Riconoscimentu di Face Online

Oggi ci sò e applicazioni speciali per smartphone è PC chì permettenu di imparà l'infurmazioni di base nantu à una persona nantu à una persona. Alcune di elli migruu à l'applicazioni in linea, ciò chì permette di cercà rapidamente persone chì sò in a rete avendu un aspettu simile. Ancu sì a precisione in certi casi lascia molta à desiderà.

Servizi di ricunniscenza face

U riconoscimentu accade cù l'aiutu di a rete neurale integrata, chì cerca rapidamente foto simili per certi funzioni, inizialmente i più basali, per esempio, per u pesu di l'imagine, a risoluzione, ecc. Sulla base di sta funzione, pudete vede link à profili / siti in i risultati di ricerca micca assolutamente a persona chì hè ritratta in a foto, ma, per fortuna, questu accade molto raramente. Di solitu ci sò e persone cù simile aspettu o situazione simile in a foto (per esempiu, se una persona hè difficile à vede).

Quandu travagliate cù i servizii di ricerca di foto, hè consigliabile ùn carregà micca e foto chì più persone anu focu. In stu casu, ùn pudete micca avè un risultatu adeguatu.

Inoltre, ci vole à pensà chì, se vulete truvà un prufessu di una persona in Vkontakte da una foto, bisogna ricordà chì, in l'impostazioni di privacy di stu social network, l'utente pò mette à i marchi di sporgenza davanti à certi partiti. micca registratu in VK. Se a persona chì avete bisognu hà qualche impostazione di privacy, allora trovu a so pagina da una foto hè assai difficiule.

Metudu 1: Pictures Yandex

L'utilizazione di i motori di ricerca pò sembra un pocu scomodu, postu chì parechji links in cui hè statu mai utilizzatu pudere parechje nantu à una immagine. Tuttavia, se avete bisognu di truvà quanta più informazioni nantu à una persona cum'è pussibule, cù solu a so fotografia, hè megliu aduprà un metudu simile. Yandex hè un motore di ricerca russo chì faci una bona ricerca in u segmentu russu di Internet.

Andate à Yandex Pictures

L'istruzioni di ricerca attraverso u serviziu sembrano quì:

  1. A pagina principale, cliccate nantu à l'icona di ricerca di foto. Dà una lucenti à u pianu di a fotocamera. Situatu in u menu superiore in u latu dirittu di u schermu.
  2. A ricerca pò esse effettuata à l'URL di l'immagine (link in Internet) o aduprendu u bottinu per scaricà l'imagine da u computer. L'istruzione sarà considerata nantu à l'ultimu esempio.
  3. Quandu cliccate "Selezziunu file" A finestra s'hè aperta quì u caminu à a immagine nantu à u computer hè indicatu.
  4. Aspettate un mumentu finu chì a foto hè stata caricata. À u primu postu di u prugramma vi sarà mostra a stessa foto, ma quì pudete vede lu in altre dimensioni. Questa unità ùn hè micca interessante per noi.
  5. Sottu chì pudete vede i tag chì applicanu à l'immagine caricata. U fighjulendu, pudete truvà foto simile, ma hè prubbabile chì aiutassi à truvà infurmazione nantu à una persona particulare.
  6. Next hè un blocu cù e simili fotografie. Pò esse uttenu, perchè foto simile sò scelte secondu un certu algoritmu. Considerà una ricerca per stu blocu. Se in e prime foto simule ùn avete micca vistu a foto curretta, cliccate nant'à "Simile".
  7. A nova pagina apru, allora chì tutte e foto simile saranu. Imagine chì avete truvatu a foto chì vulete. Cliccate nantu à quì per allargà e scopre infurmazione dettagliata.
  8. Quì paghjite a attenta à u blocu di diritture di destra. In sti pudete truvà foto più simili, aprite questu in a grandezza completa, è più impurtante - andate in u situ duve si trova.
  9. Invece di un blocu cù e simili fotografie (6u tappa), pudete scorrere per a pagina appena sottu, è vede nantu à quali siti l'immagine esatta che avete scaricatu hè postata. Questa unità hè chjamata "Siti induve a foto hè trovata".
  10. Per andà à u situ di interessu cliccate nantu à u ligame o in una tabella di cuntenuti. Ùn andate in siti cù nomi dubiosi.

Sì ùn sò micca soddisfatti di u risultu di a ricerca, pudete aduprà i metudi seguenti.

Metudu 2: Immagini di Google

In realtà, questu hè un analogu di Yandex Pictures da a corporazione internaziunale Google. L'algoritmi chì sò aduprati quì sò un pocu simili à quelli di un concurrente. Tuttavia, Google Pictures hà un avvantaggiu significativu - hè megliu cercà foto simuli in siti stranieri, chì Yandex ùn face micca currettamente. Questu vantaghju pò esse un svantaggiu sì avete bisognu di truvà una persona in Runet, in stu casu si consiglia di aduprà u primu metudu.

Andate in Google Images

L'istruzione hè cum'è seguita:

  1. Andà à u situ, in a barra di ricerca, cliccate nantu à l'icona di a fotocamera.
  2. Sceglite una opzione di download: o specificate un ligame o scaricate una immagine da un computer. Per cambià trà e opzioni di scariche, cliccate nantu à una di e etichette in cima à a finestra. In questo casu, a ricerca di una maghjina scaricata da un computer serà considerata.
  3. A pagina di risultati si aprirà. Quì, cum'è Yandex, in u primu blocu pudete vede a stessa immagine, ma in altre dimensioni. Sottu quellu blocu hè una coppia di tag chì cunnosce u significatu è una coppia di siti in cui esiste a listessa foto.
  4. In stu casu, si consiglia di cunsiderà più blocchi. "Immagini simili". Cliccate nantu à l'iniziale di u blocu per vede più immagini simili.
  5. Trova l'immagine desiderata è cliccate nantu à ellu. A cursore si apre simile à Yandex Pictures. Quì pudete ancu guardà sta immagine in diverse dimensioni, truvate più simuli, vai à u situ duve hè situata. Per andà à u situ d'origine, cliccate nantu à u bottinu. "Vai" o cliccate nantu à u titulu in a parte superiore à a destra di u cursore.
  6. Inoltre, pudete esse interessatu à u blocu "Pagine cù un'immagine adatta". Hè u listessu cun Yandex - solu una collezione di siti duve hè esattamente a stessa immagine.

Questu opzione pò funnu peghju ch'è l'ultimu.

Conclusione

Purtroppu, adesso ùn ci sò servizii ideali dispunibbili liberamente per ricercà una persona per a foto, chì puderia truvà tutte e informazioni nantu à una persona in a rete.