Selezziunate i driver per Radeon x1300 / x1550 Series

K-Lite Codec Pack hè un inseme di strumentu chì ti permette di riproduci video in a migliore qualità. U situ ufficiali presenta parechje assemblee chì differiscono per composizione.

Dopu avè scaricatu u Package di Codec K-Lite, parechji utilizatori ùn sà micca sapè cume travaglià cù sti strumenti. L'interfaccia hè abbastanza cumplicatu, ancu, a lingua russa hè assente. Allora, in questu articulu cunsideremu a configurazione di stu software. Per esempiu, aghju scaricatu in precedenza da u situ di u produttore "Mega".

Scaricate l'ultima versione di u K-Lite Codec Pack

Cumu cunfigurà currettamente u Package di Codec K-Lite

Tutta a configurazione di u codec hè fatta quandu u software hè installatu. I parametri selettuti ponu esse cambiati dopu, aduprendu attrezzi spiciali da stu pacchettu. Allora principiatu.

Run u luggeru d'installazione. Se u prugramma trova i componenti dighjà installati, a cunfigurazione di K-Lite Codec Pack, s'hè offra di sguassarli è cuntene l'installazione. In casu di fallimentu, u prucessu hè interrutu.

In a prima finestra chì vene, devi selezzià u modalità di operazione. Per configurà tutti i componenti, selezziunu "Avanzate". Poi "Prossimu".

A seguitu, selezziunate e preferenze per l'installazione. Ùn cambemu micca. Pressu "Prossimu".

A selezzione di u profilu

A prossima finestra hè unu di i più impurtanti in a configurazione di stu pacchettu. U difettu hè "Profilu 1". U principiu pò esse lasciatu è cusì, sti regolazioni sò perfettamente ottimizzati. Se vulete fà una configurazione cumpleta, selezziunate "Profilu 7".

Alcuni profili ùn installanu micca u lettore. In stu casu, in parentesi vedete l'iscrizzione "Senza giocatore".

Imposta i filtri

In a stessa finestra, selezionaremu u filtru per decoding "Filtri di decodifica video DirectShow". Pudete sceglie una ffdshow o LAV. Ùn ci hè nisuna differenza fundamentale trà elli. Aghju sceltu a prima opzione.

Scelta di spartitore

In a stessa finestra, scendite sottu è truvate a sezione "Filtri di fonte DirectShow". Questu hè un puntu impurtante. U divisore hè necessariu per sceglie a traccia audio è i sottotituli. Tuttavia, micca tutti li travagliò correttamente. A scelta migliore hè di sceglie Splitter LAV o Haali splitter.

In sta finestra anu marcatu i punti più significativi, u restu hè lasciatu per difettu. Spingi "Prossimu".

Cunsiglii addiziunali

Dopu, selezziunate e spezie addizionali. "Priservi Ulteriori".

Se vulete installà draghjuli di prugramma in più, allora metti un segnu in a sezione "Scrizite addizionali", contr'à e opzioni necessarie.

Cancellà tutte e cunfigurazioni à quelle recomendate, aghjunghjendu a casella "Ripristina tutte le impostazioni per a so impostazione predefinita". À propositu, sta opzione hè selezionata per difettu.

Per ghjucà a video solu da a lista bianca, marca Restringe l'usu à l'applicazioni whistelisted.

Per visualizà u video in modalità colore RGB32, marca "Forza l'uscita di RGB32". U culore hè più saturatu, ma a carica di u prucessore cresce.

Pudete cambià trà i flussi audio senza un menu di lettore selezziunà l'opzione "Nascondi icona di sistema". In questu casu, a transizione pò esse svolta da u cassaforte.

In u campu "Tweaks" Pudete personalizà i sottotituli.

U numaru di impostazioni in sta finestra pò diverberu significativamente. Averu cum'è u mo, ma forse più o menu.

Lasciate u restu in quantu e cliccate "Prossimu".

Hardware Setup Hardware Acceleration

In sta finestra, pudete lasciare tuttu u mudellu. Queste impostazioni sò in a maghjine di casi ottime per u travagliu.

Scelta di Renderer

Eccu quì, ponemu i parametri di u renderer. Fighjate à voi chì questu hè un prugramma spiciali chì permette di riceve una immagine.

Se decodificatore Mpeg-2Giocadore nant'à u vostru, allora avemu a nota "Abilita un decoder interno MPEG-2". Sì avete un tale campu.

Per ottimizà u sonu selezziunate l'opzione "Normalizzazione di u volumu".

A selezzione di a lingua

Per installà i schedari di lingua è a capacità di cambia tra elli, selezziunu "Installu i file di lingua". Spingi "Prossimu".

Adducemu in a finestra di a configurazione di a lingua. Avemu sceltu a lingua principale è secondaria chì risponde à e vostre esigenze. S'ellu ci vole, pudete sceglie un altru. Pressu "Prossimu".

Ora selezziunate u lettore à ghjucà di default. Aghju sceltu "Media Player Classic"

In a prossima finestra, verificate i schedari chì u ghjocu seleziunatu hà da fà. I sughjenu di solitu tutti i video è tutti i audios. Selezziunate tutti, pudete aduprà pulsanti speciali, cum'è in a screenshot. Continuemu.

A configurazione audio ùn pò micca cambià.

Questu cumpleta a configurazione di K-Lite Codec Pack. Sò rimasti solu per presse "Install" è testate u pruduttu.