à a destra, è selezziunate a funzione "Sceglite aghjurnatu" da u menù espansiu.

  5. Specifichi u caminu à u schedariu zip cù u firmware. Dopu avè verificatu a scatula à fiancu à u nome di u pacchettu è tocca u pulsante "OK",

    MiPad 2 riavanu e installerà e / o mettebbe in novu MIUI.

  6. Una volta finita l'operazione, u dispositivu hè carregatu in u SO cunsunante à u pacchettu selezionatu per l'installazione.

Metudu 2: MiFlash

Creatu da Xiaomi, MiFlash hè destinatu à arritudà a periferica Android di a marca cù un software di sistema è hè unu di l'uttivi più effettivi è fiduciali per lampà MiPad 2. Oltre à l'abilità di upgrade / rollback di a versione MIUI è da a transizione da Developer to Stable o viceversa , u prugramma aiuta assai spessu chì a tavoletta ùn principia micca in Android, ma hè pussibile entrà "FASTBOOT".

Vede ancu: Cumu lampeggia Xiaomi smartphone via MiFlash

Per travaglià cù MiPad, hè raccomandabile aduprà MiFlesh micca l'ultima versione, ma 2015.10.28. Per ragioni ignote, i più novi assemblaggi di l'utili à volte ùn vedenu micca u dispositivo. U kit di distribuzione di u flasher usato in l'esempiu sottu hè scaricatu da u link:

Scaricate MiFlash 2015.10.28 per u firmware Xiaomi MiPad 2

Come un pacchettu cù i componenti installatu via MiFlash, un firmware specializatu di fastboot hè necessariu. Scaricà e ultime versione di MIUI Cina di stu tipu hè più faciule da svolà da u situ ufficiale di Xiaomi, ma pudete ancu aduprà u ligame per scaricà l'archive. MIUI Stable China V9.2.3.0utilizzatu in l'esempiu:

Scaricate Stable è Developer Xiaomi MiPad 2 firmware fastboot per l'installazione via MiFlash

  1. Sciffa u firmware di fastboot in un cartulare separatu.

  2. Installate,

    è poi lanciate miflash.

  3. Specifichi a flasher u parcorsu à i file MIUI cliccendu "Sfoglia ..." è mettendu in evidenzia u cartulare chì contene a cartella "immagini".
  4. Trasferisce MiPad 2 in a modalità "FASTBOOT" e cunnesse u cavu USB connessu à u PC à u. Next, cliccate "Refresh" in l'applicazione. U numeru seriale di u tablet è una barra di prugramma vuota devenu esse visualizzate in u campu principali di a finestra di Miflesh - quistione indica chì u prugramma hà identificatu in modo currettu a dispositiva.

  5. Selezziunu a modalità d'installazione "Flash all" cù u cambiamentu in u fondu di a finestra di l'applicazione è cliccate "Flash".

  6. U prucedimentu di u firmware cumincerà. Senza interferà nè a prucedure, guardate u barra di prugrammu riempiendo.
  7. À a fine di u trasferimentu di file à u dispositiu di memoria in u campu "Status" un messagiu di successu apparirà "Operazione cumpletata cù successu". Questu riavene automaticamente u dispositivo.
  8. L'inizialisazione di i cumpunenti di u sistema principia. U primu lanciu di MiPad 2 dopu a reinstallazione di Android piglia più tempu di u solitu - chistu ùn deve micca dà fastidiu.

  9. Cusì, una schermata di benvenuta MIUI apparirà.

    U Firmware pò esse consideratu cumpletu.

Metudu 3: Firmware MIUI modificatu

Usendu i dui metodi di installazione sopra, Xiaomi MiPad 2 pò esse equipaggiatu solu cù versioni ufficiali di Cina di MIUI. Ma un utilizatore di u nostru paese pò allure perfettamente tutte e funzioni di u dispositiu installendu un sistema mudificatu da unu di i cumandi di localizazione o di una soluzione persunalizata se a copertina di marca Xiaomi ùn hè micca adatta per uttene per qualunque ragione.

U prucessu di stallà versioni Android in Ufficiale in Mipad 2 deve esse spartutu in parechji passi.

