Cumu aduprà Skype. Panoramica di e funzioni di u prugramma

Insemi cù l'internet da altri fornitori, l'utenti utilizanu spessu equipagiu è servizii da Beeline. In u cursu di l'artìculu describeremu cumu pudete configurà u router per u funziunamentu stabilu di a cunnessione Internet.

Configurazione di u router Beeline

À oghji ghjornu, solu i mudelli novelli di router o quelli chì esiste una versione aggiornata di i firmware anu travagliendu nantu à a rete Beeline. A stu puntu, se u vostru dispositivo hà smessu di funziunà, forse a ragione ùn hè micca in l'impostazioni, ma a mancanza di supportu.

Opzione 1: Smart Box

U router Smart Box di Beeline hè u tippu di dispositivu più cunò, chì a so interfaccia web hè significativamente diversa da i parametri di a maggior parte di i dispositivi. In listessu tempu, nè a prucedura di cunnessione, nè a modificazione di l'impostazioni ùn vi farà mancu qualchì difficoltà à causa di l'interfaccia russa completamente intuitiva.

  1. Per principiu, cum'è in ogni casu cù un altru dispositivu, u router deve esse cacciu. Per fà quessa, cunnessa cun un cavu LAN da un computer o un laptop.
  2. Sceglite u vostru navigatore Internet è inserite a IP seguente in a barra di indirizzu:192.168.1.1
  3. . Dopu à quessa, cliccate nantu à a tasca Enter.

  4. A pagina cù u modulu di autorizazione, inserite i dati pertinenti da u router. Si pò truvà nantu à u fondu di u casu.
    • Username -admin
    • Password -admin
  5. In casu di autorizazione di successu, vi sarete rediretti à a pagina cù a scelta di u tippu di impostazioni. Considereremu solu a prima opzione.
    • "Impostazioni rapide" - adupratu per stabilisce i parametri di rete;
    • "Impostazioni avanzate" - Raccomandatu per utenti più vissuti, per esempiu, quandu aghjini l'upigrafia.
  6. In u prossimu tappa in u campu "Login" è "Password" inserite dati da u vostru contu persunale nant'à u situ web Beeline.
  7. Quì avete ancu bisognu di specificà dati per a vostra rete di casa per poi cunnessu dispositivi Wi-Fi in più. Arriva cù "Nome di Rete" è "Password" da solu.
  8. In u casu di aduprà i pacchetti Beeline TV, vi hà ancu bisognu di specificà a portu di u router à chì era set-top box connessu.

    Ci vole un pocu di tempu per applicà i parametri è cunnessu. In u futuru, un avvisamentu nantu à a cunnessione di successu à a rete sarà visualizata è a prucedura di configurazione pò esse considerata cumpleta.

Malgradu l'interfaccia web simile, diversi mudelli di router Beeline trà a linea Smart Box pò differisci un pocu in termini di configurazione.

Opzione 2: Zyxel Keenetic Ultra

Questu mudellu di u router hè ancu annantu à a lista di i dispositivi più pertinenti, ma à diffe l'upperate di a Smart Box, i cunfigurazioni ponu simu complicati. Per minimizà e possibili conseguenze negative, prufessemu unicamente "Impostazioni rapide".

  1. Per entrà in l'interfaccia web di Zyxel Keenetic Ultra, avete bisognu di cunnessu u router à u PC in anticipu.
  2. In a barra di indirizzu di u navigatore, inserisci192.168.1.1.
  3. Sò a pagina chì si apre, selezziunate l'opzione "Web Configurator".
  4. Ora stabilisci a nova password di amministratore.
  5. Nantu à a pressione di un bottinu "Applicà" se necessariu, esegui l'autorizazione cù u login è password da l'interfaccia web da u router.

L'internet

  1. Sù u pannellu inferiore, aduprà l'icona "Rete Wi-Fi".
  2. Verificate a casella accanto à "Abilita di l'access point" è se hè necessariu "Abilita WMM". Inserite i campi rimanenti cum'è illustratu.
  3. Salvà e impostazioni per completà l'installazione.

