I TV astuti diventanu sempre più popolari, chì offrenu prestazioni di intrattenimentu megliu, incluse di guardà video in YouTube. Di recente, tuttavia, l'applicazione curretta ùn smette di travaglia o sce in dispusazione da a TV. Oghje ci vogliu dicenu perchè sta succede, è s'ellu hè pussibule di restituisce a maneggevolezza di YouTube.
Perchè YouTube ùn hè micca funziona
A risposta à sta domanda hè simplice - Google, proprietarii di YouTube, cambia gradualmente a so interfaccia di sviluppu (API), chì hè aduprata da e applicazioni per visione di video. E nuove API, di regula, sò incompatibili cù e vecchie piattaforme di software (versioni obsolete di Android o webOS), per chì l'applicazione installata nantu à u TV hè finita per difettizea. Sta dichjarazione hè pertinente per a TV, publicata in u 2012 è nanzu. Per tali dispositivi, una soluzione à u prublemu, in grossu parlendu, hè assente: prubabilmente, l'applicazione di YouTube incastita in u firmware o scaricata da u magazinu ùn funziona più. Tuttavia, ci sò parechje alternative, chì vulemu parlà sottu.
Se i prublemi cù l'applicazione di YouTube sò osservati nantu à i novi TV, allora i motivi di stu comportamentu ponu esse assai numerosi. L'aghju cunsideratu, è vi annunziamu nantu à i metudi di risoluzione di i problemi.
Soluzioni TV cunduti dopu u 2012
Nant'à relativamente novu televisori cù a funzione Smart TV, hè installata una applicazione di YouTube aggiornata, cusì i prublemi di u so travagliu ùn sò micca associati à un cambiamentu in l'API. Hè pussibule chì ci era un tipu di fallimentu software.
Metudu 1: cambia u paese di serviziu (TV TV)
In i novu televisori LG, un bug spiabile hè in qualchì osservatu quandu u LG Content Store è u browser Internet cadenu ancu cù YouTube. U più spessu ci hè quessa in TV chì sò acquistati all'estero. Una di e soluzioni à u prublema chì aiuta a maggior parte di i casi hè di cambià u paese di serviziu in Russia. Fici stu:
- Appughjà nantu à u pulsante "Casa" ("Casa") per andà à u menù principale di a TV. Dopu, spostate u cursore nantu à l'icona di ingranaggi è premete "OK" per andà à l'impostazioni in cui selezziunà l'opzione "Locu".
Prossima - "Paese di trasmissione".
- Selezziunu "Russia". Questu opzione deve esse sceltu da tutti gli utilizatori, indipendente da u paese attuale di a località à causa di e peculiarità di u firmware europeu di u vostru televisore. Rinvià u TV.
Sì articulu "Russia" micca listatu, bisognu accede à u menu di u serviziu TV. Questu pò esse fattu cù u pannellu di serviziu. Sì ùn ci hè nisunu, ma ci hè un smartphone Android cù una portu infraru, pudete usà a raccolta di applicazioni di telecomandi, in particulare MyRemocon.
Scaricate MyRemocon da Google Play Store
- Installate l'applicazione è currite. Una finestra di ricerca per teleparaghju apparirà, inserisci a combinazione di lettere in esse lg servizio è cliccate nantu à u pulsante di ricerca.
- Appa n'à una lista di l'impostazioni truvate. Selezzi quellu chì hè marcatu nantu à u screenshot sottu è cliccate "Download".
- Aspetta finu chì a console desiderata sia caricata è installata. Si duverà automaticamente. Truvà un bottinu nantu à u "Serv Menu" è premete lu, puntendu a porta infraru di u telefonu à a TV.
- Più probabilmente, vi sarà dumandatu di entrà una password. Inserite una cumbinazione 0413 e cunfirmi l'entrata.
- U menu di serviziu LG compare. L'elemento chì avemu bisognu hè chjamatu "Opzioni d 'area", andate à.
- Elevite un articulu "Area Option". Duvete inserisce u còdice di a regione chì avete bisognu. Code per Russia è altri paesi CIS - 3640intrateci.
- A rughjone sarà automaticamente cambiata in "Russia", ma in casu, verificate u metudu da a prima parte di e istruzioni. Per appiccà a regolazione, ripartite u TV.
Dopu tutte queste manipolazioni, YouTube è altre applicazioni vanno travaglia cum'è avianu.
Metudu 2: Ripristina l'impostazioni di TV
Hè pussibule chì a radice di u prublema sia un fallimentu di software chì nasce in u funziunamentu di u vostru televisore. In questu casu, pudereste pruvà à resettà e so impostazioni à l'impostazioni di a fabbrica.
Attentu! A procedura di ripristinamentu implica a rimozione di tutte e impostazioni di l'utente è di e applicazioni!
Mettemu in preimpostà a riparazione di fabbrica sull'esempiu di un TV Samsung - a prucedura di i dispositivi da l'altri pruduttori ùn hè nisuna differente in a località di e opzioni necessarie.
- A distanza da u TV, premete u pulsante "Menu" per accede à u menu principale di u dispositiu. In essa, andate à l'elemento "Supportu".
- Selezzi un item "Reset".
U sistema vi dumandà di inserite u còdice di sicurezza. U difettu hè 0000intrateci.
- Assicurà l'intenzione di resettà e impostazioni cliccendu nantu à "Sì".
- Sintonizzate dinò u TV.
L'inizialisi di l'impostazioni permetterà a YouTube di ripristinà a so funzionalità se a causa di u prublema era un fallimentu di software in i parametri.
Soluzione per i TV più vechji di u 2012
Comu sapemu digià, riprisentà programmaticamente a funzionalità di l'applicazione nativa di YouTube ùn hè micca pussibule. Tuttavia, tale limitazione pò esse eludita in un modu piuttostu sèmplice. Ci hè un'occasione per cunnesse un smartphone à a TV, da chì a trasmissione di u video in u grande schermo andrà. Qui di sà avè un ligame cù l'istruzzioni per cunnessione di u smartphone à TV - hè prughjettu per tutte e opzioni di cunnessione cablata è wireless.
Leggi ancu: Noi cunnessu l'Android-smartphone à a TV
Comu pudete vede, una violazione in u travagliu di YouTube hè pussibule per parechji motivi, cum'è per a fine di u supportu di l'applicazione. Ci sò ancu parechji metodi di risoluzione di problemi, chì dipende da u fabbricante è da a data di fabbricazione di u TV.