U diritti di superusu dà certi privilegi in a gestione di u funziunamentu di u sistema operativo Android. Pudete scaricà o cancellà tutte e applicazioni, modificà u funziunamentu di u sistema, è ancu di più, chì l'utente ùn pò fà cù permessi normali. Allora perchè cancella i diritti di root?
Motivi per rimuovere i diritti di root
In fatti, a dispunibilità di e funzioni avanzate hà i so svantaghji significativi:
- In u mani di un utilizatore senza esperienza o di un attaccante, un smartphone / tablet può facilmente trasformà in un pezzu di plastica, cume un tale usu pò cancellà i file di sistema impurtanti;
- I diritti di radice implicanu una più vulnerabilità di u dispositiu à minacce esterne, cume i virus;
- Un sistema operativu avanzatu cunsuma più potenza;
- Dopu avè a cunnessione di i diritti di root, i bug possono esse visti in u smartphone / tablet, chì complicanu significativamente l'interazione cù u;
- Per mandà u dispositiu in garanzia, avete a disattivà a radice, altrimenti l'accordu di garanzia pò esse annullatu.
Ci hè parechje maniere per rimuovere i diritti di root nantu à un smartphone, parechji di elli necessitanu una certa esperienza cù Android. Seguitate e istruzioni; altrimenti ci hè u risicu di "demolisce" u sistema operativu stessa.
Vede ancu: Cumu backup di Android
Metudu 1: Sguassate cù u gestore di file
Stu metudu hè adatto solu per utilizatori prufessiunali, chì implica a eliminazione di file in u cartulare radice di Android. Sì ùn avete micca idea di cosa fà, allora si rischia di trasformà u vostru dispositivo Android in un "cumbellu" ordinarie.
Prima ci vole à stallà qualchì conducente. Pudete aduprà u standard, ma à traversu ùn hè micca bè pratico di travaglià. In u quadru di stu metudu, a varianta cù ES Explorer hè cunsiderata:
Scaricate ES Explorer da Play Market
- In più di l'applicazione Explorer, dighjà scaricà u prugramma responsabile di verificà a presenza di radice in u dispositiu. Sta app hè una scatula di radice.
- Ora aprite u gestore di file. Dunque ci vole à andà à u cartulare "sistema".
- Allora truvate è andate in u cartulare "bin". Nant'à qualchi dispositivi, u schedariu desideratu pò esse in a cartella "xbin".
- Trova e elimina u schedariu "su". In casi rari, u schedariu pò esse chjamatu. "busybox".
- Ritornu à u cartulare "sistema" è andate à "app".
- Individuà è sguassate u file o cartulare. Superuser.apk. Si pò chiamà SuperSu.apk. U nomu dipende da cume si ottiene i diritti di root. In listessu tempu, dui nomi ùn ponu micca accadere.
- Dopu avè rializatu, riavvi u dispositiu.
- Per verificà se i diritti di l'urdeninu sò stati eliminati, aduprate l'applicazione Root Checker. Se l'interfaccia di u prugramma hè messa in evidenziata in rossu, quessa significa chì i diritti di u superusu sò stati rintraprati.
Scaricate u Root Checker
Vede ancu: Cumu à verificà i diritti di root
Metudu 2: Kingo Root
In Kingo Root, pudete piazzare i diritti di u superusu o cancellarli. Tutte e manipulazioni in l'applicazione sò eseguite in un pocu di clic. L'applicazione hè dispunibule liberamente in u Market Play.
Vede ancu: Cumu rimuovere Kingo Root è diritti di superusuario
Bisogna capisce chì questu metudu ùn funziona micca in casu chì a radice ùn hè stata ottenuta usando questu applicazione.
Metudu 3: Ripristina di fabbrica
Ciò hè un modu più radicale, ma assai efficaci per rende u dispositivo à u so statu originali. Oltre à i diritti di root, tutti i dati di l'utente saranu cancellati da quissa, cusì trasfunite u media à qualsiasi media di terze parti anticipatamente.
Ulteriori: Cumu restituisce a cunfusioni di fabbrica in Android
Metru 4: lampallu
U modu più radicale. In stu casu, avete da cambià completamente u firmware, allora sta opzione hè adatta solu à i prufessiunali. Di novu, tutti i dati da l'apparecchiu saranu cancellati, ma cun probabilità assoluta cun elli, a radice sarà ancu cancellata.
Leggi ancu: Cumu reflash Android
Questu metudu hè basatu per applicà solu s'ellu hà fattu dighjà serii danni à u prugettu, ancu durante i tentativi anziani, chì ùn pò dinò esse ripresentatu à l'impostazioni di a fabbrica.
L'articolo discute i principali modi per sbarrazzà di i diritti di root. Per installà è rimuovere quessi diritti, si consiglia di aduprà un prugrammu spicificatu, cumu in questo modu pudete evità parechji prublemi.