Samsung Galaxy Note 10.1 GT-N8000 Firmware

I dispositivi Android offerti da u famosu produttore Samsung, sò cunsiderati trà i gadgets più fiduciosi. U margine di prestazione di i dispositivi liberi pochi anni fà li permette di svolte cù successu e so funzioni ancu oghje; avete bisognu di tene a parti di u lugiziale di u dispositivo finu à l'ultimu. Sottu sarà consideratu i metudi di u firmware in generale, un tabulonu rinumatu è equilibratu - Samsung Galaxy Note 10.1 GT-N8000.

E carattere hardware di u Samsung GT-N8000 permette à u tablet di rimanere una soluzione aggiornata per l'utenti cu bassu produttività, è chì a cuperta ufficiale di u software nant'à un solu hè una bona soluzione, ancu se sovraccaricata cù applicazioni addizionali. Oltre à a versione ufficiale di u sistema, i sistemi operativi non ufficiali mudificati sò dispunibuli per u pruduttu in questione.

Tutta a responsabilità di u risultatu di l'implementazione di istruzioni da stu materiale hè solu cù l'utente, chì esegue manipule cù u dispositiu!

Preparazione

Indipendentemente da e scopi per i quali si chiede di implementà u firmware di Samsung GT-N8000, duie operazioni di furmazione sò necessarie prima di effettuà operazioni cù a memoria di u dispositivo. Questu evitarà l'errori durante l'installazione diretta di Android, oltre à furnisce un'opportunità di risparmi u tempu passatu nantu à a prucedura.

Piloti

I metodi più cardinali è effettivi di stallazione di Android è ripristinà u dispositiu in questione richiedenu l'usu di applicazioni specializzate. Per pudè aghjunghje u tablet è u computer, avete bisognu di piloti, chì u installatore pò esse scaricatu nantu à u situ di Samsung Developers:

Scaricate u installatore di u driver per Samsung Galaxy Note 10.1 GT-N8000 da u situ ufficiale

  1. Dopu avè scaricatu, scompattate u pacchettu cù u installatore in un cartulare separatu.
  2. Fighjate u schedariu SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.exe è seguite e istruzioni di u installatore.
  3. Una volta finitu u installatore, chjappate a finestra finale di l'applicazione è verificate l'installazione di i componenti di u sistema per appiccinà u GT-N8000 cù u PC.

    Per verificare se i driver sò installati correttamente, cunnessu u tablet in esecuzione in a portu USB è apri "Manager di dispositivi". In a finestra "Dispatcher" vene à mostra:

Ottenerendu i diritti di root

In generale, per stallà l'OS in Samsung Galaxy Note 10.1, ottenendu diritti di Superuser nantu à u dispositiu ùn hè micca necessaria, ma i diritti di radice permettenu di creà un backup cumunu è aduprà un modu assai semplice per installà u sistema in u tablet, oltre à aghincerà un sistema già installatu. Hè assai faciule d'utaghje privilegii nantu à u dispositiu in questione. Per fà quessa, aduprate l'attellu Kingo Root.

A propositu di u travagliu cù l'applicazione descritta in u materiale di u nostru situ web, dispunibile in u link:

Lezione: Cumu uttenu Kingo Root

Backup

Qualsiasi prucedure chì implichi intervenzione in e sezioni di sistema di u dispositiu Android portanu u risicu di perde l'informazioni contenuta in u dispositiu, ancu i dati di l'utente. In più, in certi casi, quandu l'installazione di un sistema operativo in un dispositiu, a formattazione di e sezioni di memoria hè solu necessaria per a stallazione curretta è u travagliu di Android in futuro. Cume, prima di stallà u software di sistema, assicuratevi di salvà l'infurmazioni impurtanti, cioè di creà una copia di backup di tuttu ciò chì pò esse necessariu durante a messa in opera di u dispositivo.

