Cumu aduprà u memoria di u cloud Dropbox

Dropbox hè u primu è oghje u sfruttamentu di nuvule più popolari in u mondu. Ciò hè un serviziu per ognunu di i quali l'utente può memorà tutti i dati, sia multimedia, documenti elettronichi o qualsiasi altra cosa, in un locu sicuro è sicuru.

A sicurezza ùn hè micca l'unica vinci di l'arsenali di Dropbox. Hè un serviziu di nuvule, per chì significa chì tutti i dati addizionati sò andanu in u cloud, rimanendu attaccati à un account specificu. L'accessu à i schedari aghjuntu à stu nube pò esse ottenutu da qualunque dispositivu nantu à u quale u prugramma o l'applicazione di Dropbox hè installata, o semplicemente accedendu à u situ di serviziu cù un navigatore.

In questu articulu parleremu nantu à cum'è uttene Dropbox è ciò chì questu serviziu di nuvule pò fà in generale.

Scaricate Dropbox

Installazione

L'installazione di stu pruduttu nantu à un PC ùn hè più difficiule di qualsiasi altru prugramma. Dopu avè scaricatu u schedariu di installazione da u situ ufficiale, ghjustu scorreru. Poi seguite e istruzioni, se vulete, pudete specificà un locu per stallà u prugramma, è specificà a situazione per u cartulare di Dropbox nantu à u computer. Tutti i vostri schedari saranu aghjunti à essa è, se hè necessariu, stu locu pò esse sempre cambiatu.

Creazione di conti

Sì ancu ùn avete micca un account in stu serviziu di u nuvellu, pudete creà lu in u situ ufficiale. Tuttu hè cum'è u tipu quì: inserite u vostru primu cognome, indirizzu e-mail è creà una password per te. Dopu, avete bisognu di spuntà, cunfirmendu u so accordu cù i termini di l'accordu di licenza, è cliccate "Registrazione". Tuttu u cuntu hè prontu.

Nota: Avete bisognu à cunfirmà u contu creatu - riceverete una lettera in posta, da chì dighjunerà cliccà nantu à u link da

A personalizazione

Dopu avè installatu Dropbox, bisognu accede à u vostru contu, per chì avete bisognu di entrà u vostru login è password. Se avete dighjà i schedari in u nuvellu, si sincronizzanu è si scaricano in u vostru PC, se ùn ci hè nè file, aprite u cartulare vacante ch'ella hè assignata à u prugna durante l'installazione.

U Dropbox hè in u background è minimizatu in a vigna di u sistema, duve pudete accede à l'ultimi file o cartella di u vostru computer.

Da quì, pudete ancu aprà l'impostazioni di u prugramma è eseguite l'impostazione desiderata (l'icona di Paramaiò si trova in u angulu in dirittu superiore di una piccola finestra cù i più recenti file).

Comu pudete vede, u menu di configurazione di Dropbox hè spartutu in parechji tabs.

In a finestra "Account", pudete truvà un modu per sincronizà è cambiare, visualizzare i dati di l'utente è, chì hè u più interessante, configurà i parametri di sincronizazione (sincronizazione personalizata).

Perchè avete bisognu? U fattu hè chì, per difettu, tuttu u cuntenutu di u vostru nuvulu Dropbox hè sincronizatu cù u computer, scaricatu in a cartella designata è, dunque, occupa spaziu nantu à u discu dur. Allora, se avete un account di basa cù 2 GB di spaziu di libertà, hè prubabile ùn importa, ma sì, per esempiu, avete un contu di affari in cui avete più di 1 TB di spaziu in u nuvellu, ùn hè micca praticatu à vole Stu terabyte hè andatu ancu nantu à u PC.

Così, per esempiu, pudete lasciate i file è cartulari importanti sincronizzati, i documenti chì avete bisognu in un accessu continuu, è i file voluosi ùn saranu micca sincronizzati, lascendu in solu in u nube. Sì avete bisognu di un schedariu, pudete scaricà u listinu, se avete bisognu di vede u vostru, pudete ancu fà sul web cù l'apertura di u situ di Dropbox.

Cliccendu nantu à a scheda "Importa", pudete configurà l'importazione di cuntenuti da dispositivi mobili connessi à un PC. Attraversu l'attivazione di a funzione di download da a fotocamera, puderete aghjunghje e foto è video in i vostri smartphone o fotocamera digitale in Dropbox.

