U router TP-Link TL-WR740n hè un dispositivo pensatu per fornisce l'accessu cumunitu à Internet. Hè contemporaneamente un router Wi-Fi è un switch di rete di 4 porti. Grazie à u supportu di a tecnulugia 802.11n, velocità di rete fino à 150 Mbps è un preziu chjaru, u dispositiu pò esse un elementu indispensabile per a creazione di una rete in un appartamento, in una casa privata o in un impianti. Ma per aduprà e capacità di u router à u pienu, hè necessariu esse capace di configurallu in modu currettu. Questu sarà discusitu in più.
Preparà u router per funziunà
Prima di cuminciare à configurà u vostru router direttamente, avete bisognu di preparà per l'operazione. Questu hà bisognu:
- Selezziu a posizione di u dispositivo. Avete bisognu di pruvà à posiziunallu in modu chì u segnu Wi-Fi si sparghji cum'è nè pussibule per a zona copertura prevista. Questu deve tene in considerazione a presenza di ostaculi, pò impedisce a propagazione di u signal, è à evitare a presenza in a vicinanza immediata di l'apparecchi elettrichi di u router, chì a so attività pò ingerirla.
- Connettu u router via a porta WAN al cavu da u fornitore, è da una di e porti LAN à u computer o u laptop. Per facilità di l'utente, i porti sò marcati cù vari culori, perciò hè assai difficilu di cunfundà u so scopu.
Se a cunnessione Internet hè via una linea telefonica, u portu WAN ùn sarà micca adupratu. Sia cù u computer, è cù u modem DSL u dispositiu bisognu esse cunnessu per mezu di porti LAN. - Verificate a configurazione di a rete in PC. E prugna di protocollo TCP / IPv4 veneva à avè u recuperu automariu di l'indirizzu IP è di l'indirizzu di u DNS.
Dopu à quellu, resta à accende a potenza di u router e procedi à a so configurazione diretta.
Impostazioni possibili
Per cuminciare à configurà u TL-WR740n, ci vole à cunnesse à a so interfaccia web. Questu hà bisognu di ogni browser è cunniscenza di opzioni di login. Di solitu queste informazioni sò applicate à u fondu di u dispositiu.
Attentu! À a data, u duminiu tplinklogin.net ùn hè più prufessu di TP-Link. Pudete cunnessu à a pagina di regolazione di u router à tplinkwifi.net
S'ellu hè impussibile cunnesse à u router à l'indirizzu specificatu nantu à u chassis, pudete semplicemente inserisce l'indirizzu IP di u dispositiu. In cunferenza di e impostazioni di fabbrica per i dispositivi TP-Link, l'indirizzu IP hè statuziatu192.168.0.1
o192.168.1.1
. Login è password -admin
.
Avendu inseritu tutte e informazioni necessarie, l'utente accede à u menu principale di a pagina di regolazione di u router.
A so apparenza è a lista di partizioni pò differisce un pocu sicondu a versione di u firmware installatu nantu à u dispositivo.
Configurazione rapida
Per i cunsumatori chì ùn sò micca assai sofisticati in i complessità di installà i router, o ùn vogliono micca moltu troppu, u firmware TP-Link TL-WR740n hà una funzione di configurazione rapida. Per fà u principiu, avete bisognu di andà à a sezione cù u listessu nomi è cliccate nantu à u bottinu "Prossimu".
A successione di l'azione hè u seguitu:
- Truvà in a lista nantu à u schermu u tipu di cunnessione Internet aduprata da u vostru fornitore, o lasciate chì u router ne fala da tè. I dettagli sò trovu in u cuntrattu cù u vostru fornitore di servizii Internet.
- S'ellu ùn hè micca scegliatu a autodetezione in u paragrafo precedente - inserisci i dati per l'autorizzazione ricevuti da u fornitore. A seconda di u tippu di cunnessione adupratu, pudete ancu bisognu di specificà l'indirizzu di u servitore VPN di u vostru fornitore di servizii Internet.
- Fate una impostazione per u Wi-Fi in a finestra successiva. In u campu SSID, avete bisognu d'introduisce un nome fittizio per a vostra rete per esse distinguibile in quantu à i so vicini, selezziunate una regione è assicuratevi di specificà u tipu di crittografia è setate una password per cunnessu à a rete Wi-Fi.
