Oltre à l'elaborazione di disegni bidimensionali, AutoCAD pò offra à u designer un travagliu di forme tridimensionali è permette ch'elli venenu visualizzati in forma tridimensionale. Così, AutoCAD pò esse adupratu in u design industriale, creendu i mudelli tridimensionali cumpletivu di i prudutti è spettaculi custruzioni spaziali di figure geometriche.
In questu articulu vederemu parechje funzioni axonometriche in AutoCAD, chì afectanu a usabilità di u prugramma in l'ambiente tridimensionale.
Cumu aduprà a proiezione axonometrica in AutoCAD
Pudete divider u spaziu di travagliu in diversi spazii à vede. Per esempiu, in una di elli sarà un axonometricu, à l'altra - una vista superiore.
Leggi ancu: Viewport in AutoCAD
Inclusione di axonometria
Per attivà u modu di proiezione axonometrica in AutoCAD, cliccate puru nantu à l'icona cù a casa vicinu à u cubu di vista (cum'è mostra in u screenshot).
Se ùn avete micca un cubu di vista in u campu di grafica, andate à a tabulazione "Vede" è cliccate nantu à u pulsante "Veda u Cubu"
In u futuru, a cubetta di e spezie sarà abbastanza pratticu quandu travaglia in axonometria. Cliccendu nantu à i so lati, pudete andà immediatamente à e proiezioni ortogonali, è nantu à l'anguli - rotate l'axonometria à 90 gradi.
Barra di navigazione
Un altru elementu di l'interfaccia chì pò ghjunghje praticà hè a barra di navigazione. Hè inclusa in u listessu locu nant'à u cubulu di specie. Questo pannellu cuntene i tasti di pan, zoom è rotà attornu à u campu graficu. Fighjà nantu à elli in più dettu.
A funzione di panu hè attivata cliccendu nantu à l'icona cù a palma. Ora pudete spostà a proiezione in un puntu qualsiasi di u schermu. Questa caratteristica pò esse utilizata puru semplicemente tenendu giù a rotella di u mouse.
U Zoom vi permette di fà un zoom in e di vene in più in particulare ogni oggettu in u campu graficu. A funzione hè attivata premendu u pulsu cù una lupa. In stu bottinu, una listessuta nant'à dispense cù opzioni di zoom hè dispunibule. Considerà alcuni di i più comunemente usati.
“Mostra à cunfini” - espande l'oggiu selettutu in u tuttu di u schermu, o inserisce tutti l'oggetti di a scena in essa, quandu nessun oggettu hè selezionatu.
“Mostra ughjettu” - selezziunà sta funzione, selezziunate l'oggetti necessarii di a scena è cliccate “Enter” - saranu girati versu a schermata cumpleta.
"Zoom in / out" - questa funzione aghjuma da e scena. Per avè u listessu effettu, ghjustu girate a rotella di a mouse.
A rotazione di a proiezione hè effettuata in trè tippi - "Orbit", "Free Orbit" è "Continuous Orbit". L'orbita turna a proiezione di un pianu strettamente orizzontale. Una orbita libera permette di girà a scena in tutti i piani, è un'orbita continua continua a girà indipindente dopu avete specificatu una direzzione.
Stili visivi in proiezione axonometrica
Passa à u mudellu di modellazione 3D cum'è illustrata in a screenshot.
Andate à a tabulazione "Visualization" è truvate u pannellu di u listessu nomu.
In u listinu in goccia, pudete selezzià u tippu di elementi di rende in a vista prospettica.
"Cornice 2D" - mostra solu i bordi interni è cumpressivi di l'oggetti.
"Realistic" - mostra corpuri voluminosi cù luce, ombra è culore.
"Tinted with edges" hè u listessu cum'è "Realistic", più i rigali interni è esterni di l'oggiu.
"Sketchy" - Bordi di l'oggetti sò presentati in forma di linee di schizzo.
"Traslucidi" - cunsumati volumettrici senza ombreggiatura, ma avendu a trasparenza.
Altre lezioni: Cumu aduprà AutoCAD
Allora avemu calculatu e caratteristiche axonometriche in AutoCAD. Hè organizatu abbastanza convenientu per fà i travagli di modellizazione tridimensionale in stu prugramma.