Cosa fà se a scheda video ùn funziona micca à piena capacità

In i ghjochi, a scheda video funziona cù una certa quantità di e so risorse, chì vi permette di ottenere i più alti grafica possibili è FPS comodi. Tuttavia, qualchì volta l'adattatore di grafica ùn utilizza micca tutta a putenza, perchè u ghjocu cumincia à rallentà è a liscia è persa. Offriremu diverse soluzioni à stu prublema.

Perchè a scheda video ùn funziona micca à piena capacità

Vogliu solu fattu avvisu chì, in certi casi, a scheda video ùn utilizza micca tutta a so putenza, chì questu ùn hè micca necessariu, per esempiu, durante u passu di u vechju ghjocu chì ùn necessite micca molte risorse di sistema. Avete solu bisognu di preoccupà per ciò chì cum'è a GPU ùn funziona micca à u 100%, è u numaru di fotogrammi hè chjucuu è apparenu freni. Pudete determinà a carica di u chip graficu cù u prugramma FPS Monitor.

L'utente hà bisognu di selezziunà a scena appropriata induve u parametru hè presente. "GPU", è personalizà u restu di a scena individualmente per voi. Ora durante u ghjocu pudete vede a carica nantu à i componenti di u sistema in tempo reale. Se avete problemi in u fattu da u fattu chì a scheda video ùn hè micca un travagliu in piena capacità, allora pochi di modi semplici aiutanu à ripararli.

Metudu 1: Aggiorna i Driver

U sistema operativu hà diversi prublemi quando si utilizanu driver antichi. In più, i vecchi piloti in certi ghjochi riduce u numaru di fotogrammi per secondu è causanu l'inibizioni. AMD è NVIDIA aduprà l'aggiornamentu di i so driver di schede video cù prugrammi ufficiali o scaricà manualmente i file da u situ. Pudete ancu aduprà un software speciale. Sceglite u modu più pratice per voi.

Ulteriori dettagli:
Aggiunziemu i driver per a scheda video per mezu di DriverMax
Aghjurnà i Driver di Cartulina NVIDIA
Installà i driver in a Centro di Cumpurazione Catalyst di AMD
Modi per aggiornà i driver di schede video in Windows 10

Metudu 2: U Processore Upgrade

Questu metudu hè adatto solu per quelli chì aduprà i processori di l'antica generazione è di e schede video moderni. U fattu hè chì a potenza di a CPU ùn hè micca abbastanza per u funziunamentu normale di u chip graficu, chì hè per quessa chì u prublema nasce per a carica incompleta in a GPU. I detentori di CPU 2-4 generazione cunsigliano di l'upgrade di 6-8. Sì avete bisognu di sapè ciò chì generazione di CPU avete installatu, allora leggere di più nantu à sta in u nostru articulu.

Leggi ancu: Cumu scopre a generazione di processor Intel

Ci vole à avà chì u vecchia scheda madre ùn sustene micca a nova petra in casu di un upgrade, dunque bisognu esse rimpiazzatu. Quandu sceglite i componenti, assicuratevi ch'elli sò compatibili cù a l'altru.

Vede ancu:
A scelta di un processore per u computer
A scelta di una scheda madre per u processore
Cume sceglite a RAM per u vostru computer
Cambia u processore nantu à u computer

Metudu 3: Passa a scheda video nantu à u laptop

I laptops moderni sò spessu equipedati cun solu una core grafica incastita in u processore, ma ancu cù una scheda grafica discreta. Mentre u travagliu di testu, ascoltà musica, o svolge altre attività semplici, u sistema cambia automaticamente à u core core graficu integratu per risparmi energia, tuttavia, durante u lance di i ghjochi, a cambiazione inversa ùn hè micca sempre effettuata. Questu prublema si pò risolve cun l'aiutu di prugrammi ufficiali di gestione di cartuline video. Se avete un dispositivo NVIDIA installatu, devi effettuà i seguenti passi:

  1. Aprite "Pannello di cuntrollu NVIDIA", andate in sezione "Gestisce l'impostazioni 3D"preme u pulsante "Add" è selezziunate i ghjochi necessarii.
  2. Salvà e regolazioni e chjude u pannellu di cuntrollu.

Ora i ghjochi aghjurnati funzioneranu solu cun una cartulina discreta, chì darà un impulsu significativu à e prestazioni, è u sistema hà adupratu tutte e capacità grafiche.

I possessuri di e schede video AMD necessitanu di fà un altre azzioni:

  1. Aprite u Centro di Control di Catalizzatore AMD cliccendu cù u drentu in u desktop è scegliete l'opzione adatta.
  2. Vai à la sezione "Cunsumante" è selezziunate l'elemento "Grafica scambiabile". Aghjunghje ghjochi è metti valori contru "High Performance".

Se queste opzioni per cambià cartoline video ùn anu aiutatu o ùn sò micca accessu, allora utilizate altri metudi, sò spiegati in dettu in u nostru articulu.

Leggi più: Avemu cambiate schede video in un laptop

In questu articulu, avemu esaminatu in dettaglio diversi modi per abilà a piena potenza di una scheda video discreta. Ancu una volta ricordemu chì a carta ùn deve micca aduprà sempre u 100% di e so risorse, in particulare durante l'esecuzione di processi semplici, allora ùn affruntami micca a cambia qualcosa in u sistema senza prublemi visibili.