Passu 1: Sblocchendu u caricatore di avvicinamentu

L'ostaculu principale per l'installazione di u firmware non ufficiale è a trasfurmazione di altre operazioni chì ùn sò micca documentate da u fabbricante in Xiaomi MiPAD 2 hè u gestore di boot (dispositu di avvicinamentu) iniziale chjamatu. Sblocu u metodo ufficiale di u mudellu in questione ùn hè micca applicabile, ma ci hè un modu informale chì utilizza ADB è Fastboot.

Esempii d'usu di Fastboot sò presentati in u materiale nantu à u nostru situ web. Ùn ti cunsiglii chì leghje sì questu utilità di consolle ùn hà ancu da travaglià prima.

Vede ancu: Cumu lampà un telefonu o un tablet per mezu di Fastboot

In u prucessu di sblocu u gestore di avvallu, tutti i dati di l'utente saranu cancellati da a memoria, è i parametri di l'apparecchiatura impostati da l'utente saranu restituiti à l'impostazioni di a fabbrica!

  1. Scaricate l'archiviu qui sottu, chì cuntene l'insieme minimale di strumenti ADB è Fastboot, scompattate u luggeru truvatu à a radice di u C:

    Scaricate u set minimu di strumenti ADB è FASTBOOT per travaglià cù Xiaomi MiPad 2

  2. Avviate a cunsulta di Windows è fate una manciacd C: ADB_FASTBOOT.

  3. Attiva in a debugging di tablet in YUSB. È ancu duvete aduprà u menu "Per sviluppatori" una opzione "Abilita OEM UNLOCK".

  4. Connettu u dispositiu à u PC è verificate a giustificazione di a so definizione inserendu u comando in a consoledispositivi adb. A risposta à u cumandatu entratu deve esse u numeri seriale di a MiPad.

  5. Mette a macchina in modo "FASTBOOT". Per fà quessa, o usate a combinazione di tasti descritta in i procedimenti di preparazione, o digià a riga di cumeadb riavende fastbootè cliccate "Enter".

  6. Solo in casu, verificate cù u comandodispositivi fastbootchì u dispositiu hè definitu in u sistema currettu. A risposta à l'esecuzione di u cumpramentu hè a visualizzazione di u numeri seriale di u dispositiu in a console è l'inserzione "fastboot".

  7. Dopu, pudete andà directamente à sbloccare u gestore di avvallazione cù u cumandatufastboot oem unlock.

    Avè inseritu l'infurmazioni per sblocchje u gestore di avvicinanza, cliccate "Enter" è fighjate à u schermu di u tablet.

    Aferite a intenzione di sbloccà u carregatore di avvicinamentu da a selezzione "Sì" Sottu a richiesta apparsa nantu à u schermu di MiPad 2 (muvendu per punti hè effettuatu cù l'aiutu di un volume rocker, cunfirmazione premendu "Potenza").

  8. A procedura di sblocu stissu hè effettuata guasgiu instantaneamente. Se l'operazione hè rializata, a risposta va esse visualizzata nantu à a linea di cumannu. "OKAY".

  9. Rinvià u dispositiu cù u pulsante "Cunsumante"tenendula per un bellu pezzu o mandà un cumandatu à a consolefastboot reboot.

  10. Quandu si principia MiPad 2 dopu à sbloccà u carregatore di avvicinamentu, u missaghju chì seguitu apparisce nant'à u schermu "CODE ERROR di BOOTLOADER 03" e ogni volta per inizià u download MIUI hè à preme u tascu "Vol +".
  11. Sta situazione hè standard, ùn influenza micca a funziunità di u dispositiu è hè una specie di tariffa per l'apparenza di e funzioni addizionale per gestisce u software di sistema di u dispositivo.

Passu 2: Firmware di TWRP

Come per a maiò parte di l'altri dispositivi Android, per esse capace d'installà versioni non ufficiali di u sistema operativo, un ambientu di recuperu persunalizatu deve esse installatu in u tablet. In u casu di MiPad 2, hè usata a versione più pratticu è funzionale di sta recuperazione - TeamWin Recovery (TWRP).

Per uttene TWRP, avete bisognu di una img-immagine di l'ambiente, chì pò esse scaricata da u ligame sottu. In quantu à i mezi per l'installazione, tuttu ciò chì hè necessariu hè già annantu à u PC di l'utente chì hà sbloccatu u gestore di boot. Queste sò l'instrumentu ADB è Fastboot.

