Cume convertite video in un altru formatu

In a realtà di oggi, i ghjochi al computer sò una parte integrante di a vita di a larga parte di l'utenti di i Pc à u listessu livello chì altri divertimenti. In listessu tempu, à differenza di e altre zone di ricreazione, i ghjochi anu una quantità di requisiti obbligatori in quantu à e prestazioni di i componenti di l'ordinatore.

Dopu in u corsu di u articulu parleremu di tutte e cumprinette principali di sceglie un PC per l'intrattenimentu, concentrandu nantu à ogni dettu impurtanti.

Assunzione di un computer di ghjocu

Prima, hè estremamente impurtante attaccà a vostra attenzione à u fattu chì in questu articulu vedemu spartite u prucessu di assemblare un computer in cunfurmendu u costu di certi cumpi. In questu casu, ùn consideremu micca a assemblea stessa in dettaglio, postu chì se ùn avete micca e cumpetenze per installà è cunnessu l'apparecchiatura acquistata, hè megliu à evitassi custruite ellu stessu.

Tutti i prezzi citati in l'articolo sò calculati per u mercatu russu è sò presentati in rublu.

Se ti trattanu quiddi utenti chì preferenu aduprà un laptop in pettu à un sustituitu pienu di un urigine personale, avemu rapidu à ti scurdà. I portatili d'oggi ùn sò micca pruspirati à ghjucà e ghjochi, è se sò capace di risponde à i requisiti, allora u so costu supera assai u prezzu di i primi PC.

Vede ancu: A scelta tra un computer è un laptop

Prima di passà à l'analisi di i cumpunenti di l'ordinatore, tene sapè chì questu articulu hè pertinente solu à u momentu di a so scrittura. E ancu s'è pruvatu à tene u materiale in una forma accettabile, aghjurnà lu, ci pò esse ancu qualche incongruenza in termini di pertinenza.

Ricordate chì tutte l'azione di stu manuale sò obbligatorie. Tuttavia, ancu sì, hè sempre possibile fà una eccezione riguardu à a cumminazione di componenti cù un primu bassu è elevatu, ma avendu interfacce di cunnessione compatibili.

Da un budget da 50 mila rubles

Come si vede à u tìtulu, sta sezione di l'articolo hè destinata à quiddi utenti chì u so prughjettu per l'acquistu di un computer di gioco hè assai limitatu. In listessu tempu, ponite in furmazione chì 50 mila rubli hè in realtà u minimu massimu permissibile, chì a potenza è a qualità di i componenti cadenu da a riduzione di u prezzu.

Hè cunsigliatu di cumprà componenti solu da e risorse fidate!

In un casu in questu, avete da portà à voi per una comprensione di i più simuli, cioè chì a maiò parte di u bilanciu hè spartutu trà l'attrezzatura principale. Quissa, per quessa, si applica à u processore è a scheda video.

Prima ci vole à sceglie u prucessore acquistatu, è à basa di sce sceglite e altri componenti di l'assemblea. In stu casu, u budget hè abbastanza pussibuli per assembli un PC di ghjocu basatu annantu à u processore da Intel.

L'attrezzatura fabbricata da AMD hè assai menu produttiva è hà un costu inferiore.

Finu à a data, i più promettenti sò i processori di ghjocu da 7 è 8 generazioni di Core - Kaby Lake. U socket di questi processori hè identicu, ma i costi è e prestazioni varieghjanu.

Per incontrà facilmente i 50 mila rubli, hè megliu ignorà i primi modelli di processori da sta linea è fate attenzione à quelli più costosi. Senza dubbio, a scelta ideale per voi hè di acquistà un mudellu di u Intel Core i5-7600 Kaby Lake, cù un costo media di 14 mila rubli è i seguenti indicatori:

  • 4 core;
  • 4 fili;
  • Frequenza 3.5 GHz (Modu Turbo finu à 4,1 GHz).

