Ùn pò micca andà à AliExpress: i motivi principali è e soluzioni

I detentori di i media di e stampe HP cuntanu in ogni casu un avvisu in u schermu. "Errore di stampa". E i cause di stu prublema ponu esse parechje è ognunu di elli hè risoltu diversamente. Oghje avemu preparatu per voi una analisi di i modi principali per correggere u prublema esaminatu.

Ripara stampa di errore in a stampatrice HP

Ogni metudu sottu hà una efficienza differente è sarà più adatta in una situazione particulare. Considereremo tutte e opzioni in ordine, partendu da i più simuli è i più efficaci, è voi, seguendu e istruzioni, risolve u prublema. Tuttavia, prima cunsiglii di fà curà sti pruprietà à sti cunsiglii:

  1. Rinvià u computer è ricuniscià u dispositivo di stampa. Hè desiderabile chì, prima di a prossima cunnessione, a stampatrice sia in u statu di discussione per almeno un minutu.
  2. Verificate a cartuccia. A volte un errore accade quandu l'inchiosu hà finitu di scurdà. Puderete leghje su cume si sustituisce a cartuccia in l'articolo à u ligame sottu.
  3. Per di più: Sostitu a cartuccia in a stampatrice

  4. Ispezionate i fili per difettu fisicu. U cavallu esegue un trasferimentu di dati trà u computer è a stampante, è cusì impurtante ch'è micca cunnessu, ma dinò esse in buone condizioni.
  5. Inoltre, vi vogliu cunviderà verificate se a carta hè aghjustata o ùn hè micca incepita in a macchina. Tirà fora u fogliu A4 vi aiuterà l'istruzione, chì hè attaccata cù u pruduttu.

Sì questi cunsiglii ùn aiutanu micca, andate à e soluzioni chì seguite. "Errore di stampa" quando si utilizanu periferiche HP.

Metudu 1: Verificate a stampatrice

Prima di tutti, vi propemu di verificà a visualizzazione di l'attrezzatura è a configurazione in u menù. "Dispositivi è Stampanti". Avete bisognu di piglià solu poche azzioni:

  1. Tramite u menu "Pannello di cuntrollu" è spostà à "Dispositivi è Stampanti".
  2. Assicuratevi chì u dispositiu ùn sia micca evidenziatu in grisgiu, allora cliccate nantu à elli cù RMB è cliccate nantu à l'elemento "Usà per difettu".
  3. In più, vi vogliu controllà i parametri di trasferimentu di dati. Vai à menu "Proprietà di a stampatrice".
  4. Eccu interessatu à a tab "Porti".
  5. Verificate a casella "Permette u scambiu di duveri di dati" è ùn vi scurdate di applicà i cambiamenti.

À a fine di u prucessu, si consiglia di riavvià u PC è di riconnessà l'apparecchimentu in modo chì tutte e cambiamenti diventino attivi precisamente.

Metudu 2: Sbloccare a procedura di stampa

A volte ci sò e picchi di putenza o vari malfunzionamenti di sistema, cume a periferia è u PC cessanu di effettuà certi funzioni normalmente. Per tali ragioni, si pò fà un errore di stampa. In questu casu, si deve fà e manipule seguenti:

  1. Ritornu à "Dispositivi è Stampanti"un clic dirittu nantu à l'attrezzatura attiva seleziona "Vede a coda di stampa".
  2. Fate un clic destro in u documentu è specificate "Annulla". Ripete questu cù tutti i file presenti. Se u prucessu ùn hè micca annullatu per un qualchì ragu, ti cunsigliu di diventà familiarità cù u materiale chì si trova in u ligame sottu per purtà a prucedura seguendu unu di l'altri metudi dispunibili.
  3. Per di più: cumu scintà a coda di stampa in una stampante HP

  4. Ritornu à "Pannello di cuntrollu".
  5. In a categoria aperta "Amministrazione".
  6. Eccu interessatu à a stringa "Servizi".
  7. Trova in a lista Manager di stampa e dopu cliccate nantu à u.
  8. In "Pruprietà" dighjà a tabulazione "Generale"induve chì u tippu startup merita "Automatic", allora chjappje u serviziu è applica i parametri.
  9. Chiudite a finestra, scorri "U me computer"navigà à u seguitu indirizzu:

    C: Windows System32 Spool PRINTERS

  10. Eliminà tutti i file presenti in a cartella.

Resta solu per spente u pruduttu HP, scollegalo da l'alimentu è lasciateli rimise per circa un minutu. Dopu à ciò, ripartite u PC, cunnessu l'hardware è ripetite u prucessu di stampa.

Metudu 3: Disattivà u Firewall di Windows

A volte, Windows Defender blocca i dati inviati da u computer à u dispositivo. Questu pò esse dovutu à u funziunamentu sbagliatu di u firewall o di vari difetti di sistema. Avvicinatu di disattivà temporaneamente u difensore di Windows è pruvate à stampà. Per sapè di più nantu à a disattivazione di questu strumentu in u nostru altru materiale à i ligami seguenti:

Leggi più: Disattivate u firewall in Windows XP, Windows 7, Windows 8

Metudu 4: Mutà u account di l'utente

U prublema in questione si pò spiccà quandu un tentativu di inviarà à stampà hè fattu micca da u account di l'utente di Windows cu cui una periferica hè stata aghjunta. U fattu hè chì ogni prufilu hà i so privilegi è restrizioni, ciò chì porta à l'apparenza di tali prublemi. In stu casu, avete bisognu di pruvà à cambià u record di l'utente, sì avete più di unu di elli, naturalmente. Expanded nantu à cume à fà ciò in diverse versioni di Windows, leghje l'articuli sottu.

Leggi più: Cumu cambià un account di utilizatore in Windows 7, Windows 8, Windows 10

Metudu 5: Riparazione di Windows

Spessu spessu chì l'errori di stampa sò associati à certi cambiamenti in u sistema operativu. Sò capace di detta è di perchè hè difficiule, ma a situ di u OS pò esse restituita da rinnuvà tutte e cambiamenti. Questa pratica hè fatta cun l'aiutu di u cumpagnu di Windows integratu, è truverete una guida dettagliata nantu à stu argomenti in un altru materiale da u nostru autore.

Leggi di più: Opzioni di riparazione di Windows

Metru 6: Reinstalla u driver

Avemu ponu questu metudu per ultime, perchè bisognu à l'utente di fà un numeru di numerose manipolazioni, è hè ancu assai difficiule per i principianti. Sì nessuna di e istruzioni di sopra vi aiutava, allora tuttu avete à fà è reinstallà u driver di dispositivo. Prima ci vole à sbarazzà di u vechju. Leggi per cumu si faci:

Vede ancu: Disinstallazione di u vechju driver di stampante

Quandu u prucedimentu di rimozione hè cumpletitu, aduprate unu di i metudi per a stallazione di u software perifericu. Ci sò cinque metudi dispunibili. Spartiti cù ognunu di elli si riuniscenu in u nostru altru articulu.

Per di più: Installazione di i driver per a stampante

Come si vede, ci sò parechji metudi per correggere l'errore di stampa di una stampante HP, è ognunu di elli saranu utili in diverse situazioni. Speremu chì le istruzioni di sopra vi aiutanu à risolve u prublema senza prublemu, è u prugettu di l'azienda funziuna correttamente torna.