Televisione

  1. In u casu di aduprà Beeline TV, pò esse persunalizatu. Per fà quessa, aprite a sezione "Internet" nant'à u pannellu inferiore.
  2. A pagina "Cunnessione" selezziunu da a lista "Cunnessione Bradband".
  3. Sceglite a casella accantu à u portu à a quale u set-top box hè cunnessu. Posizionate l'altri parametri cum'è illustratu in una schermata sottu.

    Nota: certi elementi ponu varia in ogni mudellu.

Dopu salvà e configurazione, sta sezione di l'articolo pò esse considerata cumpleta.

Opzione 3: Wi-Fi Beeline router

Tra i dispositivi supportati da a rete Beeline, ma discuntinued, hè un router Wi-Fi. Beeline. Stu dispositiu hè significativamente diversu in termini di impostazioni da i mudelli discusculi anteriormente.

  1. Entrate in a barra di indirizzu di u vostru indirizzu IP di u navigatore di u router "Beeline"192.168.10.1. Quandu dumandà un username è una password in i dui campi specificuadmin.
  2. Espandà a lista "Impostazioni di base" è selezziunate l'elemento "WAN". Modificheghjate e impostazioni quì in seguitu cù u screenshot sottu.
  3. Cliccando u pulsante "Salva modifiche", aspettate finu à a fine di a procedura di candidatura.
  4. Cliccate nantu à u blocu "Impostazioni Wi-Fi" e riunite i campi cum'è illustratu in u nostru esempio.
  5. Com'è un aghju, cambiate certi elementi in a pagina. "Sicurezza". Fighjate nantu à u screenshot sottu.

Comu pudete vede, stu tipu di router Beeline in termini di regolazioni richiede un minimu di azzioni. Speremu chì avete riparatu i parametri necessarii.

Opzione 4: TP-Link Archer

Stu mudellu, paragunatu cù i precedenti, permette di cambià un numeru più grande di parametri in varie parti. Mentre seguitu chjaramente a raccomandazioni, pudete configurà facilmente u dispositivo.

  1. Dopu avè cunnessu u router à u PC, inserite l'indirizzu IP di u pannellu di cuntrollu in a barra di indirizzu di u navigatore Web192.168.0.1.
  2. In certi casi, hè necessaria a creazione di un novu profilu.
  3. Autorizà in l'interfaccia web usandoadmincum'è una password è login.
  4. Per cumnessione, in u angulu in alto a destra di a pagina, cambia a lingua à "Russu".
  5. Attraversu u menu di navigazione, cambia à a tab "Impostazioni avanzate" è andate à a pagina "Rete".
  6. Esiste in a sezione "Internet"valore di cambiamentu "Tipu di cunnessione" on "Indirizzu IP dinamicu" è aduprà u pulsante "Salvà".
  7. Tramite u menu principale, apri "Modu senza filu" è selezziunate l'elemento "Impostazioni". Qui ci vole à attivà "Radiodiffusione senza filu" e furnite un nome per a vostra rete.

    In certi casi, pò esse necessariu cambià e impostazioni di sicurezza.

  8. S'ellu ci hè parechje modalità di u router, cliccate nantu à u ligame "5 GHz". Inserite i campi identichi à l'opzione mostrata in precedenza, modificendu u nome di a rete.

TP-Link Archer pò ancu esse configuratu per TV, se hè necessariu, ma per difettu, cambià parametri ùn hè micca necessaria. A propositu, completemu l'istruzione attuale.

Conclusione

I mudelli cunsiderati da noi apparteni à i più richiesti, ancu ancu altri dispositivi sò ancu supportati da a rete Beeline. Pudete truvà a lista cumpleta di attrezzature nantu à u situ ufficiale di questu operatore. Specifichi i dettagli in i nostri commenti.