Per di più: cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà

Oltre à l'altri metudi di creazione di backup, hè consigliabile aduprà e applicazioni create da Samsung, ancu per rassicurà l'utente da a perdita di informazioni impurtanti. Questu hè un prugramma per appiccà a fabbricante di dispositivi Android cù un PC - Smart Switch. Pudete scaricà a soluzione da u situ ufficiali di u fabbricante:

Scaricate Samsung Smart Switch da u situ ufficiale

  1. Dopu avè scaricatu l'installer, lanciatu è installa l'applicazione, seguendu e semplici istruzioni di u strumentu.
  2. Aprite u Samsung Smart Switch,

    è dopu cunnesse a GT-N8000 in a porta USB di u computer.

  3. Dopu avè determinatu u mudellu di u dispositiu in u prugramma, cliccate nantu à a zona "Backup".
  4. In a finestra di promptu chì si vede, determinate se avete bisognu di creà una copia di i dati da a scheda di memoria installata in u tablet. A cunfirmazione di copia di l'infurmazioni da a carta sta pressione di u bottinu "Backup"s'ellu ùn hè micca necessariu, cliccate "Salta".
  5. U prucedimentu automaticu di l'archiviu di i dati da a tavoletta à un discu PC verrà principiatu, seguitu da riempisce l'indicatore di prugressu di u prucessu di copia.
  6. Una volta finita a copia di salvezza, apparirà una finestra chì conferma u successu di l'operazione cù i tipi di dati elencati chì ùn avete micca preoccupatu per.


Optional.
Se vulete sintonizà u prucedimentu di l'archiviu di l'infurmazioni, cum'è u caminu nantu à u discu PC, induve i file di backup saranu salvati, è u tippu di dati conservatu, usa a finestra "Impostazioni"causatu pè cliccà u pulsante "Più" Samsung Smart Switch e selezziunate l'elemento corrispondente in u menù menu a tendi.

Backup di partizione EFS

Samsung Galaxy Note 10.1 GT-N8000 è dotatu di un modulu per a SIM-card, chì permette à l'utenti di i mudelli aduprà l'internet mobile è ancu fà chiamate. A sezione di memoria di u dispositiu, chì cuntene i parametri chì furnizanu comunicazione, ancu IMEI, hè chjamata "EFS". Questu area di memoria quandu sperimenta cun firmware pò esse cancellata o dannata, da fà l'impussibilità di utraverà e cumunicazioni mobile, perciò hè assai desiderabile di creà una discarica di sta sezione. Hè molto faciule per fà ciò cù l'aiutu di una applicazione spiciali dispunibile in Google Play Store - EFS ☆ IMEI ☆ Backup.

Scaricate EFS ☆ IMEI ☆ Backup in Google Play Store

Per u prugramma di travaglià nantu à u dispositiu deve esse ottenutu privilegi di superusu!

  1. Installà è eseghjite EFS ☆ IMEI ☆ Backup. Quandu u serviziu, furnite l'applicazione cù i diritti di root.
  2. Sceglite un locu per salvà a futura rughjina di dump "EFS" cù un interruttore speciale.

    Hè cunsigliatu di salvà a copia di salvezza nantu à a carta di memoria, chì vole à mette u switch in "SDCard esterno".

  3. Cliccate "Salvà a copia di salvezza di EFS (IMEI)" è aspettate chì a procedura sia cumpleta. A sezione hè copiata assai prestu!
  4. I backup sò salvati in u mudellu selezionatu in passu 2 sopra a memoria in u cartulare "Backs di EFS". Per u salvamentu sicuru, pudete copià a cartella in un discu per computer o in un attrezziunale nube.

Scaricate u Firmware

Samsung ùn permette micca à i utilizatori di i so dispositivi di scaricà u firmware da una risorsa ufficiale, questu hè a politica di u fabbricante. In listessu tempu, pudete ottene una versione ufficiale di u lugiziale di sistema per i dispositivi Samsung nant'à u situ specializatu di Samsung Updates, chì i creaturi di cui tenenu i pacchetti cù u sistema operativo cù cura è di dà à tutti l'accessu à elli.

