HDMI hè un connettore popolari per interfacce di parechji dispositivi tra loro (per esempiu, un computer è una TV). Ma quandu si cunniscenu, sò parechje tippi di difficoltà - tecnichi è / o software. Alcuni di elli ponu esse risolti in pussibilità, per eliminà altri ancu pò esse necessariu avè a riparazione di l'attrezzatura o per rimpiazzà u cavu difettu.
Cunsiglii generali
Se avete un cavu cù alcun adattatore intermediu, per esempiu, pudete usarli per cunnesse à un connettore DVI. Invece, hè megliu per pruvà aduprà un cavu HDMI reguli chì funziunendu in a manera HDMI-HDMI, cume u TV / monitor ùn accetta micca u cavu, chì significa chì pudete cunnesse a parechji porti simultaneamente. Se a sostituzione ùn aiuta micca, allora avete da truvà e riparà un'altra ragione.
Verificate i porti HDMI di u vostru computer / laptop è TV. Fate attenzione à questi difetti:
- I contatti oxidati ruppi è / o corrosi. S'elli sò stati trovati, allora u portu duverà esse rimpiazzatu tuttu, perchè i cuntatti sò a so cumpunente più impurtante;
- A presenza di polvere o altri detriti in u interno. A polvere è i resti ponu distorce u segnu di andatu, chì causerà disturbi in a riproduzione di cuntenutu video è audio (bassa o nessuna voce, immagine distorta o inibita);
- Vede cumu hè ben installatu u portu. Se à u minimu impattu fisicu, cumincia a diluisce, allora duverà esse riparatu indipindente o cù l'aiutu di impiegati di servizii specializati.
Effettuate un testu simule di u cavu HDMI, fatti attenzione à i punti chì seguite:
- Contacti rotti o ossidati. Se tali difetti sò ricunnisciuti, i cavi duveranu esse rimpiazzati;
- A presenza di danni fisici à u filu. Se l'isolamentu hè spezatu in posti, ci sò tagli profondi, fratture o fili sò parzialmente nude, allora un tale cavu, s'ellu riprende qualcosa, dopu cun difetti. Pò dinò esse periculosu per a salute è a vita, cum'è un risicu di scossa elettrica, dunque ci vole à esse rimpiazzatu;
- A volte, si pò scattru puzza è polveru in i cavi. Pulite accuratamente.
Avete bisognu di capisce chì micca tutti i cavi misura tutti i connettori HDMI. Quelli ultimi sò spartiti in parechji tippi di basa, ciascuna chì hà u so filu.
Per di più: cumu sceglie un cavu HDMI
Metudu 1: Correggi l'impostazioni TV
Alcuni mudelli di TV ùn sò micca capaci di determinà di modu indipendente a fonte di u signale, in particulari sì qualchì altru apparitu hè statu piazzatu prima cù u HDMI. In stu casu, avete da rializà tutti i paràmetri. L'istruzzioni per stu casu pò cambià d'un pocu à u mudellu TV, ma a so versione standard hà cum'è questa:
- Connettu u laptop à u TV aduprendu un cavu HDMI, assicuratevi di cunnessu tuttu u correttu è chì i contatti ùn andenu. Per persuasivu, pudete ancu stringere viti speciali, se quelli sò previsti per a custruzzioni;
- Nant'à u cuntrattu di a TV, truvate un bottinu cù unu di sti elementi - "Sorgente", "Input", "HDMI". Cù a so aiuta, entrerete u menu di selezzione di a fonte di cunnessione;
- In u menù, selezziunu u portu HDMI desideratu (esiste dui di quelli in parechji TV). U portu desideratu pò esse visualizatu da u numeru di u connettore induve hè messu in rete u cavu (u numeru hè scrittu sopra o sottu à u cunnessu). Per navigà da e voci di menù, aduprate sia i pulsanti di canale, sia le cifre 8 è 2 (dipende da u mudellu TV);
- Per appiccà è salvà i cambiamenti, cliccate nantu à u bottinu di u telecomandu. "Enter" o "OK". Sì ùn ci sanu micca tali pulsanti o nulla succede quandu vi hè cliccatu nantu à elli, allora trova in un menù un articulu cù una di e iscrizioni - "Applicà", "Applicà", "Enter", "OK".
Nant'à qualche TV, l'istruzione pò sembà leggermente diversa. In u 2u paragrafo, invece di e opzioni proposte, entrate in u menù TV (u pulsu cù u liggiu o u logo curretta) è selezziunate l'opzione di cunnessione HDMI. S'ellu ci sò parechji connettori di stu tipu nantu à u TV, allora fate u restu in conformità cù i punti 3 è 4.
Se questu metudu ùn hà micca aiutatu, aduprate e istruzioni per u TV (ci deve esse scrittu cumu cunnessione cun cavu HDMI à questu dispositivu particulare) o ancu attenta à d'altri modi per risolve u prublema.
Metudu 2: Configurate u computer
L'installazione impropria di un computer / laptop cù più schermi hè ancu a ragione per chì a cunnessione HDMI hè inefficace. Sì nessunu scherzu esternu diversu da un TV sò cunnessu à u computer, u metudu pò esse omu, cume si presentanu problemi se un altru monitor o un altru dispositiu hè cunnessu à u PC o u laptop via HDMI (qualchì altri connettori, per esempio, VGA o DVI .