Hà cumparendu stu processore, pudete scuntrà un kit di BOX speziale, chì include un mudellu di basatu, ma di alta qualità, di u cooler. In tali circostanze, cum'è in mancanza di un sistema di raffreddamentu, hè megliu per cumprà un ventilatore di terza parte. In cunfrontu cù u Core i5-7600K, utilizeranu in modo intelligente u cooler GAMMAXX 300 da a cumpagnia cinese Deepcool.

U prossimu elementu hè a basa di u tuttu computer - a scheda madre. Hè impurtante sapè chì u socket di processore Kaby Lake stissu hè supportatu da a stragrande maggioranza di placette madre, ma micca tutti sò equipavati cù un chipset adatto.

Perchè in u futuru ùn ci sarà più prublemi cù u supportu di u processore, oltre à a possibilità di l'upgrade, dà l'acquisto di una scheda madre chì vene strettamente nantu à u chipset H110 o H270, tenendu in considerazione e vostre capacità finanziarie. A scheda madre raccomandata in u nostru casu hè ASRock H110M-DGS cun un prezzu media di fino a 3 mila rubli.

Quandu sceglite u chipset H110, vi sarà prubabilmente bisognu d'aghjurnà u BIOS.

Vede ancu: Duvutu aggiornà u BIOS

Carte di video per PC di ghjocu - a componente più cara è altamente controversu di l'assemblea. Questu hè à causa di u fattu chì i processori grafichi moderni stanu cambendu assai più veloce di l'altri cume di u computer.

Tocca à u sughjettu di rilevanza, oghje i mudelli da MSI da a linea GeForce sò e carte di video più richieste. Cume nant'à u nostru budget è scopi per assemblà un PC di prestazioni elevate, a scelta migliore hè una cartula MSI GeForce GTX 1050 Ti (1341Mhz), chì pò esse acquistata à un prezzu media di 13 mila rubli cù i seguenti indicatori:

  • Capacità di memoria - 4 GB;
  • Frequenza processore - 1341 MHz;
  • A frequenza di a memoria hè 7008 MHz;
  • Interfaccia - PCI-E 16x 3.0;
  • U supportu DirectX 12 è OpenGL 4.5.

Vede ancu: Cumu sceglie una scheda video

A RAM hè ancu un cumpunente di primura impurtante di u PC di ghjocu, chì hà l'acquistatu da u bugettu. In generale, pudete piglià un livellu di a RAM4 CT4G4DFS824A Crucial cù 4 GB di memoria. Tuttavia, spessu questa quantità di ghjochi sarà chjucu è dunque una priorità maggiore hè di dà 8 GB di memoria, per esempio, Samsung DDR4 2400 DIMM 8GB, cù un prezzu media di 6 mila.

A parte successiva di u PC, ma cun una priorità assai inferiore, hè u discu duru. In stu casu, pudete truvà un difettu cù parechji indicatori di sta componente, ma cù u nostru budget, stu approcciu hè inaccettabile.

Pudete piglià, letteralmente, qualsiasi discu duru da Western Digital cù una memoria di 1 TB, ma cun un pocu costu di finu à 4 mila rubli. Per esempiu, Blu o Rossu sò grandi mudelli.

L'acquistu di un SSD dipende solu di voi è di e vostre riserve finanziarie.

L'alimentatore hè l'ultimu cumpunente tecnicu, ma micca menu importante cà, per esempiu, a scheda madre. A cosa principale chì avete da prestà attenzione à cumprà una alimentazione elettrica hè a dispunibilità di almenu 500 watt di potenza.

U mudellu più accettabile pudia esse l'alimentu di l'alimentu Deepcool DA700 700W, à u prezzu media di 4 mila rubli.

A parte finale di l'assemblea hè u casu di u PC in cui tutti i cumpunenti acquistati devenu esse piazzati. In questu casu, ùn pudite micca preoccupà troppu per a so apparenza è cumprà qualunque casu Midi-Tower, per esempio, Deepcool Kendomen Red per 4 mila.

