Funzionalità Microsoft Autorrecurzione Auto

Quandu digità vari documenti, pudete fà un fuglialimentu o fà un sbagliu da l'ignuranza. Inoltre, certi caratteri nantu à a tastiera sò semplicemente assenti, ma micca chiunque sà perchè usa i caratteri spiciali, è cumu utarli. Dunque, l'utenti cambiamentu tali segni cù u più evidenti, à a so opinione, analoghi. Per esempiu, invece di "©" scrivanu "(c)", è invece di "€" - (e). Fortunatamente, Microsoft Excel hà una funzione AutoCorrect chì sostituisce automaticamente i esempi sopra cunduti cù i partiti adatti, è risolve dinò l'errori più diffusi è i errori tipografici.

Principii di Autocorretta

A memoria di programma Excel salva l'errori più cumuni in l'ortografia di e parole. Ogni tale parola hè partita cù a partita curretta. Se l'utente inserisce a sbagliata opzione, à causa di u tippu o sbagliu, allora l'applicazione hè automaticamente rimpiazzata cù u dirittu. Questu hè l'essenza principale di u cambiamentu autucale.

L'errori principali chì sta funziuna corregge includenu i seguenti: l'iniziu di una frase cù una lettera minuscola, duie majusculi in una parola in una riva, u layout male Caps lock, una numeru di altri typos tipichi è errori.

Disattivà è attiva a Autocorrutta

Dighè notà chì, per difettu, Autocorrezzione hè sempre attivata. Allora, s'è in permanenza o temporaneamente ùn avete micca bisognu di sta funzione, allora deve esse incalzatu forzamente. Per esempiu, questu pò esse causatu da u fattu chì avete spessu di scrive deliberatamente paroli cù errori, o indichi caratteri chì sò marcati Excel cume erronii, è l''automatizmenza li corregge regolarmente. Se cambiate u simbulu cumandatu da a cambiazione autumatica per quelli chì avete bisognu, allora a scambiazione autumatica ùn sarà micca riparata di novu. Ma, s'ellu ci hè parechje di tali entrate, allora scrivendu due volte, si perde u tempu. In questu casu, hè megliu per disattivà temporaneamente l'Autrocorrect.

  1. Vai à la tabulazione "File";
  2. Sceglite una sezione "Opzioni".
  3. Dopu, andate à a sottusezzione "Spelling".
  4. Cliccate nantu à u bottinu "Opzioni di correzione automatica".
  5. In a finestra di parametri chì si apre, cerca per l'elemento "Sostitu cume scrive". Deselezionali è cliccate nantu à u pulsante. "OK".

Per riavvià a Autocorretta, rispettivamente, selezziunate a casella è premete di novu u pulsante. "OK".

Problema cù a data autostart

Ci sò i casi in cui l'utente entra in un numeru cù i punti, è hè corregitu automaticamente à a data, ancu s'ellu ùn hà bisognu. In stu casu, ùn hè micca necessariu bisognu di disattivà completamente a cambiazione automatica. Per risolve ciò, selezziunate u rughjone di e cellule in cui scrivemu numeri cù i punti. In a tabulazione "Casa" Cercemu un blocco di impostazioni "Numero". In a lista di sferenze situata in stu blocu, setate u parametru "Text".

Ora i numeri cù i punti ùn saranu micca sustituiti cù e date.

Modificà a lista di Autocorrezzione

Eppuru, a funzione primaria di questu strumentu ùn hè micca di interferisce cù l'utente, ma pi aiutallu. Oltre à a lista di espressioni chì sò state disegnate per autochange per difettu, ogni utente pò aghjunghje e so opzioni.

  1. Aprite a finestra di i parametri Autocorrezzione chì avete già sapè.
  2. In u campu "Sostituite" specificate u set di carattere chì sarà percepitu da u prugramma cum'è à erroniu. In u campu "On" Scrivemu a parola o simbulu da esse rimpiazzatu. Pressu u pulsante "Add".

Cusì, pudete aghjunghje e vostre proprie opzioni à u dizionario.

In più, in a stessa finestra ci hè una tab "Simbuli Matematichi Autocorretti". Eccu un elencu di i valori à l'intrattamentu di e simbule matematichi, inclusi quelli utilizati in e formule Excel. In verità, micca tutti l'utenti puderanu entrà u caratteru α (alfa) nantu à a tastiera, ma tutti puderanu inserì u valore "alfa", chì hè automaticamente convertitu in u caratteru desideratu. Per analogia, beta (beta) è altri segni sò scritti. In a listessa lista, ogni utilizatore pò aghjunghje e so proprie partite, cume hè statu pusatu in u dizionario dizionario.

Hè dinò assai faciule per rimuovere ogni correspondenza in stu dizionario. Selezziunate l'elemento per chì ùn avemu micca bisognu di rimpiazzamentu automaticu, è appughjate nantu à u pulsante "Elimina".

L'eliminazione sarà fatta à l'instant.

Parametri di basa

In a scheda principale di i parametri di scambiu autumaticu sò i settori cumuni di sta funzione. Per difettu, sò state incluse e seguenti funzioni: correggere duie lettere maiuscole in una riga, ponendu a prima lettera in una frase maiuscola, nomi di i ghjorni di a settimana cù una lettera maiuscola, corregendu una stampa casuale Caps lock. Tuttavia, tutte queste funzioni, oltre à certi di sti, ponu esse disattivate semplicemente da scebbichjate e opzioni currette e premendu u bottinu. "OK".

Eccezioni

In più, a funzione di Autocorrcenza hà u so dizionario di eccezioni. Ci sò e parolle è simbuli chì ùn anu micca esse rimpiazzati, ancu se una regula hè inclusa in l'impostazioni generali, ciò chì significa chì a parola o l'espressione datu deve esse rimpiazzata.

Per andà à stu dizionario, cliccate nantu à u bottinu. "Eccezioni ...".

A finestra di eccezioni si apre. Comu pudete vede, hà duie tabs. In u primu di elli sò paroli, dopu chì un puntu ùn significa micca a fine di una frase, è u fattu chì a parolla successiva deve principià cù una majuscula. Queste sò in primu varie abbreviazioni (per esempio, "rub to"), O parti di espressioni fissu.

A seconda tabulazione contiene eccezioni, in cui ùn avete micca bisognu di rimpiazzà dui lettere maiuscole in una riga. Per difettu, l'unica parola chì hè presentata in sta sezione di u dizionario hè "CCleaner". Ma, pudete aghjunghje un numeru illimitatu di altre parole è espressioni, cum'è eccezioni à l'autocambiu, in u listessu modu chì era discusu sopra.

Come si vede, Autocorrezzione hè un strumentu assai praticu chì aiuta a correggere automaticamente l'errori o l'errori tipugrafichi fatti quandu scrivete parole, simbuli o espressioni in Excel. Quandu hè ben configuratu, questa funzione sarà un bonu aiutante, è risparerà significativamente tempu per verificà è correggere gli errori.