Crea una suoneria per iPhone è aghjuntila à u vostru dispositivo


I suonerie standard in i dispositivi Apple sò sempre riconoscibili è assai popolari. Tuttavia, se vulete mettere a vostra canzone preferita cum'è una suoneria, duverete fate qualchì sforzu. Oghje aghjuntu una veduta più stretta à quantu pudete creà una suoneria per l'iPhone, è poi aghjunghje à u vostru dispositivo.

Apple hà stabilitu certi requisiti per i suonerie: a durata ùn avè micca più di 40 secondi è u formatu deve esse m4r. Solu sì queste condizioni sò soddisfatte, a suoneria pò esse copiata in a dispositiva.

Crea una suoneria per iPhone

Sottu, esamineremo parechje maniere per creà una suoneria per u vostru iPhone: aduprà un serviziu in linea, un prugramma iTunes proprietariu, è u dispositivo in per sè.

Metudu 1: Servizio in linea

Oghje, l'Internet dà un numeru numeru di servizii in linea chì permettenu in duie conti per creà suoni per l'iPhone. L'unica avvertenza hè chì per copiare a melodia finita, avete bisognu di aduprà u prugramma Aytunes, ma di più nantu à quì.

  1. Seguite questu ligame per a pagina di u serviziu Mp3cut, hè di l'aiutu di quessa chì creeremu una suoneria. Cliccate u pulsante "Open File" è in l'Esplora di Windows, selezziunate una canzone chì ci trasformà in una suoneria.
  2. Dopu avè prucessu, a schermata aprirà una finestra cù una tracce sonora. Sottu da l'elezzione di menu "Ringtone for iPhone".
  3. Usendu i cursori, stabilisci u principiu è a fine di a melodia. Ùn vi scurdate di aduprà u pulsante di lettura in u riquadro di sinistra per valutà u risultati.
  4. Ancu una volta avemu attiratu a vostra attenzione à u fattu chì a durata di a suoneria ùn deve superà 40 secondi, dunque assicuratevi di tene in considerazione stu fattu prima di procedere cù a guarnazione.

  5. Per mette in opera i difetti à l'iniziu è u cumunamentu di a suoneria, si consiglia di attivà l'articuli "Avanciu liscia" è "Attenuazione liscia".
  6. Quandu avete finitu di creà a suoneria, cliccate nantu à u bottinu in u angulu in dirittu inferiore. "Crop".
  7. U serviziu cumincerà à trattà, dopu allora vi sarà dumandatu di scaricà u risultatu finitu in u computer.

A creazione di un ringtone cù u serviziu in linea hè ora cumpleta.

Metudu 2: iTunes

Ora andemu direttamente a iTunes, cioè à i strumenti integrati di stu prugrammu, chì ci permettenu di creà una suoneria.

  1. Per fà quessa, lanciate iTunes, vai à u angulu di sinistra di u prugramma in a tab "Musica", è in u riquadro di sinistra, aprite a sezione "Canzoni".
  2. Cliccate nantu à a traccia chì si trasforma in una suoneria, fate un clic destro è selezziunate l'elementu in u menù contestuale visualizatu "Dettagli".
  3. In a finestra chì si apre, andate in tab "Opzioni". Eccu i punti "Start" è "The End", chì avete bisognu di spiccà, è dopu specificà l'ora esatta di u principiu è di a fine di a vostra suoneria.
  4. Per piacè fate una attazione, pudete specificà ogni segnu di a canzone selezionata, ma a durata di a suoneria ùn deve micca supe 39 seconde.