Scaricate TeamWin Recovery (TWRP) per Xiaomi Mipad2

  1. Place image "twrp_latte.img" to folder "ADB_Fastboot".
  2. Fate un prompt di cumunamentu è andate in u cartulare di l'utensile daprendu u comandocd C: ADB_FASTBOOT.

  3. Traduce MiPad 2 à "FASTBOOT" e cunnessa à u PC s'ellu hè disconnessu in precedenza.

  4. Per trasmette l'immagine di recuperu à u dispositivo, inserisci u comando in a consolefastboot flash recovery twrp_latte.imgè cliccate "Enter" in a tastiera.

  5. Risposta di l'aspettu "OKAY" в командной строке говорит о том, что образ модифицированной среды уже перенесен в советующий раздел памяти планшета. Для того чтобы TWRP осталось инсталлированным и не слетело, необходимо первым шагом после вышеперечисленных пунктов обязательно перезагрузиться рекавери. Для этого используйте командуfastboot oem reboot recovery.

  6. Eseguendu u cumandamentu riavanu a macchina è visualizeghja a schermata. "CODE ERROR di BOOTLOADER 03". Cliccate "Volume +"Aspettate un pocu - u logo TWRP apparirà.

    Per i lanci successivi di u recuperu, pudete aduprà una combinazione di chiavi hardware "Volume +" è "Cunsumante". I pulsanti sò pressi di l'apparecchiatura spentu, ma cù u cavu USB cunnessu, è li tenenu fermu finu ch'è u menù apparisce "Codice di errore di u Caricatore di avvicinamentu: 03"dopu cliccate "Volume-".

  7. Dopu u primu stivu in l'ambiente di riparazione modificatu, avete bisognu di configurà un pocu. Traduce l'interfaccia di recuperu in russo (bottinu "Selezzione di lingua") è dopu attivate u switch "Permette i cambiamenti".

Quandu TWRP opera nantu à u mudellu in questione, un pocu "rallentamentu" di l'interfaccia di recuperu hè dichjarata. Ùn ùn presta micca attenzione à quest'ultimu inconveniente, ùn hà micca un impurtanza à e prestazioni di e funzioni di l'ambiente!

Passu 3: Installà un sistema operativo non ufficiali

Quandu TWRP hè in u tablet, stallà una versione modificata di Android hè assai faciule. A funziunale dettagliata di l'ambiente di recuperu hè descritta in l'artìculu, hè cunsigliatu di cunnosce cun si avete a gestisce cun recuperu persunalizatu per a prima volta:

Lezione: Cumu lampà un dispositivo Android cù TWRP

Selezziunate è scarichi un pacchettu cù un MIUI modificatu da unu di i cumandi di localizazione. L'esempiu in basso utilizza un pruduttu da "Miui Russia". Oltre à quasi tutti i componenti necessarii (i diritti di root cù SuperSU è BusyBox (in Developer builds), i servizii di Google, etc.) incastu in u firmware, stu sistema hà un vantaghju indiscutibile - supportu per l'aggiornamenti via OTA ("over the air").

Pudete scaricà u pacchettu installatu in l'esempiu sottu à u ligame:

Scaricate u Firmware da miui.su per Xiaomi MiPad 2

  1. Mette u file zip scaricatu in memoria MiPad 2.

  2. Rinvai à TWRP è crea una copia di backup di u sistema installatu.

    Dopo a creazione di una copia di salvezza, hè necessariu salvà u discu in u vostru PC. Senza uscà da a ripresa, cunnessa a tavoletta à a portu USB, se discusedata, è sarà rilevata in "Esploratore" da un dispositivo MTP.

    Copia u directory "BACKUPS" da cartella "TWRP" in a memoria interna di u dispositiu in un locu sicuru.

  3. Esegu una formattazione di partizioni. Item "Pulizia"dopu cambiate "U sciacherella per confermà".

  4. Procurà à l'installazione di un MIUI localizatu. Opzione "Installazione" in a schermata principale TWRP - selezziunu un pacchettu cù u sistema - "U perchè di u firmware".

