Aggiornà u navigatore di Opera: prublemi è soluzioni

L'aggiornamentu regule di u navigatore serve da garanzia di a visualizzazione curretta di e pagine web, chì e tecnule di creazione chì cambiano continuamente, è a sicurezza di u sistema in tuttu. Tuttavia, ci sò volte chì, per una ragione o altra, u navigatore ùn pò esse aggiornatu. Scopemu cumu si pò risolve i prublemi cù l'aggiornamentu di Opera.

Opera Update

In l'ultimi navigatori di l'Opera, a funzione d'aggiornamentu automaticu hè installata per difettu. Inoltre, una persona chì ùn cunnuscisce micca a prugramma pò cambià appena sta situazione è disabilita sta funzione. Hè cusì, in a maiò parte di i casi, ùn ne ne n'avemu ancu à avè quando u navigatore hè aggiornatu. Dopu tuttu, download di l'aggiornamentu accade in background, è a so applicazione entri in vigore dopu u prugramma hè riaviatu.

Per uttene a versione chì Opera aghju aduprata, avete bisognu di andà à u menu principale è selezziunate a vocazione "Circu u prugramma".

Dopu à quessa, una finestra si aprà cun informazioni basali nantu à u vostru navigatore. In particulare, a so versione hè esitata, è una ricerca di l'aggiornamenti dispunibili sarà fattu.

S'ellu ùn hè micca aggiornamenti dispunibili, Opera rappurarà stu. Altrimenti, scaricherà l'aggiornu è dopu avè riavvutu u navigatore, stallateli.

Benchì, se u navigatore funziona normalmente, l'azzioni di l'aggiornamentu sò eseguite automaticamente, ancu senza l'utente chì entri in a sezione "About".

Cosa fà se u navigatore ùn hè micca aggiornatu?

Eppuru, ci sò i casi chì, da un certu fallimentu in u travagliu, u navigatore pò esse micca aggiornatu automaticamente. Chì fate dunque?

Dopu l'aggiornamentu di u manuale arriverà à u salvamentu. Per fà quessa, andate nantu à u situ ufficiale di l'Opera, è scaricate u pacchettu di distribuzione.

Cancellà a versione precedente di u navigatore ùn hè micca necessaria, da chì pudete aggiornà nantu à u prugramma esistente. Allora, lanciate u schedariu di installazione pre-scaricatu.

A finestra di u prugramma d'installazione si apre. Comu pudete vede, ancu se avemu lanciatu un schedariu perfettamente identicu à quello chì si apre quandu u primu installu Opera, o una installazione pulita, invece di stallà nantu à un prugrammu esistente, l'interfaccia di a finestra di installatore hè leggermente diversa. Ci hè un bottinu "Accetta è aghjusta" à l'epica, cume cù una installazione "pulita" ci sarebbe un "Accetta è installazione" u pulsante. Aghjunghje l'accordu di licenza, è lanciate l'aggiornamentu cliccendu nantu à u "Pulsante Accetta è Aghjunghje".

L'aggiornamentu di u navigatore hè statu piazzatu, chì hè visivamente nantu à l'identità di l'installazione di u prugramma.

Quandu l'aghjurnamentu hè finitu, Opera cumincerà automaticamente.

Bloccà l'aggiornamentu di l'Opera cù virus è prugrammi antivirus

In casi rari, l'upgrade di l'Opera pò esse bloccatu da virus, o, inversamente, da prugrammi antivirus.

Per verificate e viru in u sistema, avete bisognu di fà una applicazione antivirus. Ùn hè u megliu se fate una scansione da un altru computer, cume antivirusu nantu à u dispositiu infettatu ùn funzionanu micca correttamente. S'ellu si capisce periculu, u virus deve esse rimpicciutu.

Per uttene l'aggiornamenti à l'Opera, s'è questu prucessu blocca utilità antivirus, hè bisognu di disattivà tempu u antivirus. Quandu l'aghjurnamentu hè finitu, l'utile deve esse messu à tempu per ùn lasciate micca u sistema indispense contra i virus.

Come si vede, in a vasta maggioranza di i casi, se, per qualchì motu, Opera ùn aghjusta micca automaticamente, basta purtà a procedura d'aggiornu manualmente, chì ùn hè micca più difficiule chè installà puru u navigatore. In qualchi casi rari, pudete avà bisognu di passi in più per trovà e cause di i prublemi cù l'aggiornu.