Cumu si pudete vede, questu assemblea hè attualmente 50 mila rubli. In questu casu, a prestazione finale di un tale PC persunale vi permetterà di ghjucà faciule e ghjochi moderni altamente impegnativi à l'impostazioni quasi massime senza affluenza di u FPS.

Pruduce à 100 mila rubles

Se avete i mezzi à 100 mila rubles è sò pronti à spenderu soldi in un computer di gioco, allora a scelta di i componenti di u cumpunente hè significativamente espansa, anzi ch'è in casu di assemblaggio à bon marché. In particulare, questu vale per qualchi elementi addiziunali.

Stu assemblea permetterà non solu di ghjucà moderna ghjochi, ma ancu di travaglià in certi prugrammi hardware specifichi.

Per piacè fate cunsiderà chì questu quantità deve spendere in un PC, sì avete bisognu non solu un ghjocu, ma un PC di streamer. Hè per mezu di l'altate prestazioni chì a possibilita di trasmissione di l'apertura si salvia senza pregiudiziu di indicatori FPS in ghjochi.

Tocca à u sughjettu di acquistà un core per u vostru prucessore prucessore PC, devi subitu subitu una riservazione chì ancu avè un budget di 100 mila rubli ùn ci hè bisognu di cumunisce l'urdimentu di l'ultima generazione. Questu hè à causa di u fattu chì u Core i7 hà un prezzu assai più altu, ma micca altrettate prestazioni cum'è ancu avè affettu Intel Core i5-7600 Kaby Lake.

In cunnessione à quellu di sopra, a nostra scelta cade nantu à u mudellu i5-7600K, chì, annantu à altre cose, cum'è quessa, quandu hà dettu prima, hà una modalità Turbo chì pò alzà FPS in ghjochi al computer à parechje volte. Inoltre, in cunfrontu à una scheda madre abbastanza moderna, pudete spruvà fora di u processore a so prestazione massima senza truvà assai tempu.

Vede ancu: Cumu sceglie un processore per PC

A cuntrastu à a prima configurazione, pudete acquistà un sistema di raffreddamentu di CPU più solidu è di alta qualità. A più grande attenzione deve esse prestata à i seguenti mudelli di fan cun un prezzu micca superiore a 6 mila rubli:

  • Thermalright Macho Rev.A (BW);
  • DEEPCOOL Assassin II.

U prezzu di u cooler, com'è a vostra scelta, deve vene da e richieste personali per u livellu di rumu generatu.

Quandu acquisti una scheda madre per un assemblatu di PC così costu, ùn avete micca u limitazione, tantu chì duverete bisognu di stringere a potenza massima. Hè per questa ragione chì pudete calà immediatamente tutte e versioni di e motherboards sottu à a serie Z.

Vede ancu: Cumu sceglie una scheda madre

Addendu più specifiche à u prucessu di selezzione, u più notevule hè u mudellu ASUS ROG MAXIMUS IX HERO. Una cartulella madre ti costa 14 mila rubli, ma puderà dapprofondiscia letteralmente tuttu ciò chì hè necessariu per un gamer modernu:

  • Supporto SLI / CrossFireX;
  • 4 slot DDR4;
  • 6 slot SATA 6 Gb / s;
  • 3 slot PCI-E x16;
  • 14 slot per USB.

Pudete truvà più dettagli nantu à stu mudellu durante u prucessu di cumpramentu.

Una carta di video per un PC per 100 mila rubles ùn diventerà micca un prublema, perchè pò esse in un assemblatu più economicu. Inoltre, data a scheda madre è u processore già selezionata, pudete definisce chiaramente u mudellu u più adeguatu.

