Cumu attivà u mode "Turbo" in un navigatore Google Chrome


A modalità "Turbo", chì parechji navigatori sò cunnisciuti per - un modu particulare di u navigatore, in cui l'infurmazioni chì ricevi hè compressu, perchè a dimensione di a pagina diminuisce, è a velocità di download, aumenta. Oghje hà da esaminà cume abilite u mode "Turbo" in Google Chrome.

Sò subitu notatu chì, per esempiu, à differenza di u navigatore Opera, Google Chrome per manghjà per mancanza l'opzione per cumparà l'infurmazioni. Tuttavia, a cumpagnia stessa hà implementatu un strumentu speciale chì vi permette di svolà sta attività. Hè circa ellu è sarà discupratu.

Scaricate Google Chrome Browser

Cumu abilità a modalità turbo in Google Chrome?

1. Per aghjunghje a velocità di caricamentu di e pagine, avemu bisognu di stallà in u navigatore una addizione speciale da Google. Pudete scaricà u cumandamentu direttamente da u link à a fine di l'articolo, o truvatu manualmente in Google Store.

Per fà quessa, cliccate nantu à u menù di menù in a zona in u dirittu superiore di u navigatore è poi in a lista chì vene, vai à "Strumenti Addizionali" - "Prolungazioni".

2. Scorri finu à a fine di a pagina chì si apre è cliccate nantu à u ligame. "Più estensioni".

3. Sarete rediretti à u magazinu estensu di Google. In u riquadro di sinistra di a finestra ci hè una linea di ricerca in cui vi fate bisognu di entrà u nomu di l'extension desiderata:

Datu di salvà

4. In blocu "Estensioni" u primu unu in a listessa sarà l'aggiunzione ch'è noi cerca, chì si chjama "Salvamentu di Traficu". Aprite.

5. Ora turnemu direttamente à l'installazione di u modulu add-on. Per fà quessa, ghjustu basta à cliccà nantu à u bottinu in u basculu in u dirittu superiore "Install"è dopu accettà cù l'installazione di a prumuzione in u navigatore.

6. L'estensione hè installata in u vostru navigatore, cum'è evidenziava l'icona chì si vene in u angulu in alto a destra di u navigatore. Per difettu, l'estensione hè disattivata, è per attivarla vi tocca à cliccà nantu à l'icona cù u bottinu sinu di u mouse.

7. Un menu minu di dilatazioni apparirà nantu à u schermu, in cui pudete abilà o disattivà una estensione aggiungendu o cagione di una marcata, è seguite e statistiche di travagliu, chì dimostreranu chiaramente a quantità di trafficu salvatu è spesi.

Questu metudu di attivazione di a modalità "Turbo" hè presentata da Google stissa, chì significa chì garantisce a sicurezza di e vostre informazioni. Cù à questu addizione, puderete sentite micca solu un incremento significativu di a velocità di caricamentu di pagina, ma dinò salvà u trafficu Internet, chì hè impurtante impurtante per l'internazione cun un limite stabilitu.

Scaricate Data Saver gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale