Cume aprite un file .bak in AutoCAD

I schedari di u furmatu .bak sò copie di backup di disegni creati in AutoCAD. Queste lime sò usate per registrà e modifiche recenti à u travagliu. Di solitu si pò truvà in a stessa cartella cum'è u file di disegni principali.

I file di backup, di regula, ùn sò micca destinati à apri, ma in u prucessu di u travagliu, pò esse necessariu esse lanciatu. Descrivemu un modu faciule per aprirli.

Cume aprite un file .bak in AutoCAD

Come sopra citatu, i file .bak predefiniti sò situati in u listessu locu nant'à i principali disegni.

Pare per AutoCAD di creà copie di backup, selezziunate a casella "Crea copie di backup" nantu à la scheda "Apri / Salvate" in l'impostazioni di u prugramma.

U formatu .bak hè definitu cum'è i prugrammi installati nantu à u computer. Per aprì, avete bisognu di cambià u so nome in modu chì u so nome cuntene l'estensione .dwg à a fine. Rimuete u ".bak" da u nome di u file, è mette in situ ".dwg".

Se cambiate u nome è u furmatu di u schedariu, apparisce un avviso riguardu à a pussibule inaccessibilità di u schedariu dopu u nome. Cliccate "Sì".

Dopu à, scorri u schedariu. Si aprirà in AutoCAD cum'è un disegno normale.

Altre lezioni: Cumu aduprà AutoCAD

Hè tuttu. L'apertura di un schedariu di salvaguardia hè una missione abbastanza simile chì pò esse fatta in una emergenza.