Rispuntendu à a scelta di u listessori processore, hè megliu per cumprà una scheda video da l'ultima generazione GeForce. U candidatu ideali per l'acquistu hè u processore graficu GeForce GTX 1070, cù un prezzu media di 50 mila rubli è i indicatori seguenti:

  • Capacità di memoria - 8 GB;
  • Frequenza processore - 1582 MHz;
  • A frequenza di a memoria hè 8008 MHz;
  • Interfaccia - PCI-E 16x 3.0;
  • U supportu DirectX 12 è OpenGL 4.5

A RAM per un computer di gioco cun potenziale di streamer deve esse acquistata, guardendu e capacità di a scheda madre. A scelta migliore hè di piglià 8 GB di memoria cù una larghezza di banda di 2133 MHz è a possibilità di overclocking.

Se si parla di mudelli specifici, si consiglia di stà a cura di a memoria di HyperX HX421C14FBK2 / 16.

Cume u portatore di dati primu, pudete piglià u Western Digital Blue o Red citatu in precedenza cun indicatori di capacità micca inferiori a 1 TB è chì custevanu 4 000 rubli.

Duvete ancu acquistà un SSD, annantu à u quale avete bisognu di installà u sistema operativu è alcuni di i prugrami più impurtanti per l'elaborazione di dati più veloce. Un grande mudellu hè u Samsung MZ-75E250BW per u prezzu di 6 mila.

U cumpunente finale hè l'alimentu di l'alimentu, chì u costu è e caratteristiche di vene direttamente da e vostre capacità finanziarie. Tuttavia, tuttavia, si deve piglià un equipagju cun una putenza micca inferiore a 500 W, per esempio, Cooler Master G550M 550W.

Pudete piglià u scossu di u computer à a vostra discrezione, puru chì i componenti ponu esse piazzati senza prublemi. Per simplicità, vi propemu di leggere l'articolo pertinente nantu à u nostru situ web.

Vede ancu: Cumu sceglie una cassa di PC

Per piacè fate in considerazione chì i prezzi per questi componenti variscanu assai, perciò u costu totale di l'assemblea pò cambià. Ma tenutu u bugiu, cun questu ùn avete micca duie prublemi.

Aghjunghje oltre 100 mila rubli

Per quelli fan di i ghjochi al computer, chì avemu u budget supranu u quadru di 100 o più millmari rubli, ùn pudete micca pensà particularmente à i cumpunenti è cumprà immediatamente un PC da partenza. Questu approcciu vi permetterà di ùn perdite u tempu nantu à l'approvvigionamentu, l'installazione è altre azzioni, ma à tempu mantene a possibilità di l'upgrade in futuro.

U costu tutale di i cumpunenti pò dà più di 200 mila, da u scopu principale sò e raccomandazioni per l'utenti ricchi.

Cunsidendu quellu di sopra, se ci hè un desideru, pudete assemble un computer di gioco da zero da a scelta di cume solu. In stu casu, basatu annantu à st'articulu, pudete raccattà un PC veramente top-end di i tempi.

Rispuntendu à e costruzioni di i primi cuni stu bugiu, pudete curà à l'ultima generazione di processori da Intel. Hè in particulare di u mudellu Intel Core i9-7960X Skylake cù un prezzu media di 107 mila è i seguenti indicatori:

  • 16 core;
  • 32 fili;
  • Frequenza 2.8 GHz;
  • Socket LGA2066.

Benintesa, una ghedda ghjè putente necessita di un sistema di raffreddamentu nant'à u forte. Come una soluzione, pudete sceglie da:

  • Refrigerazione d'acqua Deepcool Captain 360 EX;
  • Cooler Master MasterAir Maker 8.

Tia a tu per decidere chì esattamente à dà preferenza, cume dui sistemi sò pienu capace di raffreddà u processore sceltu.

Vede ancu: Cumu sceglie un sistema di raffredamentu

A scheda madre deve necessariu soddisfà tutte e esigenze di l'utente possibili, permettendu a possibilità di overclocking è l'installazione di RAM ad alta frequenza. Una bona opzione per un prezzu assai impudente di 30 mila rubli sarà a scheda madre GIGABYTE X299 AORUS Gaming 7:

  • Supporto SLI / CrossFireX;
  • 8 DOTM DDRM slot;
  • 8 slot SATA 6 Gb / s;
  • 5 slot PCI-E x16;
  • 19 slot per USB.

