Cume crea un Windows To Go una unità flash USB senza Windows 8 Enterprise

Windows To Go hè a capacità di creà una USB flash USB Live-bootable cun un sistema operativu introdotto da Microsoft in Windows 8 (micca per l'installazione, ma per l'avvio da USB è di travaglià). In altre parole, installà Windows in una unità USB flash.

U situazione ufficiale, Windows To Go hè supportata solu in a versione Enterprise (Enterprise), tuttavia, l'istruzzioni quì sottu vi permetterà di fà Live USB in tutte e Windows 8 è 8.1. Di conseguenza, vi utarete un sistema operativu di travagliu nantu à ogni unità esterna (unità flash, discu duru esternu), fintu ch'ellu lavora abbastanza prestu.

Per finalizà i passi in questa guida, avete bisognu:

  • Unità flash USB o discu duru di almeno 16 GB. Hè desiderabile chì l'unità sia abbastanza veloce è supporti USB0 - in questu casu, u carrughje da ellu è di travaglià in futuru sarà più cunforte.
  • Installazione di u discu o di l'immagine ISO cù Windows 8 o 8.1. Se ùn l'avete micca, allora pudete scaricà una versione di prova da u situ ufficiale di Microsoft, ancu lavora.
  • Uutilità gratuita GImageX, chì pò esse scaricata da u situ ufficiale //www.autoitscript.com/site/autoit-tools/gimagex/. L'uternità stessa hè un'interfaccia grafica per Windows ADK (s'ellu hè più sèmplice, mette dispunibule e azzioni descritte sottu à u persunore à un utilizatore novizio).

Crea un Live USB cù Windows 8 (8.1)

A prima cosa da bisognu di fà per creà un discu bastimentu di Windows To Go di avviatore hè di staccà u schedariu install.wim da a maghjina ISO (hè prublemu di pre-montarli in u sistema; Tuttavia, ùn pudete micca estrà - abbastanza per sapè induve hè: fontiinstallàwim - Stu schedariu cuntene ghjustu tuttu u sistema operativu.

Nota: se ùn avete micca quellu file, ma ci hè install.esd, invece, purtroppu, ùn cunniscu micca un modu faciule per cunverte esd in wim (un modu complicatu: stallà da un'immagine in una macchina virtuale è poi creà install.wim cù sistemi). Pigliate u kit di distribuzione cù Windows 8 (micca 8.1), ci sarà sicuramente wim.

U passu chì cioè hè di fà stà l'utilità GImageX (32 bit o 64 bit, secondu a versione di u OS installatu nantu à u computer) è andate à l'applicazione contributiva in u prugramma.

In u campu Origine, specificate u caminu di u file install.wim, è in u campu Destinazione, specificate u caminu di l'unità flash USB o di l'unità USB externa. Fate un clic nantu à u "Applica".

Aspettate finu chì u prucessu di u disimballu di i lima di Windows 8 à u discu sia finitu (circa 15 minuti in USB 2.0).

Dopu à, scorri l'utilità di Gestione di Dischi di Windows (pudete preme e chjavi di Windows + R è entrate diskmgmt.msc), truvate u discu esternu nantu à u quali sò stati installati i file di sistema, cliccate puru nant'à u cliccate nantu à ellu è selezziunate "Rende a partizione attiva" (se questu elementu ùn hè micca attivu, pudete saltà u passu).

L'ultimu passu hè di creà un discorsu di boot per chì pudete scaricà da u vostru discu Windows to Go. Run u prompt di cumunamentu cum'è amministratore (pudete cliccà nantu à i tasti di Windows + X è selezziunate l'elemento menu di u menu) è digià u seguente à l'infurmazione di u sistema, dopu à ogni cumunamentu premendu Invescia:

  1. L: (induve L hè a lettera di un drive flash o unità esterna).
  2. CD Windows
  3. bcdboot.exe L: Windows / s L: / f ALL

Questu completa a procedura per a creazione di un drive flash USB di avviatura cù Windows To Go. Avete ghjustu à mettere u scarpiu da u in u BIOS di u computer per avè l'OS. Quand'ellu cumincia per prima via USB Live, dighjunerete una prucedura di configurazione simile à quellu chì accade quandu si principia per primu Windows 8 dopu a reinizessione di u sistema.