Scaricate u Firmware ufficiali per Samsung Galaxy Note 10.1 GT-N8000

Quandu sceglite u firmware ufficiali di Samsung, dite di cunnessione di cunnessione di u lugiziale à a regione per a quale hè destinatu. U còdice di a regione hè chjamatu CSC (Codice di Vendita di Cliente). I pacchetti marcati per a Russia sò destinati "SER".

I link per scaricà tutti i pacchetti usati in l'incieme di stu materialu si trovanu nant'à e descrizzioni di cumu installà u sistema operativo in l'articolo sottu.

Firmware

A reinstallazione è / o l'aggiornamentu di a versione Android pò esse necessaria per vari motivi è svolta in diversi modi. In qualunque stà di u dispositiu, sceglie u firmware è u metudu d'installazione, devi esse guidatu da u scopu ultimu, cioè di a versione desiderata di Android, sottu a quale u dispositivu opererà dopu à e manipule.

Metudu 1: Utilità ufficiali

L'unicu modu per avè ufficialmente l'upportu di manipule u software di sistema GT-N8000 hè di aduprà u software liberatu di Samsung per gestisce e funzioni di a marca di dispositivi Android. Ci hè dui soluzioni tali - i famosi Kies è una solu solu relativamente novu - u Smart Switch. Ùn ci sò micca differenze fondamentali in e funzioni di e applicazioni quandu si basanu cumparazione cù dispositivi, ma i prugrammi supportanu versioni diverse di Android. Se a tavoletta hè in esecuzione a versione Android finu à 4.4, aduprà Kies, se KitKat - utilizza Smart Switch.

Kies

  1. Scaricate, installate è gestite Samsung Kies.
  2. Connettu u dispositiu à u PC
  3. Vede ancu: Perchè Samsung Kies ùn vede u telefunu?

  4. Dopu chì a pila sia scuppata, u prugramma verificà automaticamente l'aggiornamenti per l'Android installatu, è s'ellu ci hè una versione più aggiornata di u sistema, Kies emette un notifiche corrispondente. In a finestra di richiesta, cliccate "Prossimu".
  5. In a prossima finestra, dopu avè lettu i requisiti è avè a fiducia in u so rispettu à a situazione, cliccate "Refresh".
  6. U prucessu prucessu hè completamente automaticu è ùn necessita micca l'interventu di l'utente. L'aggiornu include diversi passi:
    • Operazioni preparatorie;
    • Scaricate i file cù una nova versione di u sistema operativo;
    • Spegni u Tableta è lanciatu a modalità di trasmissione di i componenti in a so memoria, chì vene accumpagnata da l'inserimentu di l'indicatori di prugressu in a finestra di Kies

      è nantu à u schermu di u tablet.

  7. Aspettate chì Kies annunzià a chjarita di a manipolazione

    dopu chì u tablet riavanu nuvola in l'urdinatore aggiornatu automaticamente.

  8. Ricuniscià u cavu USB è verificate chì l'aghjurnamentu sia rinumatu.

    Kies vi darà una informazione chì avete bisognu di scaricà è installà una nova soluzione per u cuntrimentu di tablet in PC-SmartSwitch.

Commutatore intelligente

  1. Scaricate Samsung Smart Switch da u situ ufficiale di u fabbricante.
  2. Scaricate Samsung Smart Switch da u situ ufficiale

  3. Run u strumentu.
  4. Connettu u dispositiu è u cavu YUSB di u computer.
  5. Dopu avè determinatu u mudellu in l'applicazione è in u casu di l'aggiornamentu di un software di sistema nantu à i servitori Samsung, u Smart Switch emette un notifiche corrispondente. Appughjà nantu à u pulsante "Update".
  6. Assicurà a pronta pronta ad iniziare u prucessu cù u pulsante "Continue" in a finestra di ricerca aperta.
  7. Fighjate i requisiti chì a situazione deve scontra prima di principià u prucessu di l'aggiornu è cliccate "Tutti confermati"s'ella hè seguita e istruzioni di u sistema.
  8. Ulteriori operazioni sò eseguite automaticamente da u prugramma è includenu i passi presentati:
    • A cumparazione di i componenti;
    • Ambiente ambientu;
    • Scaricà i schedari necessarii nantu à u dispositivo;
    • Spegnerizà u tablet è lanciannu in a modalità di sovrascurzioni di partizioni, accumpagnendu cù l'inserimentu di i indicatori di prugressu in a finestra di Smart Switch

      è in u schermu di u Galaxy Note 10.1.

