Cunnessione à u servitore d'origine in casu d'errore

Spesso, pudete scuntrà un prublema quandu un prugramma ùn pò interagisce cun Internet, è cunnessu à i so server à traversu. E listessa tappa hè ancu applicata à u clientu Origine. E, ancu, pò "rallegra" l'usu cù u missaghju chì ùn hè micca capace di cunnessu cù u servitore, è cusì ùn hè micca capace di travaglià. Questu cunfonda l'umore, ma avete bisognu di ùn perdite u core, ma di cumincià à risolve u prublema.

Connettu à u servitore d'origine

Nantu à u servitore Origine hà salvatu una varietà di dati. Prima, l'infurmazioni nantu à l'utente è u so account hè una lista di amici, ghjochi acquistati. Dopu, ci sò dati nantu à i progressi in i stessi ghjochi. Terzina, certi prudutti di sviluppu di EA ponu scambià i dati di ghjocu solu in mezu à sti servitori, e micca spezii speciali. Cusì, senza cunnessione cù u servore, u sistema ùn hè ancu capace di scopre chì tippu di utilizatore stà tentà di cunnessu.

In generale, ci sò trè cause principali di mancanza di cunnessione à u servitore, è dinò assai tecnichi altru. Tuttu quessa deve esse smassata.

Reason 1: Closed Ports

Spessu, qualchi sistemi informatica ponu bloccà a cunnessione di u clientela à Internet impedendu i porti principali cù cui l'Origen cuntene. In questo casu, u prugramma ùn puderà micca cunnesse à u servitore è hà da generà fastidiosu l'errore pertinente.

Per fà quessa, andate in l'impostazioni di u vostru router è aghjunghje manualmente i porti necessarii. Ma prima ci vole à ottene u vostru numeri IP, s'ellu hè ignaru. S'ellu ci hè u numeru, allora un pocu di più punti pò esse saltatu.

  1. Avete bisognu di aprite u protocollo Run. Questu pò esse fattu sia cù una combinazione di tasti calda. "Win" + "R"o attraverso "Start" in a cartella "Servizio".
  2. Avà bisognu di chjamà a console. Per ciò in linea "Apertu" bisognu inserisce cumandatucmd.
  3. Dopu avete bisognu di aprite una sezione di informazioni nantu à a cunnessione di u sistema à Internet. Per fà quessa, inserite u comando in a consoleipconfig.
  4. L'utente puderà vede i dati nantu à l'adattatori aduprati è a cunnessione di rete. Quì avemu bisognu di l'indirizzu IP, chì hè listatu in a colonna "Main Gateway".

Cù stu numeru pudete entrà e impostazioni di u router.

  1. Avete bisognu di aprite u navigatore è in a barra di indirizzu in u furmatu "// [IP number]".
  2. A pagina apru aperta nantu à u quale avete bisognu di esse autorizatu à accede à u router. U login è a parola d'accessu sò spessu specificate in a documentazione o nantu à u router stessi nantu à una etichetta speciale. Se ùn pudete micca truvà questi dati, chjamate u fornitore. Pudete furnì i dati di login.
  3. Dopu l'autorisazione, a prucedura di l'apertura di porti hè generalmente uguale per tutti i router, eccettu chì l'interfaccia hè differente in ogni casu. Quì, per esempiu, a varianta cù u router Rostelecom F @ AST 1744 v4 sarà considerata.

    Prima ci vole à andà à a tab "Avanzate". Eccu una sezione "NAT". Hè necessariu esse espansu in u so propriu menu, premendu u bottinu sinu di u mouse. Dopu, dopu, in a lista di sottuezzioni chì vene, seleziona "Server Virtuale".

  4. Eccu una forma particulare da compilà:

    • À u principiu ci vole à specificà u nome. Pò esse assolutamente qualsiasi scelta di l'utente.
    • Dopu avete bisognu di selezziunu u protocollo. Per porti diversi, Origine hè un tippu diversu. Più dettu sottu.
    • In righe "Portu WAN" è "Porta aperta in LAN" bisognu inserisce u numeru di portu. A lista di i porti necessarii hè listata qui sotto.
    • Ultimu articulu - "Indirizzu IP di LAN". Avete bisognu di inserite u vostru indirizzu IP personale. S'ellu ùn hè micca cunnisciutu à l'usu, si pò truvà da a stessa finestra di console, cun informazioni nantu à l'adattatori in a linea "Indirizzu IPv4".
  5. Pudete cliccà "Applicà".

Questa pratica deve esse fatta cù a listessa lista di numeri di portu:

  1. Per u protocolu UDP:
    • 1024-1124;
    • 18000;
    • 29900.
  2. Per TCP:
    • 80;
    • 443;
    • 9960-9969;
    • 1024-1124;
    • 3216;
    • 18000;
    • 18120;
    • 18060;
    • 27900;
    • 28910;
    • 29900.

