Movavi Video Converter 18.1.2

L'utenti attivi di i computer è di i portatili traduce spessu un PC in consumu di energia riduttu quandu avete bisognu di esse alluntanatu da u dispositivo per un tempu. Per riduce a quantità di energia consumata, ci sò 3 modi à parè in Windows, è l'ibernazione hè una di sti. Malgradu a so praticità, micca ogni utente ne hà bisognu. Dopu, discurremu dui modi per disattivà stu modu è cume per rimuovere a transizione automatica versu l'ibernazione cum'è una alternativa à un spegnu finu.

Disattivà l'ibernazione in Windows 10

Inizialmente, l'ibernazione era destinata à i utilizatori di laptop quale modu in chì u dispositivu cunsuma u minimu di energia. Questo permette à a batteria di durà più chì "Sogni". Ma in certi casi, l'ibernazione faci più male che di bonu.

In particulare, ùn hè micca raccomandatu di includere quiddi chì anu avè un SSD installatu nantu à un hard disk regolari. Questu hè à causa di u fattu chì durante l'ibernazione, l'intera sessione hè salvata cum'è un file in u drive, è per u SSD, cicli di riscrittura permanenti sò categureticamente scorciati è riducenu a vita di servizio. U secondu di più hè a necessità di allargà parechji gigabyte per u schedariu d'ibernazione, chì hè luntanu da dispunibule per ogni utilizatore. In terzu terzu, stu modu ùn differisce micca in a velocità di u so travagliu, in quantu l'intera sessione salvata hè prima scritta in a memoria di travagliu. Cù "Dorme"Per esempiu, i dati sò inizialmente salvati in RAM, chì face l'iniziu di un computer molto più veloce. È infine, vale a dì chì e per i PC di desktop, l'ibernazione hè praticu inutilmente.

Nant'à qualchi computer, a modalità stessa pò esse attivata ancu se u bottinu correspondente ùn hè micca nant'à u menù "Start" Quandu sceglite u tippu di spegnere a macchina. U modu più faciule per scopre hè se l'ibernazione hè attivata è quantu spaziu si piglià in un PC andendu in a cartella C: Windows è vede se u schedariu hè presente "Hiberfil.sys" cun spaziu riservatu nantu à u discu duru per salvà a sessione.

Questu schedariu pò esse vistu solu sì a visualizzazione di i cartelli nascosti è cartulari hè attivata. Pudete scopre cumu fà sta seguendu u ligame sottu.

Per di più: Mostra i cartulti ascutiti è cartulari in Windows 10

Spendi l'ibernazione

Se ùn pensate micca di parte cù u modu di hibernazione, ma ùn vulete u laptop per andà solu in ellu, per esempiu, dopu u tempu di sfruttamentu in pochi minuti o quandu si chjude u coperinu, fà i seguenti impegni di sistema.

  1. Aprite "Pannello di cuntrollu" attraverso "Start".
  2. Piazzà u tippu di vista "Icone grandi / chicche" è andate à a sezione "Alimentazione".
  3. Cliccate nantu à u ligame "Impostà u Schema di Potenza" à fiancu à u livellu di prestazione chì hè aduatu oghje in Windows.
  4. In a finestra cliccate nantu à u ligame "Modifica e impostazioni avanzate di putere".
  5. A finestra si aprite cù opzioni induve allora espansione a scheda "Sogni" è truvate u articulu "Hibernazione dopu" - Deve ancu esse sparpatu.
  6. Cliccate nantu à "Valore"cambiate u tempu.
  7. U periodu hè stabilitu in minuti, è per disattivà l'ibernazione, inserite u numeru «0» - Poi esse consideratu disabilità. Ci vole à cliccà "OK"per salvà e cambiamenti.

Comu avete già capitu, u modalità stessa resterà nantu à u sistema - u schedariu cù u spaziu riservatu nantu à u discu resterà, u computer ùn basta micca passà in hibernazione finchì ùn setate dinù l'intervallo di tempu impiegatu per a transizione. Dopu, discurremu cume u disabilà tuttu.

Metudu 1: Linea di Commandu

Assai faciule è efficace in a maiò parte di l'occasione, l'opzione hè di mandà un cumandatu speciale in a console.

  1. Chiama "Linea di cumannu"scrivendu stu nome in "Start"è aprite.
  2. Entrate in squadrapowercfg -h offè cliccate Enter.
  3. Se ùn avete micca vistu nisunu missaghji, ma ci hè una nova linea per entrà u cumandamentu, allora tuttu hè andatu bè.

File "Hiberfil.sys" di l ' C: Windows sparerà ancu.

Metudu 2: Registru

Quandu, per qualchì per accadimentu, u primu metudu si rivela imprudente, l'usu pò sempre ricurrà à un altru. In a nostra situazione si hè fatta Editor Editor.

  1. Aprite u menu "Start" è cumincià à digità "Editor di u Registru" senza quotazione.
  2. Inserite u caminu in a barra di indirizzuSistema HKLMCurrentControlSet Controlloè cliccate Enter.
  3. A rita di u registru apri, quandu cercemu una cartella à a sinistra. "Potenza" è andate in cun u cliccatu sinistro di mouse (ùn distribuisci).
  4. In a parte diritta di a finestra truemu u parametru "HibernateEnabled" è aprite cun un doppiu cliccatu nantu à u bottinu sinu di u mouse. In u campu "Valore" scrivite «0»Pè applicà i cambiamenti cù u bottinu "OK".
  5. Ora, cum'è si pò vede, u schedariu "Hiberfil.sys"responsabile di u travagliu d'ibernazione, sparì da u cartulare duve l'avemu trovu à l'iniziu di u articulu.

Sceglie una di e dui metudi proposte, vi puderete disattivà l'ibernazione à tempu, senza riavvià u computer. Se in u futuru voi ùn scambiate micca a possibilita chì voi ricurghjatevule torna à aduprà stu modu, salvate u materiale di u bookmark à u ligame sottu.

Vede ancu: Abilitazione è configurazione di l'ibernazione in Windows 10