  9. Una volta finita a manipolazione, Smart Switch mostrerà una finestra di conferma

    È a compressa mette in furmazione automaticamente in Android.


Optional. Inizializzazione

Oltre à l'aggiornamentu di a versione ufficiale di u sistema operativu Samsung GT-N8000, cù SmartSwitch, pudete reinstallà completamente Android nantu à u tablet, cancellà tutti i dati da quessa è cunsiderà dunque u dispositivo à u serviziu out-of-box in software, ma cù l'ultima versione ufficiale di u software .

  1. Lanciate Samsung SmartSwitch è cunnesse u dispositiu à u PC.
  2. Quandu u mudellu hè definitu in u prugramma, cliccate "Più" è in u menu chì si apre, selezziunate l'elemento "Risturazione di Catastrofi è Inizializazione di u Software".
  3. In a finestra chì si apre, cambia à a tab "Inizializzazione di dispositivi" è cliccate "Conferma".
  4. In a finestra di richiesta per a distruzzione di tutte e infurmazioni contenute in u dispositivo, cliccate "Conferma".

    Ci sarà un altru richiesta, chì richiede dinù conferma da l'utente, cliccate "Tutti confermati", ma solu se una copia di backup di i dati importanti contenuti in u Tablet PC hè stata creata in anticipu!

  5. Ulteriori operazioni sò eseguite automaticamente è includenu i stessi passaggi cum'è l'aggiornu normale descrittu sopra.
  6. Poiché in u prucessu di u reinstallazione di Android, tutte e impostazioni saranu distrutte, dopu avè partitu u dispositivo inizializatu, effettuà a determinazione di i parametri principali di u sistema.

Metudu 2: Odin Mobile

U metudu ufficiali sopra descrittu di l'aghjurnamentu di u prugramma Samsung GT-N8000 ùn furnisce micca à l'utente di opportunità spessive di cambià a versione di sistema. Per esempiu, un rollback à un firmware anzianu chì utilizza u lugiziale ufficiali offertu da u sviluppatore hè impossibile, oltre à un seriu cambiu in u prugramma di sistema o riscrittura di sezze individuali di a memoria di u dispositivo. Queste manipulazioni sò fatti cù altri strumenti specializati, u più simplici, chì in termini d'applicazione hè l'applicazione Android Mobile Odin.

Per operazioni serii cù a memoria di Galaxy Note 10.1, se Odinunale Mobile hè adupratu, ancu un PC ùn hè micca richiestu, ma i diritti di radice anu da esse ottenuti nantu à u dispositivo. L'utile propositu hè dispunibule in u Mercatu Play.

Installate Odin Mobile da Google Play Market

Ad esempio, vi riprenderà a versione di a versione ufficiale di u sistema di u Tablet PC consideratu da 4.4 à Android 4.1.2. Scaricate l'archiu da u sistema operativo seguendu u ligame:

Scaricare Android 4.1.2 Firmware per Samsung Galaxy Note 10.1 GT-N8000

  1. Spacchite u pacchettu ottenutu da u ligame sopra è copia a lima N8000XXCMJ2_N8000OXECMK1_N800XXCLL1_HOME.tar.md5 nant'à u dispositivo di carta di memoria.
  2. Installate è in esecuzione Mobile Odin, furnite l'applicazione cù i diritti di root.
  3. Scaricate l'utili add-ons chì vi permettenu di installà u firmware. A finestra di query rispettiva apparecerà quandu si principia una prima applicazione, cliccate "Download"

    è aspettate finu chì i moduli sò installati.

