Spostà Colonne in Microsoft Excel

Quandu si lavora cù e tabelle, à volte ci hè una necessità di cambià e colonne situate in i punti. Vedemu cumu fà ciò in Microsoft Excel senza perde di dati, ma nant'à u tempu, cum'è facile è veloce cum'è possibile.

Movimentu colonne

In Excel, e colonne ponu esse cambiate in diversi modi, sia piuttostu laboriosi è più progressivi.

Metudu 1: Copia

Stu metudu hè universale, chì hè adatto ancu per versioni molto vecchie di Excel.

  1. Facemu clic nantu à ogni cella di a colonna à a sinistra di chì avemu intenzione di muvà un'altra colonna. Selezziunate a l'elittura in a lista di cuntestu "Incolla ...".
  2. Una piccola finestra si vede. Selezziunu u valore in essa "Colonna". Cliccate nantu à l'elemento "OK"dopu chì una nova colonna in a tavula hè aghjunta.
  3. Facemu cliccà à u clicciuversu nantu à u pannellu di coordinate in u locu induve u nome di a colonna chì vulemu spostà hè indicatu. In u menù contestuale, smetti di selezzione nantu à l'elemento "Copia".
  4. Usate u bottinu sinu di u mouse per selezziunà a colonna chì creatu prima. In u menù contestuale in u blocu "Opzioni d'inserzione" sceglite u valore Incolla.
  5. Quandu u spaziu hè inseritu à u locu ghjustu, avemu bisognu di sguassà a colonna originale. Fate un clic destro nantu à u so titulu. In u menù contestuale, selezziunate l'elemento "Elimina".

Nantu à stu muvimentu l'articuli saranu cumpletati.

Metudu 2: inserite

Tuttavia, ci hè un modu più simplici per spostà in Excel.

  1. Cliccate nantu à u pannellu di coordinate orizzontale cù a lettera chì designa l'indirizzu per selezzià l'intera colonna.
  2. Facemu clic nantu à a zona selezionata cù u cliccatu destro di u mouse è in u menu aperto fermemu a selezzione nantu à l'elemento "Cut". Invece, pudete cliccà nantu à l'icona cù u listessimu nomu chì si trova nantu à u nastro in a tab "Casa" in u blocu di l'utili "Appunti".
  3. Da u listessu modu cum'è quì menzionatu sopra, selezziunà a colonna à a manca di chì avete bisognu di spostà a colonna chì noi tagliamo prima. Fate un clic col bottinu di dirice di u mouse. In u menù contestuale, smetti di selezzione nantu à l'elemento "Insert Cut Cells".

Dopu à sta azzione, l'elementi si muvimentu cume ti piace. S'ellu ci vole, nant'à u mo modu, pudete spostà i gruppi di colonne, evidenzendu per questu a fascia adatta.

Metudu 3: muvimentu avanzatu

Ci hè ancu un modu più simplici è più avanzatu per spostà.

  1. Selezzi a colonna chì vulemu muvà.
  2. Spostà u cursore à u cunferenza di a zona selezionata. In listessu tempu avemu u morsu Shift in a tastiera è in u bottinu sinu di u mouse. Move u mouse in a direzzione di u locu induve volete spostà a colonna.
  3. Durante a muvimentu, a linea caratteristica trà e colonne indica chì verrà inserit u oggettu sceltu. Dopu chì a linea hè in u postu dirittu, basta à rilasciare u pulsu di u mouse.

Dopu à ciò, e colonne necessarie saranu scambiate.

Attentu! Se aduprate a vecchia versione di Excel (2007 è nanzu), allora Shift Ùn hè micca bisognu di u morsa durante u muvimentu.

Comu pudete vede, ci sò diversi modi per scambià colonne. Ci sò dui opzioni abbastanza laboriosi, ma nant'à e volte universali per l'azione, è ancu più avanzati, chì, per quessa, ùn funghjenu sempre nantu à e vechje versioni di Excel.