Dopu aghjuntu tutti i porti, si puderà chjappà a scheda di regolazione di u router. Duvete ripartite u computer, allora pruvate à ricunnessu à u servitore Origine. Se u prublema era cusì, allora sarà risoltu.

Reason 2: Job Protection

In certi casi, certi tipi di paranoide di prutezzione di l'ordinatore ponu bloccà i tentativi di accede à Internet da u clientu Origin. Più spessu, sta situazione pò verificà se a prutezzione di u sistema funziona in modu impurtatu. Hè spessu sottu u disgrace, in principiu, ogni prucessu chì prova à ghjunghje in Internet.

Puderete verificate e vostre impostazioni di firewall è aghjuntu Origine à a lista di eccezioni.

Per di più: Addendu elementi à l'esclusione antivirus

In certi casi, pudete cunsiderà l'opzione di rimuovere completamente l'antivirus cuntrattu è cambià à un altru. In particulare sta opzione sarà utule in i casi in cui ancu dopu aghjunghjatu Origine à eccezioni, u sistema blocarà sempre a cunnessione di prugramma. Alcuni tippi di firewall pò ignorà l'ordine di ùn toccà micca quellu o quellu prugrammu, perchè hè dumandatu pruvate à sfrutterà tuttu a prutezzione è pruvate à inizià Origin.

Vede ancu: Cumu rimuovere l'antivirus

Reason 3: DNS cache congestion

In u prucessu di u travagliu cù Internet, u sistema siste in continuazione a indexazione è a cache di tutti i materiali è di i dati cù i quali hè necessariu per travaglià. Questu hè destinatu à salvà u trafficu, à ottimizà a velocità di caricamentu di e pagine è esegue diversi protocolli. Tuttavia, cù un usu prolungatu di Internet in un unicu computer, vari prublemi ponu avè parte perchè a cache acquerrerà una dimensione gigantesca è u sistema diventerà difficiule da trattà.

Perchè l'internet instabile pò ancu fà u sistema ùn cunnesse micca à u servitore è da stoicu da dà un fallimentu. Per ottimizà a rete è sbarrazzà di e prublemi problematiche cù a cunnessione, hè necessariu cancellà a cache DNS.

A procedura descritta hè pertinente per ogni versione di Windows.

  1. Prima ci vole à andà à a linea di cumannu. Per chjamali, bisogna cliccà à diretta "Start". Un menu si stalla cù molte opzioni, trà i quali si deve sceglie "Linea di urdinatore (Amministratore)".
  2. Questu modu di aprite a linea di cume hè pertinente per Windows 10. In versioni precedenti di stu OS, a linea di cumunicazione hè chjamata diversamente. Duvete chjamà u protocolu Run attraverso "Start" o combinazione di tasti caldi "Win" + "R"è entrà a squadra làcmdcum'è accennatu nanzu.
  3. A seguita, a console di gestione di l'ordinatore si aprirà. Quì ci vole à inserì i cumandi spiccati di seguito in l'ordine in cui sò dati. Hè impurtante rispettu u registru è evità l'errori. Hè megliu per copia è incolla tutti i cumandi. Dopu à l'introduzione di ognunu di elli hè necessariu cliccà "Enter".

    ipconfig / flushdns
    ipconfig / registerdns
    ipconfig / release
    ipconfig / renew
    netsh winsock reset
    netsh winsock reset catalogu
    L'interfaccia netsh restaura tutti
    netsh firewall reset

  4. Dopu esse statu pressatu "Enter" dopu à l'ultimu comando, pudete fermà a finestra di Strings, allora quellu chì resta ùn hè di riavvià u computer.

Dopu à sta procedura, u cunsumu di u trafficu pò aumentà temporaneamente, sicuru chì tutti i materiali è i dati duveranu esse ri-cache. Ciò hè veramente soprattuttu di i siti chì l'utente visita. Ma hè un fenomenu temporaneu. Inoltre, a qualità di a cunnessione stessa hè più apprezzabile, è a cunnessione cù u servitore Origine pò esse risturata s'ellu ci hè veramente u prublema in quella.

Reason 4: Server Failure

A causa più cumuna di fallimenti di cunnessione cun server. À spessu, un travagliu tecnicu pò esse effettuatu, durante chì a cunnessione diventa inaccessibile. Se u travagliu hè pianu, allora sò riportati anticipatamente sia cù u clientela è nantu à u situ ufficiale di u ghjocu. Se u travagliu ùn era micca pianificatu per esse fattu, allora un missaghju nantu à questu apparirà nantu à u situ ufficiale dopu avè cumincià. Allora a prima cosa chì devi bè in u situ ufficiale di l'Origine. Di solitu, u tempu di u travagliu hè indicatu, ma se u travagliu ùn hè micca previsto, allora tali informazioni ùn sò micca dispunibili.