  4. Selezzi un item "Aprite u file ..." in a lista di opzioni nantu à a schermata principale di Odin mobile, scorrendu un pocu nantu à a lista.
  5. Specifica articulu "Carta SD esterna" in a finestra di selezzione di l'archiviu cù u schedariu da installà.
  6. Cliccate nantu à u nome di u file N8000XXCMJ2_N8000OXECMK1_N800XXCLL1_HOME.tar.md5copiatu in precedenza in a carta di memoria.
  7. Posizionate e caselli in l'ordine richiudutu. "Pulisci dati è cache" è "Pulisci una cache di Dalvik". Questu hà da rimuovere tutte le informazioni d'utenti da a memoria di u tablet, ma hè necessariu per un rimborsu di a versione senza crash.
  8. Cliccate "Flash firmware" e cunfirmi a dumanda per esse prontu per inizià u prucessu di reinstallà u sistema.
  9. Ulteriori manipulazioni di Mobile Odin saranu automaticamente:
    • Rinvià u dispositiu per installà u software di sistema;
    • Trasferisce direttamente i file in sezioni di memoria Galaxy Note 10.1
    • Inizializzare i cumpiuli reinstallati è carregà l'Android.

  10. Fate una configurazione iniziale di u sistema è restauri i dati, se necessariu.
  11. Dopu à a fine di e manipolazioni, u tablet PC hè prontu per funziunà sottu u cuntrollu di a versione selezionata di Android.

Metru 3: Odin

U più efficace è versatile in termini di firmware Android strumentu Samsung hè prugramma Odin per PC. Cù u so aiutu, pudete installà e versioni di u firmware ufficiali in a compressa cunsiderata. Inoltre, questu miraculu driver di furtuna pò esse un strumentu efficace per recuperà u software disabile per GT-N8000.

Scaricate l'archive da Odin per u firmware di Galaxy Note 10.1 seguendu u ligame:

Scaricate Odin per u firmware di Samsung Galaxy Note 10.1 GT-N8000

Quelli chì dighjuneranu di usà u prugramma per a prima volta sò cunsultati à leghje u materiale chì descrive tutti i punti principali di aduprà u strumentu:

Lezione: Firmware per i dispositivi Android di Samsung à traversu u prugramma Odin

Firmware di u serviziu

U metudiu più primu di reinstallà u firmware di Samsung GT-N8000 hè di aduprà u firmware di multi-file (servizio) cù un file PIT (remapping di memoria) per sovrascrivere partizioni. Pudete scaricà l'archiu cù sta soluzione à u ligame:

Scaricate l'Android 4.4 multi-file du firmware per Samsung Galaxy Note 10.1 GT-N8000

  1. Rimuete i prugrammi Kies è Smart Switch s'elli sò installati in u sistema.
  2. Sciffa l'archive cù Odin,

    cum'è un pacchjettu di u firmware multi-file.

    U caminu per i cartulari cù One è i lugizii destinati à scrive in e sezioni di memoria di apparecchiatura ùn devianu micca cuntene caratteri cirillici!

  3. Eseguite One è aghjuntà i componenti à u prugramma premendu i pulsanti

    è di dirittà i file in Explorer in cunfurmazione cù a tavula:

  4. Usendu u pulsante "PIT" specificate u parcorsu à u schedariu P4NOTERF_EUR_OPEN_8G.pit
  5. Mette u dispositiu in modalità di scarica software. Per questo:
    • Fighjate a macchina à u vostru spento. "Volume-" è "Abilita"

      Prima di fà un avvisu nantu à u schermu nantu à i rischi potenziali di aduprà u modalità:

    • Cliccate "Volume +"Hè cunfirmà l'intenzione di aduprà a modalità. Ciò chì si vene quì sottu à u schermu di u tablet:
  6. Connettu u cavu USB, in precedenza cunnessu à a porta di PC, à u connettore Galaxy Note 10.1. U dispositiu deve esse definitu in u prugramma cum'è un campu di u blu. "ID: COM" è u numeru di portu mostratu.
  7. Assicuratevi chì tutti l'altri sopra cullenti sò accettati esattamente è cliccate "Start". U prugramma per ricignà è trasferisce i file à e sezioni corrispondenti di u prugramma Samsung Odin di Samsung GT-N8000 sarà automaticamente.

