Eliminate e fallimenti quando usanu una scheda grafica discreta in un laptop

Un laptop in i mudelli, in comparazione cù i so omi antichi, hè un dispositivu high-tech abbastanza putente. A produttività di u ferru mobile cresce ogni ghjornu, chì impone sempre più energia.

Per salvà l'alimentazione di a batteria, i fabbricanti installanu duie schede video in urdinatori: una incarnata in a scheda madre è avè un micru consumu di energia, è u secondu discretu, più putente. L'utenti, à u so, aghjustanu ancu à qualchì tempu una carta extra per aumentà e prestazioni.

L'installazione di una seconda scheda video pò dà certi difficoltà in forma di vari fallimenti. Per esempiu, quandu pruvate à configurà e impostazioni cù un prugrammu proprietariu "verdu", avemu un errore "A mostra utilizata ùn hè micca cunnessa cù GP Nvidia". Ciò significa chì solu u core di video integratu funziona per noi. AMD hà ancu guai simile. In questu articulu parleremu nantu à cume à fà u travagliu di l'adattatore video discreta.

Accende a scheda grafica discreta

Durante u funziunamentu normali, l'adattatore di tensione s'accende quandu avete bisognu di fà una attività intensiva di risorse. Questu pò esse un ghjocu, l'elucidazione di l'immagine in un editore di grafica, o a necessità di ghjucà un stream di video. U restu di u tempu ci hè una grafica integrata.

U passatu tra i processori grafichi accade automaticamente, aduprendu un software per laptop, chì ùn hè micca praticatu di tutte e malattie inerenti à u lugiziale - errori, fallimenti, danni à i file, conflitti cù altri prugrammi. A causa di i prublemi, una scheda di video discreta pò restà inutilisu ancu in situazioni in cui hè necessariu.

U principale sintumu di tali fallimenti sò i "freni" è u attaccu di u laptop in travagliu cù i prugrammi di grafica o in ghjochi, è quandu pruvate à aprite u pannellu di cuntrollu, un missaghju appare "L'impostazione di a visualizzazione NVIDIA ùn hè micca dispunibile".

E cause di fallimenti sò in gran parte in i piloti, chì ponu esse bè installati, o cumportendu assente. Inoltre, l'opzione per aduprà un adattatore esterno pò esse scurdata in u BIOS di laptop. Un altru motivu per l'errore di e carte Nvidia hè u crash di u serviziu rispettu.

Andemu da semplice à cumplicatu. Prima ci vole à assicurà chì u serviziu sia in esecuzione (per Nvidia), allora fate riferimento à u BIOS è verificate se l'opzione chì utilizza l'adattatore discretu ùn hè micca disattivata, è se queste opzioni ùn funzionanu micca, allora andate in le solu di software. Hè ancu meritevule di verificate u funziunamentu di u dispositiu cuntattendu u centru di serviziu.

Nvidia serviziu

  1. Per amministrà i servizii andate "Pannello di cuntrollu"cambia in "Piccole Icone" è cerca un applet cù u nomu "Amministrazione".

  2. In a prossima finestra andate in item "Servizi".

  3. In a lista di servizii truvamu "NVIDIA Display Container LS"spingi PKM E u primu restart è dopu aghjurnà u serviziu.

  4. Rinvià a macchina.

Bios

Sì inizialmente, una carta standard ùn hè micca stata installata una carta discreta, allora hè prubabile chì a scelta di disattivà a funzione desiderata in u BIOS. Pudete accede à e so impostazioni premendu F2 quandu Tuttavia, i metudi di l'accessu pò differisce da i diversi pruduttori di hardware, cusì scopre per anticipu chì chjave o cumminazione apre a configurazione di u BIOS in u vostru casu.

Dopu, avete bisognu di truvà una rami chì cuntene l'impostazione adatta. Hè difficiule da determinà in absentia ciò chì sarà chjamatu in u vostru laptop. Più spessu sarà "Config"nant'à "Avanzate".

Di novu, hè difficiule di fà qualchi suggerimenti, ma pudete dà qualchi esempi. In certi casi, basta à sceglie l'adattatore desideratu in a lista di dispositivi, è duvete chì duverete dà una priorità, cioè spostà a scheda video in a prima posizione di a lista.

Cunsultate da u situ web di u fabbricante di u vostru laptop è scopre a versione di BIOS. Forse ci sarà capace per ottene un manuale dettagliatu.

Installazione driver sbagliata

Tuttu hè assai simplici: per risolve l'installazione, devi rimuà i vecchi driver è installà nei novi.

