A volte ci hè un errore in a scarica di i file. scrive in disc in uTorrent. Questu accade perchè e permessi per a cartella selezata per salvà u schedariu sò limitate. Pudete uscà da a situazione in dui maneri.
Prima via
Chiudite u client torrent. Nantu à a so scelta, fate un clic destro è andate à "Pruprietà". Apparirà una finestra in cui selezziunate una sezione. "Compatibilità". Deve esse spuntata articulu "Eseguete stu prugrammu cum'è amministratore".
Salvà e modifiche, cliccendu "Applicà". Chiudite a finestra è esegui uTorrent.
Se dopu sti passi l'errore riprisenta "l'accessu hè statu negatu à discu"dopu si pò ricò à un altru metudu.
Nota chì, se ùn pudete truvà nisun scorcia di cumerciu di l'applicazione, pudete provà a ricerca di un file. utorrent.exe. Di norma, si trova in a cartula "File di programma" nant'à u discu sistema.
A seconda manera
Pudete riparà u prublema cambendu u cartulare sceltu per salvà i file scaricati di u client torrent.
Duvete creà una nova cartulina, pò esse fatta nantu à ogni discu. Hè necessariu creandula in a radice di u discu, mentre u so nome deve esse scrittu in lettere latinu.
Dopu, aprite i parametri di u clientela di l'applicazione.
Facemu clic nantu à e etichette "Cartetti". Marcemu i punti necessarii per le zucche (vedi screenshot). Dopu cliccate nantu à l'ellipsis situatu sottu di loro, è in a nova finestra selezziunate a nova cartella di download avemu creata prima.
Così, avemu cambiatu a cartella in a quale i file appena caricati sò salvati.
Per i scarichi attivi ancu bisognu à assignà una cartella diversa da salvà. Selezziunate tutte e scariche, cliccate à dirittu nantu à elli è seguite a strada "Pruprietà" - "Carica a".
Selezziunate a nostra nova cartella di download è cunfirmi i cambiamenti, cliccendu "OK". Dopu sti azzioni, i prublemi ùn vogliono più spuntà.