A selezzione di ghjochi gratuiti per abbonati di PS Plus è Xbox Live Gold di ghjennaghju 2019

A distribuzione libaru mensile à l'abbonati di i famosi servizii PS Plus è Xbox Live Gold continua. In ghjennaghju di u 2019, l'utenti di i console di primu benefiziu di novu ghjochi senza essi paganu un ruble per elli. L'abbonati di PlayStation Plus acqueriscerau sei prughjetti in una volta, è Xbox Live Gold darà à i utilizatori solu quattru.

U cuntenutu

  • Giochi gratuiti di PS Plus in ghjennaghju 2019
    • Ripastu
    • Cavalieri di u portale
    • Zona di a Collezione HD Enders
    • Ampiezza
    • Legione caduta: Fiamme di ribellione
    • Super Mutant Alien Assault
  • Giochi gratuiti di Xbox Live Gold in ghjennaghju 2019
    • Celeste
    • WRC 6
    • Lara Croft è u Guardian of Light
    • Longu grida 2

Giochi gratuiti di PS Plus in ghjennaghju 2019

Sony hè generosu cun ghjochi di diversi generi è funzioni di ghjocu. In ghjennaghju ci sarà permessu di andà à sci, è di fà un viaghju in i mondi misteriosi di fantasia, è ancu organizà e corse nantu à i hoverboards.

Ripastu

Simulatore di sport estremi Steep permette à u lettore di senti cum'è sciatore o snowboarder

U prugettu più elevatu è a grande scala di a lista hè u simulatore di sporti estremi Cuminciò. U prugettu offre à i lettori a scalata in u massimu di a muntagna è a scurrà nantu à una tavola di snowboard, a sciare o à vola sopra i picchi nevosi nantu à un altu cum'è un uccellu. Adrenalina è vuli fastidiosi daranu emozioni indimenticabili, è l'upportu di urganizà e ghjente à i ghjoci cù l'amichi hè un bonu simpaticu à una eccitante campagna di giocatore unicu.

Cavalieri di u portale

U ghjocu vi permette di demolisce è eretti edifici

U viaghju à traversu i mondi fantasy ùn hè mai statu accussì eccitante è divertente, perchè adesso tutti i paisaghji è muri ponu esse rotti! Portal Cavaleri unisce elementi di RPG è cassaforte cù un mondu nuttadustibile. U rupperu, cum'è si dice, ùn custruisce micca, perchè per custruisce una struttura vi sarà amparatu à mette in opera e vescalli cù i materiali di partenza, chì l'estrazione di cui hè unu di l'elementi principali di u gameplay.

Zona di a Collezione HD Enders

Sentite à sente un prughjettu di una pelliccia vera.

Un interessante prugettu giapponese dedicatu à u sughjettu di i robot, da u creatore di Hideo Kojima Metal Gear. I lettori duveranu piglià u cuntrollu di a pelliccia di cumbattimentu è sfida altre macchine robotiche. A Zona di a Collezione Enders HD hè una ripaster di un prugettu passatu popularu. L'elementi principali di u gameplay sò rimasti intatti, ma a grafica hè stata significativamente stringita, è a dinamica, pare, hè diventata ancu di più.

Ampiezza

U ghjocu incarna una idea insolita, ma un sistema di cuntrollu semplice restava.

A storia di l'industria di u ghjocu cunnosce abbastanza prughjetti da corsa in chì i ghjucatori disputeru in modi insoliti di trasportu. Ci era a vittura di motociclisti, vitture scervose in forma di scarabeu, veicoli militari assemblati da pezzi di metallo, ma a caccia è in hoverboards ùn era micca tale.

L'amplessità, malgradu l'idea di straordinaria, u ghjocu hè faciule: e vittime restanu cursi cù i modi standard di a corsa è un classboard.

Legione caduta: Fiamme di ribellione

Azzione interessante cù stile elaboratu è grafica eccellente

I pruprietari di a culla portabile PS Vita godenu di una visita gratuita à i so dispositivi di l'affascinante azzione passo-passo di Fallion Legion: Flames of Rebellion. Great game in chì gestisce un distacco di caratteri, ognunu di i quali hè dotatu di abilità speciali. I caratteri sò interessanti, versatili è assai eleganti, è i nemichi sò estremamente cunnisciuti è periculosi. U travagliu in squadra è i combos mortali - u caminu à a vittoria. Eccellenti grafica anime apprazanu per amanti di stu stile.