Inoltre, i servitori smettenu di travaglià à a sovraccaricata. Poi spessu tali casu si verificanu in certi ghjorni - à u momentu di u liberu di novi ghjochi, durante e vendite più impurtanti (per esempio, u Black Friday), in e vacanze, durante e varie prumuzioni in ghjochi, etc. Di solitu i prublemi sò cundolati da dui minuti à parechji ghjorni, a so scala. I rapporti di tali incidenti sò dinò nant'à u situ ufficiale di l'Origine.

Motivu 5: Problemi tecnichi

À a fine, a causa di l'errori in a cunnessione Origine cù u servitore pò esse un o un altru fallu in u computer di l'utente. Eccu i prublemi più diffusi chì portanu à l'errore:

  • Problemi di cunnessione

    Spissu Origine ùn pò micca cunnesse cun server, perchè Internet nantu à u computer ùn hè micca fattu bè, o ùn funziona nè affettu.

    Verificate chì a rete ùn hè micca troppu occupata. Un grande numaru di scaricamenti di i luggeri di grandi dimensioni pò influenzà assai a qualità di a cunnessione, è di conseguenza, u sistema ùn puderà micca cunnesse cun server. Tipicamente, stu prublemu va accumpagnatu da un risultatu simile in altri prugrammi - per esempiu, i siti web ùn aprono micca in u navigatore, e così via. Rinvenzu à a carica, sospendendu i download inutili.

    Anu un prublemu veramente veru di l'attrezzatura. Ancu se u computer hè ripartitu è ​​ùn ci hè micca carica, a rete ùn puderà micca cunnesse solu à i servitori, ma in generale à tuttu, allora avete bisognu di verificà u router è u cavu, è chjamà u fornitore. In i computer chì si cunniscenu à Internet via Wi-Fi, un prublema si puta ancu daveru da un malfunzionamentu di u modulu di ricezione di signali. Duvite cunverite stu fattu cunnessendu à un altru network di Internet wireless.

  • Prestazione scarsa

    L'esecuzione di i lenti computer da a alta carica di lavoro pò esse piena di un calatu di qualità di cunnessione. Questu hè spessu notevule durante l'installazione di grandi ghjochi moderni, chì spessanu spessu quasi tutte e risorse di l'ordinatore. U prublema hè cusì vividamente sentu in i computer di a categoria media di prezzi.

    Hè necessariu fermà tutti i processi è e attività inutili, ripartite u computer, pulizia u sistema da i resti.

    Leggi più: Cumu pulì u vostru computer cù CCleaner

  • Attività di u virus

    Alcuni virus ponu indirettamente influenzà a cunnessione à i servitori di diversi prugrammi. Ùn hè micca solu un prucessu di questu aspettu - di solitu i malware interferisce cun a cunnessione à Internet, in parte o in parte, chì u blocca. Benintesa, stu scopu impedirà à u clientela di cuntattà u servitore Origine.
    A soluzione quì hè di verificà u computer per virus è pulisce tuttu u sistema.

    Leggi più: Cumu pulì u vostru computer da virus

  • Problemi senza fili di modem

    Se l'utente torna cun Internet senza fili, chì i servizii di u quali sò forniti da operatori di mubile via modem (3G è LTE), tali dispositivi sò di solitu serviti da prugrammi speciali. In casu di fallimentu di u so travagliu cù Internet anu ancu i prublemi significativi.

    A soluzione hè semplice. Duvete ripartite u computer. S'ellu ùn hè micca aiutu, allora ghjustu à reinstallà u prugramma è i driver per u modem. Inoltre sarà bonu di provà a cunnessione di u dispositiu à un altru socket USB.

    Inoltre, quandu usanu tali modem, a qualità di a cumunicazione hè assai influenzata da u tempu. Un forte ventu, pioggia o tempesta di neve pò riduce assai a qualità di u signal, chì si pò spiccà à a periferia fora di a zona di copertura di u segnale principale. In tali situazioni, vi hà da aspettà per e condizioni meteorologiche più adatte. Ma hè megliu per pruvà à megliu à l'apparecchiatura in tuttu è cambiate à un Internet più stabile, se hè pussibule.

Conclusione

Nantu à a maggior parte di i casi, riesce sempre à ghjunghje cunfurmendu i risultati desiderati di u sistema, è Origine si cunnette à i servitori. Dopu à quessa, pudete cuminciare à ghjucà libere è chjara cun amichi. Cum'è si pò cummattere, hè basta solu curà u vostru computer bè è chì assicurassi chì l'attrezzatura funziona u più bè pussibule. In questu casu, sarà spessu raru scuntentà un errore di cunnessione, è per motivi tecnichi da parte di sviluppatori di Origine.