Firmware di u modemu Beeline USB per e tutte e carte SIM

U formatu CSV archivia i dati testu chì sò separati da una virgula o un punto e virgula. VCARD hè un cartulare di cartulina è avene l'estensione VCF. Di solitu hè usatu per trasmette i contatti tra l'utenti di i telefuni. Un file CSV hè ottenutu esportendu informazioni da a memoria di un dispositivo mobile. À a luce di stu, conversione di CSV in VCARD hè un compitu impurtante.

Metodi di conversione

Dopu, cunsiderate i prugrammi chì convertenu CSV in VCARD.

Vede ancu: Cumu aprite u formatu CSV

Metudu 1: CSV in VCARD

CSV to VCARD hè un'applicazione di l'interfaccia di una sola finestra chì hè stata creata apposta per a conversione di CSV in VCARD.

Scaricate gratuitamente CSV in VCARD da u situ ufficiale

  1. Run u software, per aghjunghje un file CSV, cliccate nantu à u bottinu "Sfoglia".
  2. A finestra s'hè aperta "Esploratore"induve truvamu à u cartulare desideratu, marca u schedariu, e poi cliccate nantu à "Apertu".
  3. L'oggettu hè importatu in u prugramma. Dopu avete bisognu di decidere nantu à a cartella di uscita, chì per difettu hè u listessu cum'è a posizione di conservazione di u file sorgente. Per definisce un altru directory, cliccate nantu à Salva cum'è.
  4. Questu apre u esploratore, induve selezziunu a cartella desiderata è cliccate nantu à "Salvà". Se hè necessariu, pudete ancu cambià u nome di u file di uscita.
  5. Adupremu a cunnessione di i campi di l'oggetto cercatu cù una simile in u schedariu VCARD cliccendu "Selezziunu". In a lista chì vene, selezziunate l'elementu pertinente. In stu casu, s'ellu ci hè parechji campi, allora per ognunu di elli serà necessariu sceglie u so propriu valore. In stu casu, specificemu solu una sola - "Nome pieno"chì risponde à i dati da "No; Telefono".
  6. Determinate l'encoding in u campu "VCF Encoding". Sceglite "Default" è cliccate nantu à "Conversu" purtà a conversione.
  7. Una volta finitu u prucessu conversione, un messagiu hè visualizatu.
  8. Cù l'aiutu di "Esploratore" Pudete vede i luggeri convertiti andendu in a cartella chì hè stata specificata durante l'installazione.

Metudu 2: Microsoft Outlook

Microsoft Outlook hè un client email prusine chì supporta i formati CSV è VCARD.

  1. Apertu Outluk è andate à u menù. "File". Eccu cliccate nantu à "Apertu è esportu"E dopu in "Importu è Esporta".
  2. Cusì una finestra si apre "Importazione è Esportazione guidata"in cui selezziunu l'elemento "Importa da un altru prugramma o file" è cliccate "Prossimu".
  3. In u campu "Selezziunate u tipu di file da importà" denotate l'elemento necessariu Valori separati da virgule è cliccate "Prossimu".
  4. Dopu cliccate nantu à u bottinu "Revisione" per aprite u file CSV originale.
  5. Cusì si apre u open "Esploratore"in u quali partemu per u cartulare necessariu, selezziunu l'oggiu è cliccate "OK".
  6. U schedariu aghjuntu à a finestra di importazione, induve u parcorsu à esse vene in una certa linia. Quì hè ancu necessariu determinà e regule per u travagliu cù i contatti duvati. Solamente trè opzioni sò dispunibuli quandu si sceglie un cuntattu simile. In u primu u casu sarà rimpiazzatu, in u secondu una copia sarà creata, è in u terzu si pò esse ignurata. Fà u valore raccomandatu "Permette Duplicati" è cliccate "Prossimu".
  7. Sceglite una cartella "Contatti" in Outlook, induve i dati importati sò salvati, cliccate nantu à "Prossimu".
  8. Hè ancu pussibule di definisce a corrispondenza di i campi cliccendu nantu à u pulsante di u listessu nomu. Questu serve per evità l'incuniscenze di dati durante l'importazione. Conferma l'importazione marcendu a casella "Importa ..." è spingi "Fatti".
  9. U schedariu uriginale hè importatu in l'applicazione. Per vede tutti i cuntatti, avete bisognu cliccà nantu à l'icona in forma di persone in fondo à l'interfaccia.
  10. Purtroppu, Outluk ti permette di salvà solu un cuntattu à tempu in formatu vCard. In listessu tempu, avete ancora bisognu di ricordà chì, per difettu, u cuntattu chì hè pre-allocatu hè salvatu. Dopu, ne andate in u menù "File"induve presemu Salva cum'è.
  11. U navigatore hè lanciatu, in cui passemu à u cartulare desideratu, s'ellu ci vole, registemu u novu nomu di u bigliettu è cliccate "Salvà".
  12. Stu prucessu finisce a conversione. U file convertitu pò esse accessu aduprendu "Esploratore" Windows

Dunque, pudemu cuncipitu chì entrambi i prugrami cunsiderati gestiscenu cù u compitu di trasformà CSV in VCARD. In questu casu, a pratica più pratica hè implementata in CSV per VCARD, chì a so interfaccia hè semplice è intuitiva, malgradu a lingua inglese. Microsoft Outlook furnisce una funzionalità più larga per l'elaborazione è l'importazione di file CSV, ma nant'à u salvamentu à u formatu VCARD hè effettuatu solu da un cuntattu.