Super Mutant Alien Assault

In stu ghjocu, grafica 2D è a partita di ghjocazione rapida.

U rigalu di l'ultimu ghjennaghju da PS Plus hè u platformu 2D Super Mutant Alien Assault. Una azzione semplici in u spaziu duvece, carattarizata da una bona meccanica. Hè vera, ci hè un grande prublema in u: a gameplay hè assai transitorio. Ùn ti ne avemu micca cumu riesci a compie u ghjocu da u principiu à a fine, perchè ci hè solu un totale di 12 livelli. L'Alba dinamica è l'arcata deliberata pò piaceru i ghjovani è ùn anu micca u tempu per piglià u passu.

Giochi gratuiti di Xbox Live Gold in ghjennaghju 2019

Microsoft offre à i ghjocatori quattru prughjetti liberi. Hè vera, ognunu hè sughjettu à un periodu di distribuzione separatu.

Celeste

Un ghjocu chì ùn lascià micca amanti indifferenti di un gameplay à più livelli

Tuttu u ghjennaghju da u 1u à u 31u ghjornu pudete ottene u platformu Celeste assolutamente libaru. Un gameplay di hardcore appella à tutti i fan chì piglianu i vostri nervi. I lettori devianu ghjunghje in cima di a muntagna, ma 250 camere cù testu li aspettanu nantu à u so scopu. A volte, sembra chì certi livelli ùn puderanu micca esse cumpluti, ma solu diligenza è cuncezione aiutanu à fronteghjà cù una zona difficili.

WRC 6

In questu autocustulatori i cumpetitori seranu capaci di pruvà stessi in un novu prughjettu da corsa.

U prughjettu di Racing dedicatu à a manifestazione, hè statu liberatu in u 2016. Davanti à noi hè un simulatoru di vittura classica in cui i lettori truveranu à u ruolu di e vitture di gara di rallie è cullanu davanti à i rivali in i rùbuli di a pista. A fisica realistica, i grafica di alta qualità è assai di più aspettanu chì i fan di a corsa cù un abbonamentu Gold. U prughjettu si pò truvà da u 16 di ghjennaghju à u 15 di febbraio.

Lara Croft è u Guardian of Light

A nova azzione nantu à l'incomparable Lara Croft cumprà i so fans

Guest da u 2010, unu di i prughjetti più eccitanti in l'universu di Tomb Raider. L'azione di l'avventura hè perfetta per quelli chì amanu u passaghju cooperativu. Immergiti in u mondu di l'avventura, avete u tempu da u 1 à u 15 di ghjennaghju.

Questa parte di a storia di Lara Croft permetterà à i gamer di cunghjunghje sforzi in i livelli di passaghju, chì, per cunnosce, sò diventati più arcade di altri ghjochi in l'universu.

Longu grida 2

A seconda parte di u spurdu prepararà i ghjucatori per a terza parte.

L'ultimu prughjettu in a distribuzione sarà unu di i shooters più controversi in u mondu aperto di Far Cry 2. A creazione di Ubisoft hè spessu chjamata una brutta per u più eccezionale Far Cry 3, perchè parechji di e sviluppi trà a seconda parte migueru in i ghjochi successivi di a serie è sò statu pigliati in mente. Alcuni critichi sustentanu chì ancu Far Cry 2 hè un grande prughjettu. In ogni casu, vale a pena di pruvà. U tiratore di distribuzione hè da u 16 à u 31 di ghjennaghju.

I ghjochi liberi sò unu di i parechji motivi per i quali l'utente di Xbox è PlayStation acquista abbonamenti pagati. Sì numerosi prughjetti valunaranu nant'à u sgughjje è passanu un preziosu tempu. In ghjennaghju, i fan di Microsoft è di Sony riceveranu una serie di ghjochi interessanti di i vari generi, ciascuna chì puderà cullà u gameplay per lunghe ore.