Firmware è riparazione di Apple iPhone 5S


"Feather" - unu di i più preziosi trà u prucessu attrezzi Photoshop, chì permette a selezzione di oggetti cù a più alta precisione. Inoltre, l'utellu hà altre funzionalità, per esempiu, cù a so aiuta pudete creà formule di l'utente di alta qualità è spazzole, trà linee curvi è assai di più.

Durante u funziunamentu di u strumentu, un contornu di vector hè creatu, chì hè poi utilizatu per scopi vari.

Strumentu penna

In sta lezione, parlemu cumu l'usu "Pera" i contorni sò custrutti, è cume si pò utra.

Costruzione di contornu

I contorni creati da l'attellu consistenu di punti di riferimento è di guide. Guides (li chiameremo i raggi) permettenu di pieghje a zona racchiusa trà i dui punti precedenti.

  1. Mette u primu puntu di ancu cù una penna.

  2. Facemu u secondu puntu è, senza liberà u bottinu di u mouse, stende u fasciu. Da a direzzione di "tirà" dipende in chì direzione a sezione trà i punti serà curpata.

    Se a trave hè lasciata intatta è mette u puntu dopu, a curva sarà pieghiata automaticamente.

    Per chì (prima di favurizà u puntu) sà cumu hè contornu u curpu, bisogna mette un check in a casella "Vede" nant'à u pannellu di a configurazione di cima.

    Per evità a curvatura di a prossima sezione, hè necessariu appiccicà Alt e restituite a travi finu à u puntu da u quale hè stata allargata cù u mouse. A travi deve sparisce.

    A curva di contornu pò esse fatta in un altru modu: metti dui punti (senza pieghje), poi metti un altru in mezu di elli, u morsu CTRL è tirà lu in a direzione giusta.

  3. U movimentu di qualchi punti in u cururen hè effettuatu cù a chjave pressata CTRL, traslucà i raggi - cù a chjave attenta Alt.
  4. A chiusura di u contornu si face quandu clicchiamo (ponemu un puntu) in u puntu di partenza.

Riempimento di contornu

  1. Per rifornisce u contornu risultatu, cliccate à dirittu destro nantu à a tela, selezziunate l'alimentu "Fà u contornu".

  2. In a finestra di configurazione pudete sceglie u tippu di riempimentu (culore o mudellu), modalità di miscelazione, opacità, regolà u lumingu. Dopu avà completatu i cunfigurazioni, bisogna cliccà Ok.

Contour Stroke

U siluette di u contornu hè fatta da un attrezzu pre-configuratu. Tutti l'utili dispunibili sò pussibili di truvà nant'à a finestra di menu

Considerà un colpu di esempiu. Spazzole.

1. Sceglite un strumentu Spazzola.

2. Aghjunghje a taglia, a rigidità (per certi spazzole, sta impostazione pò manca) è a forma nantu à u pannellu superiore.

3. Selezziunu u culore desideratu in u fondu di u pannellu à manca.

4. Ancu una volta, piglià l'utellu "Feather", fate un clic destro (avemu già creatu u schema) è selezziunate l'elementu "Contornu u contornu".

5. In l'elencu à sì, selezziunu Spazzola è spingi Ok.

Dopu avè completatu tutti i passi, u contornu sarà circaratu cù u setu di pennu

A creazione di pennelli è di forme

Per creà un pennu o una forma, avemu bisognu di un contornu già pienu. Pudete sceglie qualsiasi culore.

Crea una spazzola. Nota chì quandu cria un pennu, u fondo deve esse biancu.

1. Andà à u menù. Modificà - Definisci Spazzellu.

2. Dà u nome di u pennu è cliccate Ok.

U pennu creatu si pò truvà in a configurazione di a forma di l'utile (Spazzole).

Quandu si crea a pennella, vale a considerazione chì, più u contornu, più u più bellu sarà u risultatu. Hè cusì, se vulete un pennu di alta qualità, allora creà un documentu impurtante è traccia un schema urighjiante.

Crea una forma. Per una forma, u culore di background ùn hè micca impurtante, postu chì hè determinatu da i limiti di contornu.

1. Fate un clic nantu à PKM (penna in a nostra mani) nantu à a tela è selezziunate l'element "Definisce una forma arbitraria".

2. Come in l'esempiu di pennu, diamo u nome di a figura è cliccate Ok.

Trova una forma cum'è: selezionare un strumentu "Freeform",

in l'impostazioni di u pannellu superiore aprite un set di figure.

I cifre differenu da i pennelli chì si ponu esse scalati senza perde a qualità, dunque quandu crei una figura, micca a dimensione hè impurtante, ma u numeru di punti in u contornu - u più i punti hè u più bellu di a figura. Per riduce u numeru di punti, pieghje u contour creatu per a forma cù l'aiutu di i raggi.

Oggetti stroke

Sì avete studiatu attentamente u paragrafo in a custruzzioni di u contornu, u colpu in sè ùn causerà difficoltà. Solu un pocu di cunsiglii:

1. À u colpu (u.) clipping) zoom in (chiavi.) CTRL + "+" (solu un plus)).
2. Fà spiegà u schema un pocu versu l'oggiu per evitare di scappà u fondu in a selezzione è in parte sfacate i pixel sfamati.

Dopo a creazione di u schema, pudete riempitu è ​​fà un pennu, o una forma, è pudete formà una zona selezionata. Per fà quessa, cliccate à u bottinu di dirittu di u mouse è selezziunate stu elementu.

In l'impostazioni specificu u radiu di pennellia (u più radiu hè u radiu, più u cunfusu sarà difettu), metti un daw vicinu à "Liscia" è spingi Ok.

Poi decide quanta fà cù a selezzione. Più spessu cliccate CTRL + Jcopierlo in un novu stratu, separendu dunque l'oggetto da u fondu.

Rimozione del contour

Un contornu senza necessità hè cancellatu semplicemente: cù l'utilu di a Penna attivatu, cliccate à dirittu destro è cliccate "Elimina contornu".

Questu completa a lezione nantu à l'utellu. "Feather". Oghje avemu ricevutu u minimu di cunniscenze necessarie per u travagliu efficace, senza infurmazioni inutili, è amparatu à applicà questu cunniscenza in pratica.