A scheda di video pò esse presa da l'ultima generazione di GeForce, ma u so costu è putenza ùn hè micca assai micca chè u mudellu partitu da u penseru in a prima assemblea. In questu casu, si cunsulta di prestu attenzione à u prucessore graficu MSI GeForce GTX 1070 Ti, chì hà un prezzu di 55.000 rubli è e caratteristiche seguenti:

  • Capacità di memoria - 8 GB;
  • Frequenza processore - 1607 MHz;
  • Frequenza di memoria - 8192 MHz;
  • Interfaccia - PCI-E 16x 3.0;
  • U supportu DirectX 12 è OpenGL 4.6.

A memoria di RAM in un computer cù 100 mila rubles, tenendu tenu in considerazione tuttu quì, deve esse conforme in tuttu à l'altri cumpi. A scelta ideali hè di definisce u numeru massimu di barre di memoria di 16 GB à 2400 MHz, per esempiu, u mudellu Corsair CMK64GX4M4A2400C16.

In u rolu di u discu duru principale, pudete installà parechji dispositivi Western Digital Blue cù una capacità di 1 TB, o sceglite un HDD cù a capacità chì avete bisognu.

In più di u discu duru chì avete sceltu, un SSD hè necessariu, chì permette à u computer di effettuà operazioni à una velocità più alta. Per ùn passà troppu tempu à tene in considerazione tutte le opzioni, si consiglia di focalizà nantu à u Samsung MZ-75E250BW, chì hà toccatu in precedenza.

Vedi ancu: Configurazione di SSD-drive

In certi casi, pudete acquistà parechji SSD specificamente per ghjochi è prugrammi.

L'alimentatore, cum'è prima, deve risponde à i requisiti massimi di energia. Sottu a nostra circostanza, pudete dà preferenza à u mudellu COUGAR GX800 800W o Enermax MAXPRO 700W basatu nantu à e vostre capacità.

Completà l'assemblea di u PC top, avete bisognu di sceglie un casu solidu. Come prima, fate a vostra scelta basata nantu à e dimensioni di altri componenti è e vostre finanze. Per esempiu, u NZXT S340 Elite Black hè una bona basa per u ferro, ma questu hè una opinione puramente subjectiva.

L'unità di sistema finita vi permetterà di ghjucà nantu à l'impostazioni ultra in tutti i ghjochi moderni senza restrizioni. Inoltre, sta assemblatura ti permette di fà molte attività à u contemporanu, sia rende video o in streaming di ghjoculi impegnativi.

Nantu à stu cù u prucessu di raccolta di l'assemblea di cima pò esse cumpletatu.

Componenti supplementari

In u corsu di st'articulu, cum'è voi avete notatu, ùn hà toccatu parechje particolari di più di un computer di giustu di pienu. Ciò hè da u fattu chì tali elementi sò direttamente depinduti da e vostre preferenze personali.

Vede ancu:
Cumu sceglie cuffie
Cumu selezziunate e colonne

Tuttavia, se avete ancora prublemi cù dispositivi periferichi, si consiglia di leghje parechji artìculi nantu à u nostru situ web.

Vede ancu: Cumu sceglie un mouse

In più di ciò, ùn vi scurdate di pagà a attenzione à a scelta di u monitor, chì u costu di pò influenzà ancu a assemblea.

Vede ancu: Cumu sceglie un monitor

Conclusione

Cum'è una conclusione à st'articulu, avete bisognu di fà una riservazione chì puderete amparà più infurmazione nantu à a cunnessione di i componenti à l'unu a l'altru, cume a so compatibilità, da e istruzzioni speciali in a nostra risorsa. Per questi scopi hè megliu aduprà a forma di ricerca, chì ci sò casi completamente diversi.

Se dopu studiatu le istruzioni avete tutte e dumande o raccomandazioni, assicuratevi di scrive nantu à sta in i commenti.