  1. Prima ci vole à scopre u mudellu di l'acceleratore, è dopu scaricà e distribuzioni necessarie da i siti Web ufficiali di i fabbrichi.

    Vede ancu: Vede u mudellu di scheda di video in Windows

    • Per Nvidia: andate à u situ web (link), selezziunate a vostra scheda video, u vostru sistema operativu è cliccate "Cerca". E dopu, scaricate u driver trovu.

      Pagina di download ufficiale di Nvidia

    • Per AMD, avete bisognu di fà operazioni identiche.

      Pagina ufficiale di download di AMD

    • A ricerca di software di grafica embedded hè effettuata nantu à i siti ufficiali di i fabbricanti di u portatile à mezu à u numeru seriale o mudellu. Dopu avè inseritu i dati in u campu di ricerca, vi sarà furnitu un listinu di i piloti attuali, trà i quali avete bisognu di truvà un prugramma per l'adattatore graficu integratu.

    Allora, avemu preparatu u cunduttore, procedi à reinstallà.

  2. Andà à "Pannello di cuntrollu", sceglite a modalità di visualizzazione "Piccole Icone" è cliccate nantu à u ligame "Manager di dispositivi".

    • Trova una sezione chjamata "Adattatori video" è aprite. Fate un clic u cliccavu nantu à u mouse, per ogni scheda video è sceglite l'elemento "Pruprietà".

    • In a finestra di pruprietà, andate in tab "Driver" è premete u pulsante "Elimina".

      Dopu avè cliccatu, avete bisognu à confermà l'azione.

      Ùn avete paura di rimuovere u driver di l'adattatore di grafica usate, perchè tutte e distribuzioni di Windows anu un software universale di gestione grafica.

    • A rimozione di a scheda di grafica discreta cun ternellula hè di megliu fattu cù un software speciale. Hè chjamatu Display Driver Uninstaller. Cumu aduprà stu disinstallatore, descrittu in stu articulu.
  3. Dopu avè disinstallatu tutti i piloti, ripartite u computer è cuntinuate à l'installazione. Quì hè impurtante à osservà a sequenza. Prima ci vole à installà un prugramma per grafica integrata. Sì avete una carta integrata da Intel, fate un installatore, ottenutu nantu à u situ di u fabbricante.
    • In a prima finestra, ùn tocchi micca nulla, cliccate nant'à "Prossimu".
    • Accettemu u cuntrattu di licenza.

    • A finestra successiva cuntene l'infurmazioni nantu à u chipset destinatu à u driver. Premere torna "Prossimu".

    • U prucedimentu d'installazione principia

      dopu chì avemu torna à forzare a pressione di u listessu pulsante.

    • Ciò chì seguita hè una proposta (requisitu) per riavvià u computer. Siamo d'accordu.

    In casu chì avete una grafica integrata da AMD, eseghemu ancu u installatore scaricatu da u situ ufficiale è seguitu i prompt di u guidatore. U prucessu hè simile.

  4. Dopu avè installatu u driver in a scheda video integrata è riavvule, installemu u prugramma nantu à una discreta. Tuttu hè dinò sèmplice quì: eseguite u installatore appropriatu (Nvidia o AMD) è installatu, seguendu e istruzioni di u assistente.

    Ulteriori dettagli:
    Installà u driver per a scheda video nVidia Geforce
    Installazione di u Driver per ATI Mobility Radeon

Reinstallà e finestre

Se tutti i metudi descritti sopra ùn aiutanu micca a cunnessione di una scheda video externa, duverete pruvà un altru strumentu - una reinstallazione cumpleta di u sistema operativu. In stu casu, avemu una Windows pulita, chì duverà mette tutti i driver necessari manualmente.

Dopu à l'installazione, oltre à un software per adattatori video, sarà necessariu installà u chipset chipset, chì si trova nant'à u web site ufficiali di u fabbricante di laptop.

Quì a sequenza hè ancu impurtante: prima u tuttu, u prugramma per u chipset, quindi per i grafica integrata, è solu per a scheda grafica discreta.

Queste racecce anu u travagliu ancu in u casu di cumprà un portatili senza un sistema operativo preinstallatu.

Ulteriori dettagli:
Windows7 Guida d'installazione da USB Flash Drive
Installà u sistema operativu di Windows 8
Istruzioni per l'installazione di Windows XP da un drive flash

Nantu à sta soluzioni di travagliu di u prublema cù una scheda video in un laptop sò stà esauste. Se l'adattatore ùn pò esse ripristinatu, allora vi verrà portatu in un centru di servizii per diagnostichi è, eventualmente, riparazioni.