- Rinvià u TL-WR740n affinchì a regolazione abbia in vigore.
Questu cumpleta a configurazione rapida di u router. Subitu dopu u restart, avete accesso à Internet è a capacità di cunnessu via Wi-Fi cù i parametri specificati.
Configurazione manuale
Benchì ci hè una opzione di setup rapida, parechji utilizatori preferenu configurà manualmente u router. Questu impiega l'utente à capisce più profondamente u funziunamentu di u dispositivo è u funziunamentu di e reti informatiche, ma hè ancu senza presentà molte difficoltà. A cosa principale - ùn cambiate micca quelle impostazioni chì u scopu ùn hè micca chiaru o micca scunnisciutu.
Configurazione di l'Internet
Per configurà a vostra cunnessione cù u World Wide Web, fate u seguitu:
- A pagina principale di l'interfaccia web TL-WR740n selezziunate una sezione "Rete", sottosezione "WAN".
- Piazzà i parametri di cunnessione, in quantu à i dati furniti da u fornitore. Di seguito hè una configurazione tipica per i fornitori chì utilizanu una cunnessione PPPoE (Rostelecom, Dom.ru è altri).
In u casu d'usu un tippu distintu di cunnessione, per esempiu, L2TP, chì Beeline utilizza è ancu altri fornitori, bisognu ancu specificà l'indirizzu di u servitore VPN. - Salvà e cambiamentu è ripartite u router.
Alcuni fornitori, in più di i parametri sopra elencati, ponu necessariu di registrà l'indirizzu MAC di u router. Queste impostazioni si trovanu in sottuezzione "Indirizzi MAC di clonazione". Di solitu ùn ci hè micca bisognu di cambià nulla.
Configurazione di una cunnessione senza filu
Tutti i parametri di cunnessione per Wi-Fi sò impostati in a sezione "Modu senza filu". Avete bisognu di và quì è poi fate u seguitu:
- Inserite u nome di a rete domestica, specificate a regione è salvate e cambiamenti.
- Aprite u prossimu sottu paragrafo è configurate e impostazioni di sicurezza di basa di a cunnessione Wi-Fi. Per l'usu domesticu, u più adattu hè WPA2-Personale, chì hè raccomandatu in u firmware. Assicuratevi dinò ancu specificà una password di rete in "PSK Password".
In u restu sottusezzioni, ùn hè necessariu micca fà cambiamenti. Avete solu bisognu di riavene u dispositiu è assicuratevi chì a rete senza fili funzioni cum'è deve.
Funzioni supplementari
I passi sopra descritti sò generalmente sufficienti à fornisce l'accessu à Internet è distribuisce à i dispositivi in rete. Dunque, parechji utilizatori nantu à sta e finiscenu di configurà u router. Tuttavia, ci sò una serie di funzioni interessanti chì sò diventati sempre più popolari. Considerà in più dettu.
Cuntrollu di l'accessu
A dispositiva TP-link TR-WR740n rende assai flessibile per regulà l'accessu à a rete senza filu è à Internet, chì rende a rete cuntrullata più sicura. E funzioni chì seguanu sò dispunibuli à l'usu:
- Restringe l'accessu à a regolazione. L'amministratore di a rete pò mette in prughjettu per chì puderà accede à a pagina di configurazione di u router solu da un computer specicu. Questa caratteristica hè in a sezione "Sicurezza" sottosezione "Gestione Locale" Avete bisognu di fà una culla per permettere l'accessu solu à certi nodi in a rete, è aghjunghje l'indirizzu MAC di u dispositiu da cui sì entratu in a pagina di configurazione, cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
Così, pudete assignà parechji dispositivi da i quali vi puderanu configurà u router. U so indirizzu MAC deve esse aghjuntu à a lista manualmente. - Telecomandi. In certi casi, l'administratore pò necessità di pudè configurà u router, essendu à fora di a rete ch'ellu controlla. Per questo, u mudellu WR740n hà una funzione di telecomunatu. Pudete configurà lu in a sezione di u listessu nome. "Sicurezza".
