Aumenta a velocità di u cooler nantu à u processore

Per difettu, u cooler hè a circa 70 à 80% di a capacità chì u fabbricante anu impiantatu. Tuttavia, se u prucessore hè sottu u frequente à carichi è / o hà statu prima overclocku, si consiglia di aumentà a velocità di rotazione di e pale à u 100% di e capacità capaci.

L'accelerazione di e lame di u cooler hè micca piena di nunda per u sistema. I solu effetti secondari sò l'aumento di u cunsumu di energia di u computer / laptop è di l'ugne di u rumu. I computer moderni sò capaci di regulà di modu indipendente a potenza di u cooler, dipende da a temperatura di u processore à u mumentu.

Opzioni di aumentu di velocità

Ci hè solu dui modi chì permetteranu di aumentà a capacità più fresca fino à 100% di u dichjaratu:

  • Run in overclocking via BIOS. Iddu ghjustu per l'utenti chì imaginu cumincià cumu travaglià in questu ambiguu, perchè ogni sbagliu pò influenzà assai prestazioni futuri di u sistema;
  • Cù l'aiutu di prugrammi di terze parti. In questu casu, avete bisognu di aduprà solu u software chì avete fiducia. Stu metudu hè assai più faciule ch'è u capisce in modu indipendente u BIOS.

Pudete ancu cumprà un frigoriferi mudernu, chì hè capace di adeguà di modu indipendente a so putenza, dipende da a temperatura di a CPU. Tuttavia, micca tutte e placce basse supportanu u funziunamentu di tali sistemi di raffreddamentu.

Prima di fà un overclock, hè raccomandatu per pulì l'unità di sistema di polvere, è rimpiazzà a pasta termica nantu à u processore è lubrifiate a freschezza.

Lezioni nantu à u tema:
Cumu cambià a grassa termica nantu à u processore
Cumu lubrificà u meccanismo di u cooler

Metudu 1: AMD OverDrive

Questu prugramma hè adatto solu per i coolers chì travaglia cun un processore AMD. AMD OverDrive hè liberu da aduprà è hè impurtante per accelerà a prestazione di i vari componenti AMD.

L'istruzzioni per l'accelerazione di e lame cù l'aiutu di sta soluzione hè u seguitu:

  1. In a finestra principale di l'applicazione, andate à "Cuntrollu di prestazioni"hè in u latu superiore o sinistratu di a finestra (a seconda di a versione).
  2. Altrimenti, andate à a sezione "Fan Control".
  3. Spostà i cursori speciali per cambià a velocità di rotazione di e pale. I cursori sò sottu l'icona di fan.
  4. Per assicurà chì l'impostazioni ùn sò micca resettate ogni volta quandu avete da rializzamentu / a disclusione, cliccate "Applicà".

Metudu 2: SpeedFan

SpeedFan hè un software chì hà u missione principale è di gestisce i fan chì sò integrati in un computer. Distribatu nant'à u mo pussibule, hà una interfaccia simplici è una traduzione russa. Stu software hè una soluzione universale per i coolers è i processori di ogni fabbricante.

Ulteriori dettagli:
Cumu aduprà SpeedFan
Cumu overclocku u ventilatore in SpeedFan

Metudu 3: BIOS

Questu metudu hè raccomandatu solu per l'utenti avanzati chì rapprisentanu aghjarmente l'interfaccia di u BIOS. L'istruzione passo per passo hè cum'è seguitu:

  1. Vai à u BIOS. Per fà quessa, ripartite u computer. Finchè u logo di u sistema operativu hè apparutu, presse i tasti Del o da F2 finu à F12 (dipende da a versione BIOS è a scheda madre).
  2. Sicondu a versione BIOS, l'interfaccia pò esse assai sfarente, ma per e versioni più popolari hè circa l'ugardu. In u menù superiore, truvate a tab "Potenza" è passà per questu.
  3. Ora truvate u articulu "Monitor di l'hardware". U vostru nome pò differisce, cusì se ùn truete micca questu articulu, allora cerca un altru, induve a prima parola in u titulu sarà "Hardware".
  4. Ora ci sò duie opzioni - mette a putenza di u ventu al massimu o sceglite a temperatura à a quale cumincerà à alzà. In u primu casu, truvate u articulu "CPU min velocita Fan" è di fà cliccate e modifiche Enter. In a finestra chì compare, selezziunu u numeru massimu di dispunibule.
  5. In u secondu casu, selezziunate l'elemento "CPU Smart Fan Target" è in u settu a temperatura à a quale a rotazione di e lame deve accelerà (raccomandata da 50 gradi).
  6. Per uscire è salvà e cambiamenti in u menu di vucca, trova a tabulazione "Esce"quì sceglite l'elemento "Salvà & Esce".

Hè desiderabile di fà cresce a velocità di u cooler solu s'ellu ci hè una vera necessità per quessa sì chì questu cumpunente funziunate à a putenza massima, a so vita di serviziu pò esse abbastanza riduttu.