    A cosa principale - ùn interrompete a procedura, tuttu hè fattu abbastanza rapidamente.

  8. Quandu e parti di sistema sò sovrascritti, u status apparirà in u campu di statutu. "PASS", è in u campu di log - "Tutti i discussi finiti". U riavvicinatu di u dispositivo apparirà automaticamente.
  9. Sconnetti u cavu USB da u dispositivo è vicino a Odin. U prugrammu iniziale dopu a scrittura cumpressione di e partizioni di sistema di u GT-N8000 dura una lunga durata.

Firmware di un univocu

Mentre u recuperu ùn hè micca efficace "ghjustu" dispositivi, ma hè più sicuru da aduprà quandu reinstallà Android in a Samsung GT-N8000 hè un firmware à un unicu file installatu via Odin. Scaricà un pacchettu da un tali OS basatu nantu à Android 4.1 per u dispositiu in questione hè dispunibule in u link:

Scaricate u firmware di u 4.1 Android 4.1 per Samsung Galaxy Note 10.1 GT-N8000

  1. Ùn ci sò micca differenze fondamentali in u prucessu di stallazione di opzioni di software di sistema unicu-file è multi-file cù One. Seguite i passi 1-2 per installà u firmware di u serviziu descrittu sopra.
  2. Cliccate "AP" e aghjunghjite un unicu file à u prugramma - N8000XXCMJ2_N8000OXECMK1_N800XXCLL1_HOME.tar.md5
  3. Connettu u dispositiu, traduttu in modalità "Download" к ПК, то есть, выполните шаги 5-6 инструкции по инсталляции сервисной прошивки.
  4. Убедитесь, что в чекбоксе "Re-Partition" не установлена отметка! Отмеченными должны быть только два пункта области "Option" - "Auto Reboot" è "F.Reset Time".
  5. Cliccate "Start" для начала установки.
  6. Происходящее в дальнейшем точно соответствует пунктам 8-10 инструкции по установке многофайловой прошивки.

Способ 4: Кастомные ОС

U produttore di Samsung ùn hè micca troppu cuntentu cù i utilizatori di i so dispositivi Android cù u liberazione di versioni aggiornate di u prugrammu di sistema. L'ultimu OS di u mudellu ufficiali di u mudellu in questione hè basatu nantu à Android KitKat appena sventuiu 4.4, chì ùn permette micca di chjamà a parte di u prugramma di a Samsung GT-N8000 moderna.

Hè pussibile ancu di aumentà a versione di Android, è ancu cogliutu una tonnera di novu funzioni nantu à u dispositiu in questione, ma solu usando versioni mudiche di u sistema operativu mudificatu.

Per Galaxy Note 10.1, parechje soluzioni persunalizate sò state create da comandi cunnisciuti è porti da l'utenti entusiasmi. U prucessu di stallazione di ogni persunalizazione hè u listessu è richiede dui passi.

Passu 1: Installate TWRP

Per esse capace di installà un firmware modificatu in a Samsung GT-N8000, avete bisognu di un ambienti particulare di recuperu. Universale è giustamente cunsideratu a meglera soluzione per stu mudellu hè TeamWin Recovery (TWRP).

Pudete scaricà l'archiu cù u luggeru di recuperu chì avete bisognu à installà cun u link qui sotto, è l'installazione stessa hè fatta via Odin.

Scaricate TeamWin Recovery (TWRP) per Samsung Galaxy Note 10.1 GT-N8000

  1. Leghje l'instrumenti di sopra per stallà u sistema in Galaxy Note 10.1 cù Odin multi-file package è segui i passi 1-2 di l'istruzzioni, cioè, preparà i cartulari cun One è u file d'ambiente modificatu, è fate doppiu u prugramma.
  2. Add to One cù u bottinu "AP" file twrp-3.0.2-0-n8000.taravà recuperu.
  3. Cunnesse a tavoletta in a modalità d'installazione di u lugiziale di sistema à u PC,

    aspettate chì u dispositiu sia rilevatu è cliccate nantu à u pulsante "Start".