Basta inserite l'indirizzu in Internet da cui hè permessu l'accessu. U numeru di portu pò esse modificatu per ragioni di sicurezza. - Filtra l'indirizzi MAC. In u router TL-WR740n, hè pussibule permessu o negatu l'accessu à W-Fi da l'indirizzu MAC di a dispositiva. Per configurà a funzione, bisogna entrà a sottusezzione di a rùbbrica di u listessu nome. "Modu senza filu" interfaccia web di u router. Permettendu a modalità di filtrazione, pudete prevene o permetti à dispositivi individuali o un gruppu di dispositivi di entrà in rete via Wi-Fi. U meccanismu per creà una lista di tali dispositivi hè intuitivu.
Se a rete hè chjucu è l'amministratore hè preoccupatu per a pussibule hacking, hè basta à fà una lista di indirizzi MAC è aghjunghje à a categoria permessa à bluccà strettamente l'accessu à a rete da un dispositivu fora, ancu s'ellu l'aggressore scopra in modu cum'è a password Wi-Fi .
U TL-WR740n hà altre opzioni per controllà l'accessu à a rete, ma sò menu interessanti per l'utenti media.
DNS dinamicu
I client chì anu avè bisognu di accede à i computer in a so rete da Internet ponu uttene a funzione DNS dinamica. E so impostazioni sò dedicate à una sezione separata in a configurazione web TP-Link TL-WR740n. Per aghjunghjale, devi prima registrà u vostru nomu di dominio cù un fornitore di servizii DDNS. Poi fate i passi chì seguite:
- Truvate u vostru fornitore di servizii DDNS in l'elencu di sìgliu è inseritete i dati di registrazione chi li ricevenu in i campi adatti.
- Abilita DNS dinamicu, marcatu a casella in a casella pertinente.
- Verificate a cunnessione cliccendu nantu à i pulsanti "Login" è "Logout".
- Se a cunnessione riesce, salvate a configurazione creata.
Dopu, l'utente puderà accede à i computer in a so rete da parte di l'altri, cù u nome di dominio registratu.
Cuntrollu di i parenti
U cuntrollu di i parenti hè una funzione assai richiesta da i genitori chì vogliono cuntrullà l'accessu di u so figliolu à Internet. Per configurà lu in TL-WR740n, hè bisognu di fà i seguenti passi:
- Entrate in a sezione di cuntrollu di i parenti di l'interfaccia web di u router.
- Abilita i cuntrollu parentale è designà u vostru computer in qualità di supervisore copendu u so indirizzu MAC. Se state pensando di designà un altru computer in cunsunzione, inserisci manualmente l'indirizzu MAC.
- Aggiungere i indirizzi MAC di i computer monitorati.
- Configurate una lista di risorse permesse è salvate e cambiamentu.
Se desiderate, l'azione di a regula creata pò esse configurata più flexibilmente impostendu a pianificazione in a sezione "Cuntrollu di l'accessu".
Quelli chì vogliono aduprà a funzione di controllo paritale dighjà a mente chì in u TL-WR740n agisce in un modu particulari. Abilitazione di a funzione sparte tutti i dispositivi in rete in un unici di cuntrollu, avendu un accessu integrale à a rete è gestitu, avè un accessu limitatu secondu e regule stabilite. Se u dispositiu ùn hè micca attribuitu à una di queste 2 categurie, ùn hè micca pussibule di accede in internet. Se a situazione ùn s'adatta micca à l'utente, hè megliu ad aduprà software di terze parti per u cuntrollu di i genitori.
IPTV
A capacità di guardà a televisione digitale in Internet attira sempre più utenti. Dunque, quasi tutti i router moderni supportanu IPTV. Ùn hè micca eccezione à sta regula è TL-WR740n. Hè assai faciule di fà una opportunità in essa. A successione di l'azione hè cum'è seguita:
- In a sezione "Rete" vai à la sottusezzione "IPTV".
- In u campu "Modu" valore stabilitu "Ponte".
- In u campu aghjustatu, indicate u connettore à chì u set-top box sarà cunnessu. Per l'IPTV solu hè adupratu l'usu. LAN4 o LAN3 è LAN4.
Se a funzione IPTV ùn pudete micca esse configurata, o tale sezione hè assente in a pagina di l'impostazioni di u router, purtate aghjurnà u firmware.
Queste sò e caratteristiche principali di u router TP-Link TL-WR740n. Comu si vedi da a rivisione, malgradu u prezzu di u prughjettu, u dispositiu fornisce all'utente una gamma larga di opzioni per accede à Internet è per proteggere i so dati.