Ùn micca un secretu chì ancu l'elettronica ùn pò micca truvà una precisione assoluta. Questu hè evidenziatu da almenu u fattu chì, dopu un certu periodu, l'ore di sistema di u computer, chì hè affissu in u angulu inferiore dirittu di u schermu, pò differisce da a tempu real. Per impedisce una situazione sì, hè possibile sincronizà cù u servitore Internet di l'ora esatta. Vedemu cumu si faci in pratica in Windows 7.
Procedura di sincronizazione
A condizione principale in cui pudete sincronizà l'orologio hè a dispunibilità di una cunnessione Internet in u vostru computer. Pudete sincronizà l'orologio in duie manere: aduprà strumenti standard di Windows è aduprà software di terze parti.
Metudu 1: Sincronizzazione d'ora cù prugrammi di terze parti
Sapemu cumu sincronizà u tempu cù l'internet cù i prugrammi di terze parti. Prima di tuttu, avete bisognu di sceglie un software per l'installazione. Unu di i migliori programmi in questa direzzione hè cunsideratu SP TimeSync. Permette di sincronizà u tempu in u vostru PC cù qualsiasi orologii atomichi dispunibili in Internet via u protocollo NTP di tempu. Sapemu cume l'installu è cumu si lavà in ellu.
Scaricate SP TimeSync
- Dopu avè lanciatu u schedariu d'installazione, chì si trova in l'archiu scaricatu, a finestra di benvenuta di u installatore apre. Cliccate "Prossimu".
- In a prossima finestra, avete bisognu di determinà duve l'installazione hè installata nantu à u vostru computer. Per difettu, questu hè a cartella di prugramma nantu à u discu. C. Senza necessità significativa, ùn hè micca raccomandata di cambià stu parametru, allora cliccate nant'à "Prossimu".
- Una nova finestra ti informa chì SP TimeSync sarà installatu nantu à u vostru computer. Cliccate "Prossimu" avà da mandà l'installazione.
- L'installazione di SP TimeSync nantu à u PC parte.
- Dopu, una finestra si apre, chì dice nantu à a fine di l'installazione. Per mandatu, cliccate "Chiudi".
- Per inizià l'applicazione, cliccate nantu à u pulsante. "Start" in u angulu inferiore sinistra di u schermu. Dopu, andate à u nome "Tutti i prugrammi".
- In a lista aperta di software installatu, cerca per a cartella SP TimeSync. Per procedere à altre azioni, cliccate nantu à ellu.
- L'icona SP TimeSync hè visualizzata. Cliccate nantu à l'icona specificata.
- Quest'azione principia u lance di a finestra applicazione SP TimeSync in a scheda "Tempu". Finu à u mumentu, solu l'ora locale hè viste in a finestra. Per visualizà u tempu di u servitore, cliccate nantu à u pulsante. "Piglia u tempu".
- Comu pudete vede, adupratu à tempu sia locale sia seriu in a finestra SP TimeSync simultaneamente. Mustrò dinò indicatori cum'è differenza, ritardu, avvia, versione NTP, accuratezza, rilevanza è fonte (in forma d'indirizzu IP). Per sincronizà a vostra clock di u computer, cliccate "Setà u tempu".
- Dopu à questu accadimentu, l'ora locale di u PC hè portata in cunfurmità cù u tempu di u servitore, chì hè sincronizatu cun Tutti l'altri indicatori sò ripresentati. Per rializà l'ora locale è u tempu di u servitore, cliccate torna. "Piglia u tempu".
- Comu pudete vede, sta vota a differenza hè abbastanza chjappu (0,015 sec). Ciò hè da u fattu chì a sincronizazione hè stata fattu recentemente. Ma, naturalmente, ùn hè micca bè pratico sincronizà manualmente u tempu nantu à a computer à ogni volta. Per configurà questu prucessu automaticamente, andate in tab NTP client.
- In u campu "Ricevi ogni" Pudete specificà un intervallu di tempu in numeri, dopu allora a chjama sarà automaticamente sincronizata. Accantu à u listinu in goccia hè possibile selezziunà l'unità di misura:
- Secondi;
- Minuti;
- Horloge;
- U ghjornu.
Per esempiu, setate l'intervallo à 90 secondi.
In u campu "NTP server" se vulete, pudete specificà l'indirizzu di ogni altru server di sincronizazione, se quessapool.ntp.org) chì per qualchì ragu ùn si adatta micca. In u campu "Portu Locale" megliu ùn fà micca cambiamenti. Per difettu, u numeru hè piazzatu quì. "0". Ciò significa chì u prugramma si connette à ogni portu libaru. Questu hè a scelta migliore. Ma, naturalmente, se per qualchì ragu vulete assignà un numeru di portu specificu à SP TimeSync, pudete fà quì da inserendulu in stu campu.