  5. Per praticità, aprite a canzuna in qualunque altro lettore, per esempiu, in u standard Windows Media Player, per selezziunate i intervalli di tempu curretsi. Quandu hè finitu, cliccate nantu à u pulsante. "OK".
  6. Selezziunu a pista tagliata cù un clic, è cliccate nantu à la scheda. "File" è andate à a sezione "Conversione" - "Crea una versione in format AAC".
  7. Due versioni di a vostra canzone appariranu in a lista di tracce: una fonte, è l'altra, rispettivamente, tagliata. Avemu bisognu.
  8. Fate un clic destro su a suoneria è selezziunate l'elemento in u menù contestuale chì compare "Mostra in Esploratore di Windows".
  9. Copiate u ringtone è appiccate a copia in un praticu prughjettu nantu à u computer, per esempio ponendu in u desktop. Cù sta copia eseureremo altri lavori.
  10. Se cercate in e proprietà di file, vi vedete chì u so formattazione m4a. Ma per uttene a ricunniscenza di a suoneria, u furmatu deve esse cambiatu in m4r.
  11. Per fà quessa, aprite u menu "Pannello di cuntrollu"in u angulu in dirittu superiore ponu u modu di vista "Piccole Icone"è poi aprite a sezione "Opzioni di Explorer" (o "Opzioni cartella").
  12. In a finestra chì si apre, andate in tab "Vede"scendite à a fine di a lista è deselezziunate "Nascondi le estensioni per i tipi di file registrati". Salvà i cambiamenti.
  13. Ritornu à a copia di a suoneria, chì in u nostru casu hè situata in u desktop, cliccate à dirizzione diritta annantu è in u menù contestuale di pop-up cliccate nantu à u pulsante Rinominà.
  14. Modificate manualmente l'estensione di file da m4a in m4r, cliccate nantu à u pulsante Enterè dopu accettate di fà cambiamenti.

Oghji tuttu hè prontu per copià a pista à l'iPhone.

Metudu 3: iPhone

A sonnella pò esse creata cù l'aiutu di l'iPhone stessa, ma quì ùn pudete micca fà senza una applicazione particulare. In stu casu, u smartphone duverà installà u Ringtone.

Scaricate Ringtonio

  1. Inizià u Ringtone. Prima di tuttu, avete bisognu di aghjunghje una canzone à l'applicazione, chì diventerà dopu a melodia di a chiamata. Per fà quessa, tocca in l'angulu in dirittu superiore di l'icona cù una cartella, e poi furnite l'accessu à a vostra collezione di musica.
  2. Da a lista, selezziunate a canzone desiderata.
  3. Ora fate scorrere u vostru dittu nantu à a banda sonora, ponendu in evidenza a zona chì ùn entra micca in a suoneria. Per rimuoverli, aduprà u strumentu Forbici. Lascia solu a parte chì diventerà a melodia di a chiamata.
  4. L'applicazione ùn salverà micca a sonnetta finu à a so durata hè più di 40 secondi. Appena si aghjusta sta condizione - pulsante "Salvà" diventa attivu.
  5. Per finalizà, se vole, specificu u nomu di file.
  6. A melodia hè salvata in a Toni, ma tù ne avete bisognu da l'applicazione "tirau". Per fà quessa, cunnessu u telefonu à u computer è lanciate iTunes. Quandu u dispositiu hè determinatu in u prugramma, cliccate nantu à a vetta di a finestra nantu à l'icona in miniatura di l'iphone.
  7. In u riquadro di sinistra, andate in a sezione. "Fili cumuni". A diritta, selezziunate cun un clic di suvete una tonalità di mouse.
  8. A parte di destra, vedite a ringtone creata in precedenza, chì duvete basta trà da iTunes à qualunque postu di u vostru computer, per esempiu, à u desktop.

Trasferimentu a sonnella à l'iPhone

Dunque, cù una di e tre metà, creete una suoneria chì sarà memorizata in u vostru computer. U casu hè mancu per u picculu - aghjunghje à u vostru iPhone via Aytyuns.

  1. Connettu u gadget à u vostru computer è lancia u. Aspetta finu chì u dispositivo sia determinatu da u prugramma, è cliccate nantu à a so miniatura in cima à a finestra.
  2. In u riquadro di sinistra, andate in tab "Sounds". Tuttu u vostru bisognu hè di fà trascinà a melodia da u computer (in u nostru casu hè in u desktop) in sta sezione. iTunes mette in furia automaticamente a sincronizazione, dopu chì a suoneria sarà trasferita immediatamente à u vostru dispositivo.
  3. Verificate: per questo, aprite le impostazioni di u telefuninu, selezziunate a sezione "Sounds"è poi articulu Ringtone. Prima in a listessa sarà a nostra pista.

A creazione di una suoneria per l'iPhone per prima volta pò sembra abbastanza tardu. Sì possibile, aduprà servizii online pratici è gratuiti o applicazioni; se non, iTunes ti permetterà di creà a stessa sonnana, ma ci vole un pocu di più per creà lu.