Diagnostica di u Winchester in Windows 7


In certi casi, pruvendu à copià o ritagliatu di un file o cartulare da una unità flash, pudete truvà un messaggio d'errore di I / O. Qui di seguito truverete infurmazioni nantu à cume si smetta di quellu errore.

Perchè accade un fallimentu di I / O è cume si risolve u

L'aspettu di stu missaghju indica a presenza di un prublemu, chì sia hardware o software. Se a causa hardware hè assai chiara (e celle di memoria falliscenu), i prublemi di software ùn sò micca semplici. Cume, prima di procedere cù unu di i metudi di risoluzione di problemi, devi verificà u vostru drive flash cun unu di i metudi suggeriti in stu articulu. Dopu, dipende da i risultati, sceglite a soluzione adatta.

Metudu 1: Formatà à un altru sistema di file (perdita di dati)

Una di e cause più cumuni di prublemi cù I / O nantu à un drive flash - fallimentu sistema di lì. Questu accade per parechje ragioni: l'estrazione sbagliata, l'attività di u virus, l'errori in u sistema operativu, ecc. A soluzione più semplice per questo tipu di prublema hè a formattazione di i media, preferibilmente in un altru sistema di file.

Attentu! Stu metudu sguasserà tutti i dati conservati in un drive flash! Se vulete salvà i schedari, fate attenzione à i metudi 2 è 3!

  1. Connettu l'unità flash USB à u computer è aspettate ch'ellu sia ricunnisciutu da u sistema. Verificate u sistema di file chì hè aduatu da u discu flash - apri "Computer", truvate u vostru discu in u

    Selezzi un item "Pruprietà". In a finestra chì si apre, fate attenzione à "File System".

    E difformità principali di i sistemi di file sò spessu in a guida di selezzione.
  2. Fate u formattazione aduprendu unu di i metudi pruposti in u materiale sottu.

    Leggi più: Cumu formattà una unità flash USB

    In stu casu, devi selezziunu un sistema di file diversu. Per esempiu, se quella attuale hè NTFS, allora formattela in exFAT o ancu FAT32.

  3. À a fine di u prucessu, scucciunu l'unità flash USB da u PC, sempre usando una rimozione sicura. Per fà quessa, truvate l'icona di a barra di strumenti per una aspirazione sicura in u vassoio.

    Fate un clic nantu à u cù u cliccate à dirittu di u mouse è sceglite "Rimuovi".

    Dopu, ricuniscià u drive. U prublemu serà risolto.

U modu più faciule ùn hè micca sempre u più adeguatu - per esempiu, quelli chì vogliono salvà i so schedari, ùn aiutanu micca.

Metudu 2: Crea una immagine di l'unità flash è poi formattate (salvà i dati)

Nantu à a maggior parte di i casi, osservendu un messaggiu d'errore di I / O in un drive flash, ùn puderete micca accede à i dati conservati nantu à questu per mezi convenzionali. Tuttavia, ci hè un modu di aiutà salvà almenu alcuni di i file - creà una immagine di un drive flash: una copia virtuale di a struttura di sistema di lì è di tutte e infurmazioni. Unu di i metodi più semplici per creà una immagine hè aduprà u Strumentu HDD Raw Copy.

Scaricate HDD Raw Tool

  1. Avviciniamo l'utility, hè obbligatoria per nome di l'amministratore. U primu passu hè di accettà l'accordu di licenza.

    Allora selezziunu u prugramma di discu flash ricunnisciutu, è premete "Continue".
  2. Selezziunate l'elemento marcatu nant'à u screenshot per salvà a maghjina di l'unità flash in un file.

    Apparirà una finestra "Esploratore" cù e scelte di da salvà a copia Sceglite qualchì adatta, ma ùn scurdate micca prima di esse in a lista "File Type" set opzione "Image nera": solu in stu casu riceverete una copia cumpleta di u drive flash.
  3. Di ritornu à a finestra principale di u HDD Rav Kopi Tul, cliccate "Continue".

    In a prossima finestra, avemu bisognu di cliccà nantu à u pulsante. "Start" per inizià u prucessu di clonazione di un drive flash.

    Questu pò durà un pezzu di ghjornu, in particulare per i veiculi spartiti, fate cusì pronta ad aspettà.
  4. Cusì avemu una immagine di l'unità flash cum'è un schedariu per via di a estensione .img. Per esse capace di travaglià cù a maghjina, hà bisognu di montala. Hè megliu ad aduprà u prugramma UltraISO o Daemon Tools Lite.

    Ulteriori dettagli:
    Cume montà una immagine in UltraISO
    Muntà a maghjina di u discu in Daemon Tools Lite

  5. U passu successivu hè di ripristinà i file da l'imagine di u discu. Pudete aduprà prugrammi speciali. Truverete ancu e istruzioni quì sottu:

    Ulteriori dettagli:
    Cunsiglii per recuperà i file da e carte di memoria
    Cume recuperà e dati da u discu duru

  6. Dopu à a fine di tutte e manipolazioni, u drive di flash pò esse formattatu, preferibilmente in un altru sistema di file (Metodo 1 di stu articulu).

Stu metudu hè più cumplicatu, ma in u so casu a prubabilità di salvà i file hè assai alta.

Metudu 3: Riprisenta u drive flash à chkdsk utility

In u sistema Windows, ci hè una utilità di riga di cume chkdsk, chì pò aiutà à trattà u prublema di un errore I / O.

  1. Run "Linea di cumannu" per nome di l'amministratore - per questa aperta "Start" e scrive in a barra di ricerca Cmd.exe.

    Cliccate nantu à u luggeru truvatu cù u cliccu giuvule di u mouse è selezziunate "Run as administrator".
  2. Quandu a finestra si apre "Linea di cumandamentu"scrivite una squadrachkdsk Z: / fdove Z - a lettera di l'unità chì u vostru drive flash hè etichettatu in u computer.
  3. U prucedimentu di cuntrollu è ripristinà u discu inizia. S'ellu hè cumpletatu normalmente, riceverete un simu messaghju.
  4. Scollegate l'unità flash USB da u PC, cù una rimozione sicura (descritta in Metudu 1), dopu à 5-10 secondi torna connectà. Più probabilmente l'errore sparirà.
  5. Questu metudu ùn hè ancu micca difficiule, ma à mezu à u restu aiuta menu spessite di tutti.

Se tutti i metudi descritti sopra ùn funzionanu micca, molto probabilmente, avete di fronte à un fallimentu fisicu di u drive: danni meccanici, fallimentu di una parte di i blocchi di memoria o prublemi cù u controllore. In questu casu, se dati critichi eranu memorizzati nant'à, visitate u centru di serviziu. Inoltre, l'istruzioni di recuperu per i fabricanti specifici ti puderanu aiutà: Kingston, Verbatim, A-Data, Transcend.