  5. A riceve un missaghju "Avutu successu" in cima di u schermu di l'installazione, tocca "Reboot to OS".

  6. À rimaneva di aspettà finu chì tutti i componenti di MIU sò inizializzati è chì a schermata di benvenuta di u sistema apparisci.

  7. Nantu à questu equipagiu MiPad 2 "traduttu" firmware pò esse cunsultatu cumplessu. Eseguite a configurazione iniziale di MIUI

    e godite di u travagliu di un sistema pienu funzionale è stabile cun un'interfaccia russa,

    cum'è assai vantaghji è opportunità!

Installazione di WINDOWS 10

A piattaforma hardware Xiaomi MiPad hè stata creata da Intel è questu permette di equipe un tablet PC cù un sistema operativu Windows 10 pienu. Ciò hè un vantaghju indubbiuibile, chì l'OS più pruspiratu di l'utente oghje ùn hà bisognu, per esempio, di cercà analogi di l'applicazioni Android di Windows. aduprate strumenti cunnisciuti.

Metudu 1: Una immagine di u OSC di a vostra scelta

U metudu più adatta à a prucedura di stallazione standard di Windows 10, applicabile à u dispositiu in questione, permette à l'utente à ottene u sistema operativu di a versione editoriale selezionata è cù a lingua di l'interfaccia russa. U prucessu di a equipe di Xiaomi MyPad 2 Windows 10 deve esse spartutu in parechji tappe.

Passu 1: Avvia u Image di OS

  1. Andate à a pagina ufficiale di download di Windows 10 nantu à a risorsa Web di Microsoft à u ligame sottu e cliccate "Scaricate oghje l'utellu".
  2. Scaricate l'immagine iso di Windows 10 da u situ ufficiale di Microsoft

  3. Eseguete l'utellu resultante da u passu precedente. "MediaCreationTool.exe".

    Leghje è accettate i termini di l'accordu di licenza.

  4. In a finestra di richiesta per l'azione desiderata, selezziunate "Crea un mezzu d'installazione ..." è andate à u passu chì seguita cù u bottinu "Prossimu".
  5. Definisce l'architettura è a liberazione di u sistema operativu è cliccate "Prossimu". Vogliu ricordà, per u mudellu in questione, avete bisognu di una maghjina "Windows 10 x64".
  6. Finestra successiva - "Sceglite i media". Eccu quì cambiate u "Fichju ISO" e cuntinuà premendu u pulsante "Prossimu".
  7. Una finestra Esploratore si apre se avete bisognu di specificà u caminu duve a salvà l'imagine "Windows.iso"è poi cliccate "Salvà".
  8. Aspittite à a fine di u verificu dopu di u scaricatu.
  9. Comu risultatu di u prugramma, l'immagine "Windows.iso" Sarà salvatu nantu à u caminu sceltu in passu 6 di stu manuale.

Passu 2: Crea una USB-Flash di avvicinamentu

Come annantu à u principiu di l'articulu, per installà Windows 10, avete bisognu di una unità flash USB, chì avete bisognu di preparà in un certu modu. L'esempiu di seguito utilizza un strumentu universale per a creazione di media media avè Windows - applicazione Rufus.

  1. Andate à l'istruzione chì, cume a vostra esecuzione, crei una unità di bootable cù Rufus, è seguite tutti i so passi:

    Lezione: Cumu creà un drive USB flash aviabile Windows 10

  2. Aprite i media preparati da Rufus è cupià tutti i file in un cartulare separatu nantu à u discu di u PC.
  3. Formate l'unità flash USB in u sistema di file FAT32.

    Vede ancu: I migliori utilità per formattazione di unità flash e dischi

  4. Piazzate i lìculi precedentemente copiati creati cù Rufus à u discu duru nantu à u supportu formattatu in FAT32.
  5. Boot-USB-Flash c Windows 10 per Xiaomi MiPad 2 è pronta!

Passu 3: Installate u OS

U prucessu chì dà equipe u mudellu in questu cù u sistema operativu di Windows 10 hè assai simule à quellu in un PC o un laptop, ma l'architettura di sti dispositivi hè seriamente diversa da a MiPad 2, allora fate attenzione!

Seguitate l'infurmazioni tranquillamente è pensativu, ùn affrettate micca! U prucessu duru un pocu di tempu, assicuratevi di caricare completamente a batteria di u pughjettore prima di principià a procedura!