Stu tutorial semplice spiega cumu creà un drame di navigatore Edge nantu à u vostru desktop Windows 10 o per piazzilu in ogni altra ubicazione. In stu casu, pudete ancu aduprà micca una, ma parechje maniere.
Malgradu u fattu chì pò sembra ch'è i modi usuali per creà scorciari, familiari à l'applicazioni classiche, ùn sò micca adatti, perchè Edge ùn hà micca un file .exe eseguibile per a lancia, chì puderia esse indicatu in a "Posizione di l'oggetto, in effetti, a creazione A scelta rapida per Microsoft Edge hè una missione assai semplice chì pò esse fatta in solu pochi passi, vedi ancu: Cumu cambià a cartella di download in Edge.
A creazione manuale di un drame per Microsoft Edge in u desktop Windows 10
U primu modu: una creazione semplice di una scorciacciu, tuttu ciò chì hè necessariu hè di sapè chì locu di l'oggetto da spiegà per u navigatore Edge.
Cliccà cù u cliccenu destro di u mouse in ogni spaziu libaru di u desktop, in u menù contestuale, selezziunu "Crea" - "Scrittura". A procedura guidata di a scelta rapida hè aperta.
In u campu "Locu di l'oggetto", inserite u valore da a linea successiva.
% windir% explorer.exe shell: Appsfolder Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe! MicrosoftEdge
È cliccate "Avanti". In a prossima finestra, inserite una didicazione per l'etichetta, per esempiu, Edge. Hè fattu.
A scorcia si crearà è lancerà u navigatore Microsoft Edge, ma l'icona sarà differente da chjamata. Per cambià a situazione, cliccate puru u dirittu nantu à a scorciatura è selezziunate "Proprietà", è cliccate nantu à u bottu "Cambia Icona".
In u campu "Cerca di icone in u schedariu seguenti", inserite u valore di a linea seguente:
% Windir% Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe MicrosoftEdge.exe
È premi Invescia. Cusì pudete sceglie l'icona originale di Microsoft Edge per a scorciatura creata.
Nota: u file di sopra MicrosoftEdge.exe ùn apru micca un navigatore quandu u principiatu da a cartella, ùn pudete micca sperimentà.
Ci hè un altru modu per creà un draghju Bordu nantu à u desktop o in qualchì altru: aduprà a posizione di l'oggetto cum'è % windir% explorer.exe microsoft-edge: site_address dove site_address - a pagina chì u navigatore deve rializà (s'è l'indirizzu di u situ hè lasciatu in bianco, allora Microsoft Edge ùn mette micca).
Puderete ancu esse interessatu à una visione generale di e funzioni è funzioni di Microsoft Edge in Windows 10.