Cume per stallà Viber messenger nellu iPhone


A pelle hè un set di dati specifici chì permettenu di cambià l'apparenza di l'interfaccia di u sistema operativu. Pò esse cuntrollu, icone, sfondi, finestre, cursori è altri componenti visivi. In questu articulu parleremu cume di installà tali temi nantu à un computer chì esegue Windows 7.

Installazione di temi in Windows 7

In tutte e versioni di Win 7, eccettu Starter è Home Basic, ci hè una funzione di cambiu di tema. A chjave di paràgnamentu rispettu hè chjamata "Personalizazione" è per default include parechje opzioni di design. Quì pudete creà u vostru propiu tema o scaricà u pacchettu da u serviziu ufficiale di Microsoft.

Per di più: Modificendu i temi in Windows 7

Quandu aduprate i metudi di quellu articulu di sopra, pudete cambià subitu qualchi elementi o truvà un argomenti semplici nantu à u web. Andemu ancu più luntanu è cunsiderà a possibilità di stallà temi persunalizati creati da amatori. Ci hè dui tippi di cuncepimentu di pacchetti. I primi cuntenenu solu e lime necessarie è richiedenu travagliu manuale. I secondi sò impaccati in installatori speciali o archivi per a stallazione automatica o semi-automatica.

Preparazione

Per fà un principiu, avemu bisognu di fà un pocu furmazione - scaricà è installà dui prugrammi chì ti permettenu di uttene temi di terze parti. Questu hè un Tema-risorsa-changer è Universale Theme Patcher.

Fate attenzionechì tutte l'operazioni successive, cumpresu l'installazione di l'argomenti stessi, vi faccia à u vostru periculu è risicu. Ciò hè veramente soprattuttu per l'utenti di assemblei pirata di i "sette".

Scaricate Theme-changer-resource
Scaricate Universale di u Patcher

Prima di iniziate l'installazione, avete bisognu di creà un puntu di ripristinamentu, cum'è qualchi i schedari di sistema seranu cambiati, chì à u so pussuciunu pò fà stallà a "Windows". Quest'azione li aiutera à tornà à u travagliu in casu di un esperimentu senza successu.

Leggi ancu: Risturazione sistema in Windows 7

  1. Spacchite l'archivi cù 7-Zip o WinRar.

  2. Aprite u cartulare cun Tema-changer di risorse è esegui u lugghjettu chì rispetti u bit di u nostru OS per nome di l'amministratore.

    Vede ancu: Cumu scopre a larghezza di u sistema di 32 o 64 in Windows 7

  3. Lascia u caminu per difettu è cliccate "Prossimu".

  4. Aduprendu à i termini di a licenza ponendu u passà à a posizione indicata in u screenshot, è cliccate "Prossimu".

  5. Dopu una breve attesa, durante a quale hè ripartita "Esploratore", u prugramma sarà installatu. Pudete chjude a finestra da cliccà Ok.

  6. Andemu in a cartella cun Universale di u Patcher di Tema è dinò scorri un di i lima per nome di l'amministratore, guidatu da a profondità di bit.

  7. Sceglite una lingua è cliccate Ok.

  8. Dopu, UTP scansionarà u sistema è visualizà una finestra cù un suggerimentu per patchjaru parechje (solamente tre) file di sistema. Spingi "Sì".

  9. Facemu pressione à volta tri bottoni cù u nomu "Patch", à ogni volta chì conferma a so intenzione.

  10. Dopu avà eseguitu l'operazione, u prugramma vi sarà dumandatu per riprendà u PC Siamo d'accordu.

  11. Fatti, pudete procedere à l'installazione di quelli.

Option 1: Packs di pelle

Questu hè l'opzione più faciule. Un tali pacchjettu di prughjettu hè un archiu chì cuntene i dati necessarii è un installatore speciale.

  1. Tutti i cuntenuti sò impacchettati in una cartulina separata è vene u file cù l'estensione Exe per nome di l'administratore.

  2. Studiemu l'infurmazioni in a finestra di partenza è cliccate "Prossimu".

  3. Verificate a casella per accettà a licenza è cliccate torna. "Prossimu".

  4. A finestra successiva cuntene una lista di elementi da installà. Se pianifichi un cambiu cumpletu di l'apparenza, allora lascia tutti i testi in u locu. Se a missione hè di cambià solu, per esempiu, un tema, un wallpaper o un cursore, allora lasciamo solu i caselli vicinu à queste posti. Elementi "Restore Point" è "UXTheme" deve restà marcatu in ogni casu. À a fine di l'impostazioni, cliccate "Install".

  5. Quandu u pacchettu hè in tuttu installatu, cliccate "Prossimu".

  6. Rinvià u PC cù u installatore o manualmente.

Per fà ritornà l'apparenza di l'elementi, basta à rimuovere u pacchettu cum'è un prugramma normale.

Ulteriori: Add o Remove Programs in Windows 7

Optionu 2: pacchetti 7tsp

Questu metudu implica l'usu di un altru prugramma ausiliare - 7tsp GUI. I pacchetti per essi anu una estensione 7tsp, 7z o ZIP.

Scaricate 7tsp GUI

Ùn vi scurdate di creà un puntu di riparazione di u sistema!

