Windows XP Mode face parte di u pacchetto di virtualizazione Virtual PC sviluppatu da Microsoft. Queste iscrizioni ti permettenu di scrugliu u sistema operativu Windows XP chì esegue un altru sistema operativo. Oghje spiegheremo in dettaglio cumu scaricà è aghjuntà questi strumenti in i "sette".
Scaricate è esce Windows XP Mode in Windows 7
Avemu dividutu u tuttu u prucedimentu in fasi per fà più faciule da capisce. In ogni passu, cunsideremu e azzioni individuale associate à u scaricamentu, l'installazione è a cursione di i cumponenti. Iniziamo cù a prima azione.
Passu 1: Scaricate è Installazione Virtual PC
Come annunziatu sopra, Modu Windows XP hè inclusu in u pacchetto Virtual PC, chì hè lanciatu per mezu di stu prugramma. Dunque, deve esse scaricatu è installatu prima. Questu hè fattu di a siguente:
Scaricare Virtual PC
- Andate à a pagina di download di software cliccendu nantu à u ligame di sopra. In a tabulazione chì si apre, selezziunate a lingua adatta è cliccate nantu à "Download".
- Specifichi u scaricamentu desideratu, marcatu u marcatu. A selezzione hè fatta in base à a profondità di bit di u sistema operativu installatu nantu à u computer. Fate un ulteriore cliccendu "Prossimu".
- Aspettate finu à u scaricatu hè finitu è gestite l'installatore.
- Cunfirmà l'installazione di l'aggiornamentu imposti, cliccendu nantu à "Sì".
- Leghje è accettate l'accordu di licenza.
- Durante l'inizializazione di i dati, ùn spegni u PC.
U PC virtuale hè statu bè installatu annantu à un computer, attraversu u quale una immagine virtuale di u sistema operativo chì avete bisognu hè lanciatu, mancu solu di scaricà.
Passu 2: Scaricate è Installate u Modu di Windows XP
Circa u listessu principiu hè scaricatu è installatu nant'à u PC Windows Mode Mode. Tutte e azzioni sò fate per mezu di u situ ufficiale di Microsoft:
Scaricate u Modu di Windows XP
- Sù a pagina di download da a lista di pop-up, selezziunate una lingua pratica per u travagliu.
- Cliccate u pulsante "Download".
- U schedariu eseguibile hè scaricatu, è pò esse lanciatu. Se u prucessu di download ùn hà principiatu, cliccate nantu à u ligame per ricaricà.
- Tutti i novu schedari saranu estratti.
- U prugramma di configurazione di u Modu di Windows XP principia. Continuate dopu cliccendu nantu à u pulsante.
- Sceglite qualsiasi situazione comoda induve i file sò piantati. Hè megliu à sceglie a partizione di sistema uttenisa l'unità.
- Aspettate chì a creazione di u file di discu duru virtuale sia finitu.
- Chiudite a finestra di stallatore cliccendu nantu à "Fatti".
Passu 3: Primo Lancia
Ora chì tutti i componenti sò stati mandati cum'è cunquistatu, pudete procedere à travaglià in un sistema operativo virtuale. U primu lanciu è a preparazione di u sistema operativu hè cumpratu:
- Aprite u menu "Start" e currite "Virtual Windows XP".
- L'installazione di l'OS s'impegna, leggere è accetta u cuntrattu di licenza, è dopu procedi à u passu chì seguita.
- Selezziunate una situazione d'installazione, setate una password per l'utente, è cliccate "Prossimu".
- Aghjunghje o rifiutu l'aggiornamentu automaticu di Windows, marcatu l'elemento corrispondente.
- Cliccate u pulsante "Avvia l'installazione".
- Aspettate finu chì u prucessu hè finitu.
- U sistema operativu si principia automaticamente subitu dopu a stallazione.
Avà avete una copia di Windows XP in u vostru urdinatore, chì u travagliu di u quale hè effettuatu cù l'urdenu di virtualizazione di Microsoft.
Risolvendu i prublemi cù u lance di u Modu Windows XP
A volte, quandu cerca di esecuzione di u Modu Windows XP in PC virtuale, l'utenti si scontra diversi errori. Più spessu sò associati à u travagliu cù a funzione HAV, per chì u processore hè responsabile. Fighjate e solu soluzioni à stu prublema.
Prima, si consiglia di verificà HAV, stu modu hè attivatu o micca. Questa pratica hè fatta da u BIOS, ma prima ci vole à verificate se u processore sustene a funzione in questu, è questu hè fattu cumu:
Scaricate u Detector Microsoft di Virtualizazione Hardware
- Andate à a pagina ufficiali di download di l'Utere di Rilevazione di Virtualizazioni Assistiti da Hardware è cliccate nantu à u bottinu "Download".
- Verificate u file di prugramma è cliccate nantu à "Avanti".
- Aspettate chì u download sia finitu è aprite u schedariu di verifica.
- Sì sarà notificatu se u vostru processore hè virtualizazione assistita da hardware o micca.
Se a CPU hè compatibile cù a funzione in questione, abilita lu attraverso u BIOS. Prima, log in a. Puderete leghje l'istruzzioni per svolgere sta missione in u nostru altru materiale à u ligame chì seguita.
Leggi più: Cumu entrà in u BIOS in un computer
Ora spostate a tab "Avanzate" o "Processore"induve attivate u parametru "Tecnulugia di Virtualizazione Intel". Per u processore AMD, u parametru sarà chjamatu un pocu diversamente. Dettagli in l'articolo à u ligame sottu. Prima di lasciare, ùn vi scurdate di salvà i cambiamenti.
Leggi più: Accogliamo a virtualizazione in BIOS
In u casu chì u prucessore hè incompatibile cù HAV, solu l'installazione di un aghjunghje sputicu arriva à u salvamentu. Seguitate u ligame sottu, scaricatu è installatu è poi riavvi Windows PC virtuale.
Vai à scaricà l'aggiornu KB977206
Oghje avemu riesaminatu in dettaglio u prucessu di scaricazione è di esecuzione di u Modu di Windows XP per u sistema operativu Windows 7. Avemu offertu istruzioni passo-passo per cumprà tutti i processi è e soluzioni necessarie per i prublemi di lance. Duvete solu à seguitu attentamente, è tuttu va andà.