L'istruzzioni di fasi per a configurazione di a configurazione di più schermi per i dispositivi in Windows 7/8 / 8.1 / 10 semblanu:
- Fate un clic destro su una zona libera da u desktop. In u menu chì si vede, selezziunu "Risoluzione di a schermata" o "Opzioni di schermu".
- Sottu a foto cù u schermu nantu à u quale u numellu 1 hè scrittu, avete bisognu à cliccà nantu à l'elemento "Truvate" o "Detect"affinchì u sistema scopra è connette u TV.
- Dopu si apre "Manager di mostra"induve e impostazioni sò fatte più schermi. Assicuratevi chì a TV hè rilevata è cunnessa correttamente. Se tuttu hè bonu, allora in a finestra induve un rettangulu di u schermu cù u numeri 1 hè statu messu in precedenza, un secondu rettangulu simile deve vene, ma solu cù u numru 2. Se ciò ùn hè andatu, verificate a cunnessione.
- In "Manager di mostra" avete bisognu di sceglie e opzioni per visualizà l'infurmazioni nantu à u secondu schermu. Un totalu di 3 sò stati suggeriti. "Duplicate"Hè cusì, a stessa foto hè affissata nantu à e duie schermate; "Expand Screens" - entrambe si complementanu l'altru, creendu un unicu spaziu di travagliu; "Mostra u desktop 1: 2" - L'immagine hè visualizzata sulu unu di i spazii.
- Per u travagliu ghjustu, ci vole à sceglie una "Duplicate"nant'à "Mostra u desktop 1: 2". In questu ultimu casu, avete ancu bisognu di specificà a schermata principale (TV).
Merite di ricordà chì HDMI hè capace di furnisce una cunnessione unica-flussu, chì hè, u travagliu correttu cun solu una schermata, cusì hè raccomandatu per disattivà un dispositivo inutile (in stu monitor monitoru) o selezziunu una modalità di visualizzazione "Mostra u desktop 1: 2". Per un cumandamentu, pudete vede cumu a maghjina sarà trasmessa à 2 dispositivi simultaneamente. Se sì soddisfatti di a qualità di a trasmissione, ùn hè micca necessariu cambià nulla.
Metudu 3: aggiornate i driver per a scheda video
Inizialmente, si consiglia di scopre e caratteristiche di a vostra scheda video, in quantu alcune carte grafiche ùn sò micca capaci di sustene a mostra di l'immagine nantu à duie visualizzazioni à tempu. Pudete truvà stu aspettu visualizendu a documentazione per a scheda video / computer / laptop o cù un software di terze parti.
Prima, aghjurnate u driver per u vostru adattatore. Pudete fà ciò:
- Andà à "Pannello di cuntrollu"ponu "Mostra" on "Piccole Icone" è truvate "Manager di dispositivi".
- In essa, truvate a tab "Adattatori video" è aprite. Sceglite unu di i adattatori installati s'ellu ci hè parechji;
- Cliccà à dà per u cliccate è cliccate "Aggiorna Driver". U sistema truverà è installerà i driver necessari in u background;
- Simili à a clausula 3, procedi cù altri adattatori, se ci sò parechje installate.
Inoltre, i piloti ponu esse scaricati è installati da Internet, necessariu da u situ ufficiale di u custruu. È basta à indicà quì un mudellu adattatore in a sezione pertinente, scaricà u schedariu di software ch'è installatu seguendu e istruzioni.
Metudu 4: pulizia u computer da virus
U menu, i prublemi cù l'usciu di u segnale da u computer à a TV via HDMI si verificanu da u virus, ma se nunda di i sopra cunduti ti aiutavanu è tutti i cavi è porti sò intatti, allora a prubabilità di una penetrazione di virus ùn pò esse esclusa.
Per prutezzione, vi è raccomandatu di scaricà, installà qualchi pacchetti anti-virus gratuiti o pagati è usanu regolarmente per verificà i PC per prugrammi periculosi. Fighjaccià cume si principia una scansione di PC per virus chì utilizanu Kaspersky Anti-Virus (hè pagatu, ma ci hè un periodu di dimostitu per 30 ghjorni):
- Inizià u prugramma antivirus è in a finestra principale selezziunà l'icona di verifica cù a firma currispondente.
- Selezziunate u tipu di verifica in u menu di sinistra. Hè cunsigliatu à sceglie "Scansione completa" è premete u pulsante "Run scan".
- "Scansione completa" Pò dighjà parechje ore, dopu à a so cumplimentazione tutti i prublemi periculosi dette saranu visualizati. Certi saranu rimossi da l'antivirus stessu, altri saranu suggeriti di esser rimossi s'ellu ùn hè micca 100% sicuru chì stu file sia periculu. Per sguassà, cliccate "Elimina" à u dirittu di u nomu di file.
I prublemi cù a cunnessione di un urdinatore cù HDMI à a TV si verificanu raramente, è sì avè, si pò sempre solu. Puru chì avete rotti i porti è / o cavi, avete da rimpiazzallu, duva mancu ùn puderete micca smarrerite.