A scelta di a lingua in Odnoklassniki

Sì invastatu per sbagliata à l'età sbagliata quandu registrate u vostru contu di Google è ora ùn pudete micca guardà qualchi video in YouTube per quessa, allora hè facile da riparà. L'utente hà bisognu solu di cambià certi dati in i menu di l'infurmazione persunale. Fighjà una veduta più stretta à cume cambia a data di nascita nantu à YouTube.

Cume cambiate l'età in YouTube

Purtroppu, in a versione mobile di YouTube ùn ci hè ancu nunda di funzioni chì ti permette di cambià l'età, allora in st'articulu discutemu sulu solu cume fà quandu passà da a versione cumpleta di u situ in u computer. In più, anu dinò chè cosa fate se u cuntu hè statu bloccatu à causa di a data sbagliata di nascita.

Cumu u prufilu di YouTube hè ancu un account di Google à tempu, a configurazione ùn cambia micca cumpletamente nantu à YouTube. Per cambià a data di nascita ci vole:

  1. Andate à u situ web YouTube, cliccate nantu à l'icona di u vostru profilo è andate à "Impostazioni".
  2. Quì, in a sezione "Informazione generale" truvate un elementu "Impostazioni di account" è aprite.
  3. Avà dighjà si trasferisce à a vostra pagina di profilo Google. In a sezione "Confidentiality" vai à "Informazione Personale".
  4. Trova un puntu "Data di nascita" è cliccate nantu à a freccia à diritta.
  5. Di fronte à a data di nascita, cliccate nantu à l'icona di a matita per andà à edità.
  6. Aggiornate l'informazione è ùn vi scurdate di salvarli.

A vostra età cambierà immediatamente, dopu chì hè basta andate in YouTube è cuntinuà à guardà u video.

Cosa fate quandu si blocca u vostru contu à causa di l'anciana età

Quandu registra un profilu di Google, l'utente hè obbligatu à specificà una data di nascita. Se a vostra età specifica hè menu di tredici anni, l'accessu à u vostru contu hè limitatu è dopu à 30 ghjorni sarà cancellatu. Sì avete indicatu un tale età in maniera errata o accidentale hà cambiatu i paramenti, pudete contattà u serviziu di cunsultu cunfermendu a vostra data vera di nascita. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Quandu provate à accede, un ligame speciale apparirà nantu à u schermu, cliccendu nantu à u quale avete bisognu à compilà u modulu specificatu.
  2. L'amministrazione di Google impone di mandà una copia elettronica di un documentu d'identità, o fà un trasferimentu da una carta in quantu di trenta centesimi. Questu trasferimentu verrà inviatu à u serviziu di prutezzione di i zitelli, è l'importo di finu un un dollaru pò esse bloccatu in una carta per parechji ghjorni, hè restituitu à u contu subitu dopu chì i impiegati ne verificanu a vostra identità.
  3. Verificà u statu di a dumanda hè abbastanza facili - và à a pagina di login è inserisci i vostri dati di login. In u casu chì u prufilu ùn hè micca sbloccatu, u statu di a richiesta esce in u schermu.
  4. Vai à a pagina di cunnessione di Google account

A verifica dura à parechji settimane, ma se trasmette trenta centesimi, l'età hè cunfirmata à l'instant è dopu un paiu d'ore l'accessu à u contu sarà restituitu.

Andate à a pagina di Supportu di Google

Oggi avemu rivisitu in dettaglio u prucessu di cambià l'età in YouTube, ùn ci hè nunda di complicatu in cusì, tutte e azzioni sò eseguite in pochi minuti. Voglimu attirà l'attenzione di i genitori chì ùn avete micca bisognu à creà un profilo di zitella è indichi l'età di più di 18 anni, perchè dopu allora, e restrizioni sò state rializzate è pudete calà in furia di u cuntenutu di uria.

Vede ancu: Bloccà YouTube da u zitellu in u computer