  4. U prucessu di riscrittu di una partizione chì contene un ambiente di recuperu hè quasi istantaneu. Quandu u messaghju hè apparutu "PASS"Galaxy Note 10.1 riavanu nuvola in Android automaticamente è TWRP hè dighjà installatu in u dispositivo.
  5. Fate una riparazione modificata cù una combinazione "Volume +" + "Abilita".
  6. Premete i tasti di u GT-N8000 in u statu di spegnimentu è tenite quì finchè u logo di Samsung apparisce nant'à u schermu. Dopu à l'apparenza di a chjave d'arrestamentu "Abilita" rilassi ancu "Volume +" Fighjate per carregà a schermata principale di l'ambiente di riparazione modificatu.

  7. Dopu avè scaricatu TWRP selezziunate l'interfaccia russa - lingua "Selezzione di lingua".
  8. Commutatore di diapositiva "Permette i cambiamenti" à a destra.

    Ora l'ambiente modificatu hè pronto à fà a so funzione primaria - a implementazione di l'installazione di un sistema persunalizatu.

Vede ancu: Cumu lampeggia un dispositiu Android via TWRP

Passu 2: Installate CyanogenMod

Com'è una raccomandazione per a scelta di un firmware personalizatu per Samsung Galaxy Note 10.1 GT-N8000, dà una attenzione à u seguitu: Ùn fighjate micca a stallazione di u persunale basatu nantu à l'ultime versioni di Android. Per a tavoletta in questione, pudete truvà parechji sistemi mudificati, basati nantu à Android 7, ma ùn scurdate micca chì tutti stanu in u stadiu Alpha, è sò dunque micca assai stabili. Sta dichjarazione hè vera, in ogni casu, à u momentu di sta scrittura.

In l'esempiu sottu, l'installazione di una porta non ufficiale CyanogenMod 12.1 basata nantu à Android 5.1 hè cunsiderata - ùn hè micca a soluzione più fresca, ma fiduciale è stabile cù praticamenti senza difetti, adatta per l'usu uernu. Link per scaricà u pacchettu cù u CyanogenMod propostu:

Scaricate CyanogenMod 12.1 Android 5.1 per Samsung Galaxy Note 10.1 GT-N8000

  1. Scaricate u pacchettu zip cù l'Utere è, senza spaccà, copiate u scheda di memoria installata in u GT-N8000.
  2. Fighjite TWRP è formattate e parti di memoria di u dispositiu. Per questo:

    • Selezzi un item "Pulizia" in a schermata principali di l'ambiente modificatu;
    • Vai à funziunà "Pulizia selettiva";
    • Faccia case "Dalvik / ART Cache", "Cache", "Sistema", "Dati"è dopu scorrere u switch "U perchè pulisce" à a destra;
    • Aspettà finu à a procedura hè finitu è ​​cliccate u pulsante. "Casa".

  3. Installate u pacchetto cù u sistema operativo personalizatu. Step by Step:
    • Cliccate "Installazione" in a schermata principale;
    • Selezziunate a carta di memoria in quantu à u trasportatore cù u pacchjiu installatu premendu "Unità di selezione" è messa in u cambiamentu di a lista aperta per "Micro SDCard";
    • Cliccate nantu à u nome di u pacchettu zip da installà;
    • Commutatore di diapositiva "U perchè di u firmware" à a destra.
    • Aspettate finu chì l'installazione sia cumpleta è cliccate "Reboot to OS"
  4. Una caratteristica di u CyanogenMod prupostu hè l'inoperabilità di a tastiera in schnave finu ch'ellu sia attivatu in l'impostazioni. Allora, quandu si principia per primu stallatu dopu l'installazione di u persunale, cambia a lingua di u sistema in russo

    è saltà u restu di e voci di configurazione di u sistema iniziale, premendu "Prossimu" è "Salta".

  5. Per abilità a tastiera:
    • Andà à "Impostazioni";
    • Sceglite una opzione "Lingua è Input";
    • Cliccate "Tastiera attuale";
    • In u listinu aperto di disposizioni, selezziunu u switch "Hardware" in posizione "Enabled".