Cumu creà una immagine di un drive flash

I lettori Remontka.pro dumandatu parechje volte cumu creà una immagine di una unità flash USB aviabile, fate una immagine ISO di questu per a registrazione successiva versu un altru discurenti USB o discu. Questu manualu nantu à a creazione di tali immagini, è micca solu in u furmatu ISO, ma dinò in altri formati, chì sò una copia completa di u discu USB (cumpresu un spaziu vacante nantu à ellu).

Prima di tuttu, vogliu attirà a vostra attenzione nantu à u fattu chì pudete è pudete creà molte immagini di un drive flash aviabile per questo, ma di solitu questu ùn hè micca un'impresa ISO. A ragione di stu fattu hè chì i file di l'immagine ISO sò images di discuri compatti (ma micca tutte e altre unità) chì sò state registrate in un certu modu (ancu se una immagine ISO pò esse scritta in un lettore USB). Dunque, ùn ci hè micca un prugramma cume "USB à ISO" o un modu simile per creà una immagine ISO da qualunque unità USB flash aviabile è in a maggior parte di i casi si crea una immagine IMG, IMA o BIN. Tuttavia, ci hè una opzione cumu creà una immagine di boot di ISO da una unità USB di avviatore, è sarà descritta prima quì.

Immagine di un drive flash cù UltraISO

UltraISO hè un prugramma assai accanitu in i nostri latitudini per travaglià cù l'imagini di discu, creendu e registrandle. Tra l'altro, cù l'aiutu di UltraISO pudete ancu fà una immagine di un drive flash, è dui metudi sò pruposti per questo. In u primu metudu creemu una immagine ISO da una unità flash USB di avviatore.

  1. In UltraISO cun un drive flash USB cunnessu, trascina tutta a unità USB à a finestra cù a lista di i file (vuoto subitu dopu u lagnu).
  2. Confirmate a copia di tutti i file.
  3. In u menu di u prugramma, aprite l'elemento "Carica" ​​è cliccate "Estrà i dati di l'iniziu da u dischetto" e salvate u schedariu di scarica in u vostru computer.
  4. Poi in a stessa sezione di u menu, selezziunu"Download Download File" e scaricate u schedariu di scaricamentu extratu in precedenza.
  5. Usendu u menu "file" - "Salva cum", salvate l'immagine ISO finita di l'unità flash USB aviabile.
A seconda via, cù a quale pudete creà una immagine cumpleta di un drive flash USB, ma in u furmatu ima, chì hè una copia in byte-size di tuttu u discu (cioè, l'immagine di ancu un unità di discblu di 16 GB vacante occuperà tutti sti 16 GB) hè un pocu più simplice.In u menu "Autoljaccà", selezziunate "Crea una immagine di u discu duru" è seguite l'instruzioni (basta à sceglie l'unità flash USB da a quale l'usu hè scattatu è specificà da dove salvarlo). In u futuru, per avà registratu a maghjina di l'unità flash creata in stu modu, aduprà l'elemento "Scrivimi una immagine di u discu duru" in UltraISO. Vede Creazione di una unità USB flash aviabile cù UltraISO.

Cree una immagine cumpleta di un drive flash in USB Image Tool

U primu modu, più faciule per creà una maghjina di una unità flash (micca solu di avviatore, ma ogni altra) hè di aduprà u Strumentu Image di USB gratuitu.

Dopu avè principiatu u prugramma, in a so parte di più à vista vedi un elencu di i drive USB connessi. Di sopra, hè un switch: "Device Mode" è "Partition Mode". U secondu paragrafo hà sensu di aduprà solu quandu ci sò parechje sezioni in u vostru discu è vulete creà una maghjina di una di esse.

Dopu avè sceglie u drive flash, cliccate solu nantu à u pulsante "Backup" è specificate duvule à salvà a maghjina in formato IMG. Una volta finitu, riceverete una copia cumpleta di u vostru drive flash in stu furmatu. Inoltre, per brucà quest'immagine à una unità flash USB, pudete aduprà u listinu prugramma: cliccate nant'à "Ripristinà" e specifichi da da quale imagine avete da ripristinà.

Nota: stu metudu hè aduvatu se avete bisognu di fà una maghjina di un qualchì autu di un lettore flash chì avete per restaurà u mo unità flash à u so statu prima. Per scrive a immagine à un altru drive, ancu u listessu volumu pò dì falli, ciu. Questu hè una sorta di backup.

Pudete scaricà l'Uplus Image di USB da u situ ufficiale //www.alexpage.de/usb-image-tool/download/

A creazione di una maghjina di una unità flash in PassMark ImageUSB

Un altru prugramma libaru semplici chì ùn necessite micca stallazione in un computer è ti permette di creà facilmente un'impresa completa di un drive USB (in u formatu .bin) è, se ne hè bisognu, scrive un novu in una unità flash USB - imageUSB di PassMark Software.

Per creà una immagine di una unità flash in u prugramma, seguite sti passi:

  1. Selezziunate l'unità desiderata.
  2. Selezziunate Crea una maghjina da una unità USB
  3. Selezziunu una locu per salvà a maghjina di u drive flash
  4. Fate un clic nantu à u pulsante Crea.

Più tardi, per scrive una immagine precedente creata à una unità flash USB, aduprà l'elemento Scrivi una immagine à l'unità USB. In listessu tempu per registrà e immagini in un drive flash, u prugrammu sustiene non solu u formatu .bin, ma ancu e l'imagine di solitu ISO.

Pudete scaricà l'imageUSB da a pagina ufficiale //www.osforensics.com/tools/write-usb-images.html

Cume creare una immagine ISO di un drive flash in ImgBurn

Attenzione: Di più recente, u prugramma ImgBurn, descrittu in seguitu, pò cuntene vari prugrammi indesiderati. Ùn vi propemu questu opzione, era descrittu prima quandu u prugramma era pulitu.

In generale, se hè necessariu, pudete ancu fà una immagine ISO di un drive flash USB di avviatore. Hè vera, a seconda di ciò chì hè in USB, u prucessu ùn pò esse cusì semplice cume era in u paragrafo precedente. Un modu hè di aduprà u prugramma di ImgBurn free, chì pò esse scaricatu da u situ ufficiale. //www.imgburn.com/index.php?act=download

Dopu avè principiatu u prugramma, cliccate "Crea un File di Image da File / Folders", è in a prossima finestra, cliccate nantu à l'icona cù a maghjina di u cartulare sottu "Plus", selezziunate a unità flash USB di sorgente cum'è una cartella da aduprà.

Un'imagine di una unità flash USB di bootable in ImgBurn

Ma ùn hè micca tuttu. U passu chì seguitu hè di aprire la scheda Avanzata, è in questu u Dischettu Bootable. Hè quì chì ci vole à fà e manipolazioni per rendere l'avvicibile immagine futura ISO. U punto primu quì hè Image di Boot. Usendu u campu Extract Boot Image in u fondu pudete estrà u record di boot da l'unità flash USB, sarà salva cume un prugrammu BootImage.ima dove vulete. Dopu, in u "primu puntu" specificà u caminu à stu file. In certi casi, questu hè basta per fà una immagine di boot da una unità flash.

Se qualcosa esce, u prugramma corregge alcuni di l'errori determinendu u tipu di drive. In certi casi, avete a scansione per voi stessi cosa è: chì aghju digià detto, ùn esiste una soluzione universale per trasformà ogni USB in ISO, à eccezione di u metodo descrittu à l'iniziu di l'articolo cù u prugettu UltraISO. Pò esse uti: i migliori prugrammi per creà un drive flash di boot.