Inoltre, in stu cavallu, pudete attivà a funzione di salvà screenshot. E schermate catturate saranu salvate automaticamente in a cartella di l'archiviu cù un file graficu prontu à u quale pudete piglià immediatamente un ligame,

In la "Bandwidth", puoi stabilire a velocità massima permessa cun a Dropbox chì sincronizerai i dati addizionati. Questu hè necessariu per ùn carica micca l'internet lente o solu per fà u prugramma invisibile.

In l'ultima scheda di a configurazione, se vulete, pudete configurà u servore proxy.

Aghjunghje File

Per aghjunghje i file à Dropbox, basta copià o spostà li à a cartella di prugramma in u vostru computer, dopu chì a sincronizazione cumincerà immediatamente.

Pudete aghjunghje i lima à u cartulare radice è à ogni altra cartulina chì pudete creà. Questu si pò fà da u menù contestuale cliccendu nant'à u lìchjettu desideratu: Send - Dropbox.

L'accessu da ogni computer

Come parlatu à l'iniziu di u articulu, l'accessu à i file in u memoria di nube pò esse ottenutu da qualunque computer. È per ciò ùn hè micca necessariu installà u prugramma Dropbox nant'à u computer. Pudete semplicemente aprire u situ ufficiale in u navigatore è vi scurdate.

Sì direttamente da u situ, pudete travaglià cù i documenti di testu, navighja multimediali (i luggeri grossi ponu scaricà per un bellu pezzu), o salvate solu u schedariu in un computer o in un dispositivo cunnessu. U cuntenutu di u proprietariu di un account Dropbox pò aghjunghje cumpressioni, link à l'utenti o publicà questi file in Rete (per esempiu, in e reti sociali).

U visore di u situ integratu permette ancu di aprite multimedia è documenti in l'utili di visione installati nantu à u vostru PC.

Accessu mobile

Oltre à u prugramma in u computer, Dropbox hè ancu in forma di applicazioni per a maiò piattaforme mobili. Pò esse installatu in iOS, Android, Windows Mobile, Blackberry. Tutti i dati saranu sincronizati cum'è un PC, è a sincronizazione travaglia in dui sensi, cusì da u telefuninu si puderanu ancu aggiungere file à u cloud.

In realtà, vale a dì chì a funzionalità di l'applicazioni mobili Dropbox hè vicina à e capacità di u situ è ​​in tutti i sensi supera a versione desktop di u serviziu, chì in realtà hè solu un mezu di accessu è di visualizazione.

Per esempiu, da un smartphone, pudete spartà i file da u salvamentu nube à quasi ogni applicazione chì supporta sta funzione.

Accessu cumpartitu

In Dropbox, pudete spartà qualsiasi file, documentu o cartulare caricatu in u nube. Altrimenti, pudete spartà nuvuli dati - tuttu ciò hè salvatu in una cartella separata nantu à u serviziu. Tuttu ciò chì hè necessariu per sparte in un cuntenutu particulare hè di spartia u ligame da a parte di u "Partecipazione" cun l'usu o mandà per email. L'utenti pubblichi ùn ponu micca solu vede, ma ancu edità u cuntenutu in una cartella condivisa.

Nota: se vulete permesse chì qualchissia per visualizà stu o quellu file o scaricelu, ma ùn edite micca l'originale, basta à furnì un ligame à stu schedariu è ùn vi lasciate spartite.

Funzione di cumparghju di file

Sta possibilità riesce da u paragrafo precedente. Benintesa, i sviluppatori anu concepitu Dropbox solu cum'è un serviziu di nuvule chì pò esse adupratu à tempu à e scopi persunali è commerciali. Tuttavia, à causa di e possibilità di sta cagione, hè pussibule di aduprà ancu cume un serviziu di spartera file.

Cusì, per esempiu, avete foto da una festa, nantu à chì ci era assai di i vostri amichi, chì, naturalmente, anu ancu voglia di sti fotografie per se stessi. Avete spartite cù elli, o ancu furnite un ligame, è già scaricano queste foto in u so PC - ognunu hè felice è vi ringrazia per a generosità. È questu hè solu una di l'applicazioni.

Dropbox hè un serviziu di nuvitanu cunettu di u mondu in cui pudete truvà assai casi d'usu, micca limitati à ciò chì l'autori anu concepitu. Pò esse un praticu riservatu di multimediali è / o documenti di travagliu, focalizzati nantu à l'usu di casa, o pò esse una soluzione avanzata è multifunzionale per una attività cù un grande volume, gruppi di travagliu è capacità capaci amministrative. In ogni casu, stu serviziu merita di attenzione, ancu pè a ragione chì pò esse adupratu per scambià infurmazione tra vari dispositivi è utenti, è dinò solu per salvà spaziu nantu à u discu rigiu di u computer.