"Feather" - unu di i più preziosi trà u prucessu attrezzi Photoshop, chì permette a selezzione di oggetti cù a più alta precisione. Inoltre, l'utellu hà altre funzionalità, per esempiu, cù a so aiuta pudete creà formule di l'utente di alta qualità è spazzole, trà linee curvi è assai di più.
Durante u funziunamentu di u strumentu, un contornu di vector hè creatu, chì hè poi utilizatu per scopi vari.
Strumentu penna
In sta lezione, parlemu cumu l'usu "Pera" i contorni sò custrutti, è cume si pò utra.
Costruzione di contornu
I contorni creati da l'attellu consistenu di punti di riferimento è di guide. Guides (li chiameremo i raggi) permettenu di pieghje a zona racchiusa trà i dui punti precedenti.
- Mette u primu puntu di ancu cù una penna.
- Facemu u secondu puntu è, senza liberà u bottinu di u mouse, stende u fasciu. Da a direzzione di "tirà" dipende in chì direzione a sezione trà i punti serà curpata.
Se a trave hè lasciata intatta è mette u puntu dopu, a curva sarà pieghiata automaticamente.
Per chì (prima di favurizà u puntu) sà cumu hè contornu u curpu, bisogna mette un check in a casella "Vede" nant'à u pannellu di a configurazione di cima.
Per evità a curvatura di a prossima sezione, hè necessariu appiccicà Alt e restituite a travi finu à u puntu da u quale hè stata allargata cù u mouse. A travi deve sparisce.
A curva di contornu pò esse fatta in un altru modu: metti dui punti (senza pieghje), poi metti un altru in mezu di elli, u morsu CTRL è tirà lu in a direzione giusta.
- U movimentu di qualchi punti in u cururen hè effettuatu cù a chjave pressata CTRL, traslucà i raggi - cù a chjave attenta Alt.
- A chiusura di u contornu si face quandu clicchiamo (ponemu un puntu) in u puntu di partenza.
Riempimento di contornu
- Per rifornisce u contornu risultatu, cliccate à dirittu destro nantu à a tela, selezziunate l'alimentu "Fà u contornu".
- In a finestra di configurazione pudete sceglie u tippu di riempimentu (culore o mudellu), modalità di miscelazione, opacità, regolà u lumingu. Dopu avà completatu i cunfigurazioni, bisogna cliccà Ok.
Contour Stroke
U siluette di u contornu hè fatta da un attrezzu pre-configuratu. Tutti l'utili dispunibili sò pussibili di truvà nant'à a finestra di menu
Considerà un colpu di esempiu. Spazzole.
1. Sceglite un strumentu Spazzola.
2. Aghjunghje a taglia, a rigidità (per certi spazzole, sta impostazione pò manca) è a forma nantu à u pannellu superiore.
3. Selezziunu u culore desideratu in u fondu di u pannellu à manca.
4. Ancu una volta, piglià l'utellu "Feather", fate un clic destro (avemu già creatu u schema) è selezziunate l'elementu "Contornu u contornu".
5. In l'elencu à sì, selezziunu Spazzola è spingi Ok.
Dopu avè completatu tutti i passi, u contornu sarà circaratu cù u setu di pennu
A creazione di pennelli è di forme
Per creà un pennu o una forma, avemu bisognu di un contornu già pienu. Pudete sceglie qualsiasi culore.
Crea una spazzola. Nota chì quandu cria un pennu, u fondo deve esse biancu.
1. Andà à u menù. Modificà - Definisci Spazzellu.
2. Dà u nome di u pennu è cliccate Ok.
U pennu creatu si pò truvà in a configurazione di a forma di l'utile (Spazzole).
Quandu si crea a pennella, vale a considerazione chì, più u contornu, più u più bellu sarà u risultatu. Hè cusì, se vulete un pennu di alta qualità, allora creà un documentu impurtante è traccia un schema urighjiante.
Crea una forma. Per una forma, u culore di background ùn hè micca impurtante, postu chì hè determinatu da i limiti di contornu.
1. Fate un clic nantu à PKM (penna in a nostra mani) nantu à a tela è selezziunate l'element "Definisce una forma arbitraria".
2. Come in l'esempiu di pennu, diamo u nome di a figura è cliccate Ok.
Trova una forma cum'è: selezionare un strumentu "Freeform",
in l'impostazioni di u pannellu superiore aprite un set di figure.
I cifre differenu da i pennelli chì si ponu esse scalati senza perde a qualità, dunque quandu crei una figura, micca a dimensione hè impurtante, ma u numeru di punti in u contornu - u più i punti hè u più bellu di a figura. Per riduce u numeru di punti, pieghje u contour creatu per a forma cù l'aiutu di i raggi.
Oggetti stroke
Sì avete studiatu attentamente u paragrafo in a custruzzioni di u contornu, u colpu in sè ùn causerà difficoltà. Solu un pocu di cunsiglii:
1. À u colpu (u.) clipping) zoom in (chiavi.) CTRL + "+" (solu un plus)).
2. Fà spiegà u schema un pocu versu l'oggiu per evitare di scappà u fondu in a selezzione è in parte sfacate i pixel sfamati.
Dopo a creazione di u schema, pudete riempitu è fà un pennu, o una forma, è pudete formà una zona selezionata. Per fà quessa, cliccate à u bottinu di dirittu di u mouse è selezziunate stu elementu.
In l'impostazioni specificu u radiu di pennellia (u più radiu hè u radiu, più u cunfusu sarà difettu), metti un daw vicinu à "Liscia" è spingi Ok.
Poi decide quanta fà cù a selezzione. Più spessu cliccate CTRL + Jcopierlo in un novu stratu, separendu dunque l'oggetto da u fondu.
Rimozione del contour
Un contornu senza necessità hè cancellatu semplicemente: cù l'utilu di a Penna attivatu, cliccate à dirittu destro è cliccate "Elimina contornu".
Questu completa a lezione nantu à l'utellu. "Feather". Oghje avemu ricevutu u minimu di cunniscenze necessarie per u travagliu efficace, senza infurmazioni inutili, è amparatu à applicà questu cunniscenza in pratica.