- In più, in a stissa tabulazione, sò posizionate e selezzioni di cuntrollu di precisione, chì sò dispunibili in a versione Pro:
- Tempu di tempu;
- U numeru di pratiche riesciute;
- U numaru massimu di tentativi.
Ma, quandu dicemu a versione gratuita di SP TimeSync, ùn abitememu micca nantu à queste possibilità. È di fà persunalizà u prugramma in a tabulazione "Opzioni".
- Quì, prima di tutti, simu interessatu à l'elemento. "Run in u Windows start". Se vulete SP TimeSync per cumincià automaticamente quandu u computer iniziò è micca à fà quellu manualmente ogni volta, allora selezziunà a casella à u puntu specificatu. In più, pudete verificà e caselli "Minimize icon icon"è "Run in with minimized window". Tramite l'impostazioni, ùn ne avete micca avutu a cunnuscenza chì SP TimeSync funziona, cume si eseguirà tutte le azioni di sincronia di tempu in u background in u background. A finestra deve esse chjamata solu sì avete decisu di adeguà a regolazione stabilita in precedenza.
In più, per l'utenti di a versione Pro, hè pruvista a possibilità di aduprà u protocollo IPv6. Per fà quessa, basta à spuntà a vocazione corrispondente.
In u campu "Lingua" Se vulete, pudete sceglie da a lista una di i 24 lingui dispunibili. Per difettu, a lingua di sistema hè impostata, chì hè, in u nostru casu, russu. Ma inglese, bielorussia, ucraina, tedesca, spagnola, francese è assai altre lingue sò dispunibule.
Cusì, avemu configuratu u prugramma SP TimeSync. Ora, ogni 90 secondi ci sarà un aggiornamentu automaticu di l'ora di Windows 7 in ligna cù u tempu di u servitore, è tuttu ciò hè fattu in background.
Metudu 2: Sincronizza in a finestra Data è Ora
Per sincronizà a tempu, cù e funzionalità incorporate di Windows, avete bisognu di fà a seguitu sequenza d'azzioni.
- Cliccate nantu à l'ore di sistema situata in u angulu sottu di u schermu. In a finestra chì si apre, scorrite per a didicazione "Modificà a data è l'ora".
- Dopu avè cuminciatu a finestra, andate à "Tempu in Internet".
- Se a finestra salta chì u computer ùn hè micca configuratu per a sincronizazione automatica, in questo casu, cliccate nantu à a didicazione "Modificare opzioni ...".
- A finestra di installazione inizia. Verificate a casella accantu à l'elemento. "Sincronizza cù u servore di tempu in Internet".
- Dopu avè fattu stu campu d'azione "Server"chì era prima inattivu, diventa attivu. Fate un clic nantu à essa se volete sceglie un servitore diversu da quello predefinitu (time.windows.com), ancu se ùn hè micca necessariu. Sceglite l'opzione adatta.
- Dopu, pudete sincronizà immediatamente cù u servitore cliccendu "Aghjuntà avà".
- Dopu fà tutte e impostazioni, cliccate "OK".
- In a finestra "Data è Ora" preme troppu "OK".
- Ora vostru tempu nantu à u computer hè sincronizzato cù u tempu di u servitore selezionatu una volta à settimana. Ma, s'è vo vulete piantà un periodu diversu di sincronizazione automatica, ùn serà tantu faciule per fà cum'è in u metudu precedente aduprendu un software di terze parti. U fattu hè chì l'interfaccia di l'utente di Windows 7 ùn semu micca basta per cambià quest'ambiente. Dunque, hè necessariu fà rettamentu di u registru.
Questu hè una questione assai impurtante. Cume, prima di passà à a procedura, pensate attentamente à chì avete bisognu di cambià u intervallu di sincronizazione automatica, è se sì dispostu à affrontà stu scopu. Ancu cun u persulazione complessa ùn ci hè nunda. Avete ghjustu à avvicinà a questione cù responsabilità, per evità conseguenze fatali.
Sì ancu decide di fà cambiamenti, chjamà a finestra Runtipping combinazione Win + R. In u campu di sta finestra inserisci u comando:
Regedit
Cliccate "OK".
- A finestra di l'editor di u registru di Windows 7 si aprite. A parte sinistra di u registru contene e sezioni di registru chì sò presentate in forma di cartulari situati in forma di albero. Vai à la sezione "HKEY_LOCAL_MACHINE"da dughju cliccà nantu à u so nome cù u bottinu sinu di u mouse.
- Allora andate à e sottusezzioni in listessu modu. "SISTEMA", "CurrentControlSet" è "Servizi".
- A lista larga di sottusezzioni si apre. Cercate u nome in esse "W32Time". Cliccate nantu à sta. Dopu, andate à e sottusezzioni "TimeProviders" è "NtpClient".