  1. Aprite l'archiu cù u prugramma scaricatu è estratta u solu schedariu in qualunque locu praticu.

  2. Run cum'è amministratore.

  3. Cliccate nantu à u novu u pulsu di u pacchettu.

  4. Truvemu l'archiu cun u tema, ancu pre-scaricatu da Internet, è cliccate "Apertu".

  5. Poi, s'ellu ci vole, determinemu se si permette à u prugramma di cambià a schermata di benvenuta, sidebar "Esploratore" e bottinu "Start". Questu hè fattu da e casute di partenza da a parte diritta di l'interfaccia.

  6. Avvia l'installazione cù u pulsante chì si vene in a screenshot sottu.

  7. 7tsp vi mustrarà una finestra in u listinu di e operazioni imminenti. Cliccate quì "Sì".

  8. Attendemu à u completu di l'installazione, durante a quale u computer hà bisognu di ripartisce, è, in certi casi, duie.

Pudete restaurà tuttu "cumu era" cù l'aiutu di un puntu di riparazione creatu in precedenza. Tuttavia, alcune icone ponu rimanere uguale. Per sbarbà di stu prublema, apri "Linea di cumandamentu" è eseghjite i cumanduli à volta

taskkill / F / IM explorer.exe

del / a "C: Utenti Lumpics AppData

inizià explorer.exe

Quì "C:" - a lettera di l'unità, "Lumpics" - u nomu di u vostru contu nantu à u computer. U primu cumandamentu si ferma "Esploratore", a seconda supprime u schedariu chì cuntene a cache dell'icona, è u terzu restituisce explorer.exe.

Più: Cumu aprite a "Linea di Commandu" in Windows 7

Opzione 3: Installazione manuali

Questa opzione impone di spostà manualmente i schedari necessarii in a cartella di sistema è sostituisce manualmente e risorse. Tali argumenti sò trasmessi in una forma impacchita è sò sottumessi à l'estrazione preliminari in un annu sferziu.

Copia i schedari

  1. Prima apri a cartella "Tema".

  2. Selezziunate è copia tutti i so cuntenuti.

  3. Continuemu in u seguitu modu:

    C: Risorse di Windows

  4. Incolla i file copiati.

  5. Ciò hè ciò chì deve accadere:

Ci vole à avvertene chì in tutti i casi cù u cuntenutu di questa cartella ("Temi", in u pacchettu scaricatu) ùn ci vole nunda di più.

Sostituisce i file di sistema

Per esse capace di rimpiazzà i schedari di sistema cagiunati per i controlli, avete bisognu d'avè un dirittu per modificarli (eliminà, copia, etc.). Pudete fà sta cù l'utilità Take Control.

Scaricare Take Control

Attenzione: disabilite u software antivirus, s'ellu hè installatu nantu à u vostru PC.

Ulteriori dettagli:
Cumu scopre chì antivirus hè installatu in u computer
Cumu disattivà l'antivirus

  1. Spacchite u cuntenutu di l'archivio scaricatu in u cartulare preparatu.

  2. Run u utilità cum'è amministratore.

  3. Pressu u pulsante "Add".

  4. Per u nostru pacchiu, avete bisognu di rimpiazzà u schedariu. ExplorerFrame.dll. Vai à u via

    C: Sistema di Windows 32

    Selezziunu e cliccate "Apertu".

  5. Pulsante "Prende u cuntrollu".

  6. Dopu à a so missione, a rete di comunicazione ci hà da infurmà nantu à a so accolta.

Altri file di sistema ponu ancu esse modificati, per esempiu, Explorer.exe, Shell32.dll, Imageres.dll etc. Tuttu si ponu truvà nant'à i cartelli cumpresi di u pacchettu scaricatu.

  1. U passu chì cioè hè a sostituzione di i schedari. Andate in a cartula "ExplorerFrames" (in u pacchettu scaricatu è imballatu).

  2. Aprite un altru directory, se presente, currente in quantu à a capacità di u sistema.

  3. Copia u schedariu ExplorerFrame.dll.

  4. Vai à l'indirizzu

    C: Sistema di Windows 32

    Truvà u schedariu originale è rinominateli. Quì ci vole à lascià u nomu cumunale, solu inghjustu à qualchì estensione, per esempio, ".Old".

  5. Incolla u documentu copiatu.

Pudete applicà e cambiamenti da rinuminà u PC o "Esploratore", cum'è in u blocu di ristrutturazione in u secondu paragrafo, applicà u primu è u terzu cumandatu à volta. U tema installatu pò esse truvatu in a sezione "Personalizazione".

Sostitu icone

Tipicamente, sti pacchetti ùn cuntenenu micca icone, è anu da scaricà è installatu separatamente. Qui di sà avè un link à un articulu chì cuntene istruzioni per Windows 10, ma sò ancu adatti per i "sette".

Leggi ancu: Installazione di nova icone in Windows 10

Sutitu u Pulsu Start

Cù i pulsanti "Start" A situazione hè u listessa cum'è cù l'iconi. In certi volte sò "cuciti" in u pacchjettu, è certi volte anu esse scaricatu è installatu.

Più: Cumu cambià u pulsu di avvicinamentu in Windows 7

Conclusione

Modificà u tema di Windows - una cosa assai eccitante, ma richiede una cura da l'utente. Assicuratevi chì tutti i file sò piazzati in i cartelli pertinenti, è ùn vi scurdate di creà punti di ripristinamentu per evità vari prublemi in forma di fallimenti o piena di perdita di prestazioni di sistema.