Pruvà a scheda video in Futuremark


Futuremark hè una cumpagnia finlandese chì sviluppa software per testà i componenti di u sistema (benchmark). U pruduttu più famusu di sviluppatori hè u prugramma 3DMark, chì valuteghja i prestazioni di u ferro in a grafica.

Prove di futuremark

Sò chì st'articulu tratta di e carte video, sperimenteremo u sistema in 3DMark. Quest'ultima attribuisce una valutazione à u sistema graficu basatu nantu à u numeru di punti puntuatu. I punti sò calculati in accordu à l'algititiu originali creatu da i prugrammatori di l'azienda. Cum'è ùn hè micca chjaramente cume questu algoritmu funziona, a cumunità hà segnalatu punti per a prova, a cumunità chjamava appena “pappagalli”. Tuttavia, i sviluppatori andavanu più luntanu: à nantu à i risultati di i verifiche, anu deduttu u proporzione di e prestazioni di l'adattatore di grafica à u so prezzu, ma parlemu di questo un pocu dopu.

3dmark

  1. Cum'è testu si faci direttamente nantu à u computer di l'utente, avemu bisognu di scaricà u prugramma da u situ ufficiale di Futuremark.

    U situ ufficiale

  2. A pagina principale truvamu un blocu cù u nome "3DMark" è spingà u pulsante "Scaricate avà".

  3. Un archiviu contenente prugramma pesa un pocu menu di 4GB, allora avete a aspettà un pocu. Dopu avè scaricatu u schedariu, hè necessariu disimballa in un locu conveniente è installu u prugramma. L'installazione hè estremamente simpatica è ùn necessita di cumpitenzi speciali.

  4. Dopu avè lanciatu 3DMark, vedemu a finestra principale chì cuntene l'infurmazioni nantu à u sistema (memoria di u discu, processore, scheda video) è un suggerimentu per fà u test "Strike Strike".

    Stu benchmark hè una novità è hè pensatu per i sistemi di ghjocu putenti. Chì u computer di prova hà funzioni assai modesti, avemu bisognu di qualcosa di più simplici. Vai à l'elemento menu "Prove".

  5. Eccu avè parechje opzioni per testà u sistema. Cum'è avemu scaricatu u pacchetto base da u situ ufficiale, micca tutti sò dispunibili, ma ciò chì hè quì ci hè abbastanza. Sceglite "Sky Diver".

  6. Ulteriori in a finestra di testu appena chjappu u pulsante. "Run".

  7. A scarica hà da principià, è allora a scena di benchmark cumincerà in a modalità full screen.

    Dopu avè ghjucatu u video, quattru testi ci stanu aspettendu: dui grafiche, una fisica è l'ultima - a combinata.

  8. Una volta finita a prova, una finestra si aprà cù i risultati. Quì putemu vede u numaru tutale di "pappagalli" recruiteru da u sistema, è vedenu i risultati di e testu separatamente.

  9. Se vulete, pudete andà à u situ di sviluppatori è confrontà e prestazioni di u vostru sistema cù altre configurazioni.

    Quì si vedi u nostru risultatu cù una stima (megliu di u 40% di i risultati) è di e caratteristiche comparative di altri sistemi.

Indice di performance

Cosa sò tutti sti testi? Prima, per cumpari i prestazioni di u vostru sistema graficu cù altri risultati. Questo ti permette di determinà a potenza di a scheda video, l'efficacità di l'overclocking, s'ellu ci hè, è ancu introduce un elementu di a cumpetizione in u prucessu.

U situ ufficiali hà una pagina duve avè postatu i risultati di a benchmark inviati da l'utenti. Hè nantu à a basa di questi dati chì pudemu valutà a nostra adattatore grafica è scopre chì GPU sò i più produttivi.

Link à a pagina di statistiche di Futuremark

Valore per soldi - prestazioni

Ma ùn hè micca tuttu. I sviluppatori di Futuremark, basatu annantu à e statistiche raccolte, anu derivatu u coefficienti chì avemu parlatu nanzu. Nantu à u situ hè chjamatu "Valore per i soldi" ("Prezzo di soldi" in a traduzione di Google) è hè uguale à u numeru di punti annantu à u prugramma 3DMark, spartitu per u prezzu minimu di vendita di a scheda video. A più alta questu valore, u più cumunionale acquistu in termini di u costu per unità di produttività, chì hè di più, u megliu.

Oghje avemu discusu cume di pruvà u sistema graficu usando u prugramma 3DMark è truvatu dinò perchè tali statistiche sò raccattate.