- U latu dirittu di l'editor di registru presenta i parametri di sottuzione. "NtpClient". Fate un dopu cliccate nantu à u parametru "SpecialPollInterval".
- A finestra di cambiamentu di parametri inizia. "SpecialPollInterval".
- Per difettu, i valori in esse sò datu in sceadecimali. U computer hà un bughjone bè cù stu sistema, ma per un utilizatore media hè incomprensibile. Allora, in u blocu "Sistema di calculu" cambiate à a posizione "Decimal". Dopu à quellu in u campu "Valore" numeru sarà visualizatu 604800 in sistema decimale di misurazione. Questu numeru hè u numeru di seconde dopu chì a chjama di a PC hè sincronizzata cù u servore. Ci hè faciule per calculà chì 604800 secondi hè uguale à 7 ghjorni o 1 settimana.
- In u campu "Valore" cambia finestra di parametri "SpecialPollInterval" inserite u tempu in secondi, da u quali vulemu sincronizà l'orologio di l'urdinatore cù u servore. Benintesa, hè desiderabile chì questu intervallu sia più chjeru di quellu chì hè statu stabilitu per difettu, è micca più. Ma quessa hè cusì ogni utilizatore decide per se stesso. Avemu stabilitu u valore cum'è esempiu 86400. Cusì, a procedura di sincronizazione sarà effettuata 1 volta per ghjornu. Pressu "OK".
- Ora pudete fermà l'editor di registru. Cliccate nantu à l'icona standard di chjave in u angulu in dirittu superiore di a finestra.
Cusì, ponemu in configurazione a sincronizazione automatica di l'orologio di a PC locale cù u tempu di u servitore una volta al ghjornu.
Metudu 3: linea di comando
U modu accussì avvicinente per cumincià a sincronizazione di l'ora consiste in aduprà a linea di cume. A principale situazione hè chì, prima di principià a procedura, sì logu in u sistema sottu u nome di un contu cù diritti di amministratore.
- Ma ancu aduprà u nome di l'account cù funzionalità amministrative ùn ti permette micca di cuminciare a linea di cumunicazione in a manera usuale da entrà l'espressione "cmd" in a finestra Run. Per avè a linea di cumunicazione cum'è un amministratore, cliccate "Start". In a lista, selezziunu "Tutti i prugrammi".
- Lancia una lista di applicazioni. Cliccate nantu à u cartulare "Standard". Sarà situatu oggettu "Linea di cumandamentu". Fate un clic destro nantu à u nome specificatu. In a lista di cuntestazioni, smetti di selezzione in a posizione "Run as administrator".
- Aprite a finestra di promptu di u comando.
- L'espressione seguente deve esse inserita dopu u nomu di u cuntu:
w32tm / config / syncfromflags: manual /manualpeerlist:time.windows.com
In sta espressione, u valore "time.windows.com" significa l'indirizzu di u server chì si sincronizzerà. Se vulete, pudete rimpiazzià cù ogni altra, per esempiu "time.nist.gov"o "timeserver.ru".
Benintesa, digitendu quest'espressione in a riga di cumannu manualmente ùn hè micca bè pratica. Pò esse copiatu è incollatu. Ma u fattu hè chì a linea di cumunicazione ùn supporta micca i metudi di l'inserzione standard: passendu Ctrl + V o menù cuntestu. Dunque, parechji utilizatori pensanu chì l'inserzione in sta manera ùn funziona micca, ma ùn hè micca.
Copia da u situ a espressione di sopra in ogni modu standard (Ctrl + C o cù u menù contestuale). Andate à a finestra di cumunicazione è cliccate nantu à u so logo in l'angulu di sinistra. In a lista chì si apre, passà per l'articuli "Cambia" è Incolla.
- Quandu l'espressione hè inserita in a linea di cumannu, premete Enter.
- Dopu, un missaghju deve vene ch'ellu hè cumandatu u cumandamentu. Chiudite a finestra cliccendu nantu à l'icona standard vicina.
- Se ora andate a tab "Tempu in Internet" in a finestra "Data è Ora"Come avemu digià fattu in u secondu metà di risolve u prublema, vedemu l'infurmazione chì u computer hè configuratu per a sincronizazione automatica di l'orologio.
Pudete sincronizzare l'ora in Windows 7, sia cù un software di terze parti, sia cù e capacità interne di u sistema operativu. Inoltre, questu pò esse fattu in diversi modi. Ogni utente hà solu à sceglie una opzione più adatta per se stessi. Ancu in modu oggettificatu, l'usu di software di terze parti hè più conveniente ch'è l'usu di strumenti di sistema operativo integratu, ma ci vole à pensà chì stallà prugrammi di terze parti crea una carica supplementare nantu à u sistema (ancu s'ellu hè chjucu), è pò esse dinò una fonte di vulnerabilità per l'azzioni maligne.