Backup à Veeam Agent per Microsoft Windows Free

In sta rivisione - un strumentu di backup di semplice, putente è gratuito per Windows: Agente Veeam per Microsoft Windows Free (precedentemente chjamatu Veeam Endpoint Backup Free), chì ti permette di creà convenientemente immagini di sistema, copie di backup di dischi o partizioni di un discu cu dati cum'è in internu , o in unità di rete o di rete, per recuperà questi dati, è ancu per rinnimà u sistema in certi casi cumuni.

In Windows 10, 8 è Windows 7, ci sò strumenti di backup integrati chì permettenu di salvà u statu di u sistema è di i file importanti à un certu tempu in tempu (vedi Punti di recuperu di Windows, Storia di file Windows 10) o creà un backup completo (immagine) di u sistema (vedi Come crea un backup di Windows 10, adatta per versioni precedenti di u SO). Ci hè dinò solu un prugrammu di backup gratuito, per esempiu Aomei Backupper Standard (descrittu in l'istruzzioni menzionate in precedenza).

Tuttavia, in casu chì a creazione "avanzata" di copie di backup di Windows o di dischi (partizioni) cù dati hè necessariu, l'utili di sistema operativu integratu ùn puderanu micca abbastanza, ma u prugrammu Veeam Agent for Windows Free discusu in l'articolo hè probabile chì sia abbastanza per a maggior parte di l'attività di backup. U solu inconveniente per u mo lettore hè a mancanza di a lingua di l'interfaccia russa, ma pruvaraghju di dà una pulizia di l'utilità di l'utilità in quantu hè pussibule.

Installazione di Veeam Agent Free (Veeam Endpoint Backup)

L'installazione di u prugramma ùn pò dà alcuna difficoltà particulare è hè eseguita cù i seguenti passi simplici:

  1. Assicuratevi di cunquistà i termini di l'accordu di licenza, selezziunà a casella adatta è cliccate "Installazione".
  2. In u prossimu tappa, vi sarà dumandatu di cunnesse un discu esternu chì sarà adupratu per a copia di salvezza per configurà lu. Ùn hè micca necessariu fà quellu: pudete effettuà e so copie di salvezza à l'unità interna (per esempiu, un secondu discu duru) o fà a configurazione in seguito. Sì durante a stallazione si decide di saltà stu passu, selezziunate a casella “Saltà sta, configureraghju più tardi” è cliccate “Avanti”.
  3. Dopu à a fine di l'installazione, vedite una finestra cù un missaghju chì dichiara chì a stallazione hè stata cumpletata è u taghettu "Run Veeam Recovery Media Creation wizard" di difettu chì principia a creazione di u discu di recuperu. Se in stu stadiu ùn vulete creà un discu di recuperu, pudete deselezziunarli.

Disco di recuperu di Veeam

Pudete creà un Agente Veeam per discu di recuperu di Microsoft Windows Free subitu dopu a installazione, selezziunà a casella in u passu 3 sopra o in qualunque tempu cù a missa "Create Media Media" da u menù Start.

Cosa hè u discu di recuperu necessariu:

  • Prima di tutti, se pensate di creà una maghjina di u tuttu computer o di un backup di e partizioni di u discu sistema, pudete ripristinarle da un backup unicamente cumandendu da u discu di recuperu creatu.
  • U discu di recuperu Veeam contiene ancu parechje utilità utili chì pudete usà per ripresentà Windows (per esempio, ristabilendu a password di amministratore, a linea di cume, ristabilisce u caricatore di avvallazione di Windows).

Dopu avè cuminciatu a creazione di Veeam Recovery Media, avete bisognu di compie i seguenti passi:

  1. Selezziunate u tippu di discu di recuperu da creà - CD / DVD, drive USB-drive (unità flash) o immagine ISO per a registrazione successiva nantu à un discu o un'unità flash USB (Ho solu un image ISO in a screenshot, cum'è un computer senza un lettore otticu è da un drive flash collegatu) .
  2. Per impostazione predefinita, casute di spuntà case chì includenu a configurazione di cunnessione di rete di l'urdinatore attuale (utile per a recuperazione da u NAS) è i driver di u computer attuale (ancu utili, per esempiu, per accede à a rete dopu l'iniziu da u discu di riparazione).
  3. Se vulete, pudete marcà u terzu articulu è aghjuntu cartulari addiziunali cù i driver à u discu di riparazione.
  4. Cliccate "Avanti". Sicondu u tippu di discu vole sceltu, vi sarete portate à diversi windows, per esempiu, in u mo casu, quandu crei una immagine ISO, sceglie una cartella per salvà quest'immagine (cù l'abilità di aduprà una posizione di rete).
  5. In u prossimu passu, tuttu u restu hè di cliccà "Crea" è aspettate finu chì u discu di riparazione sia finitu.

Hè prontu per creà e copie di backup è ripigliarle.

Backup di u sistema è di i dischi (partizioni) in l'agente Veeam

Prima di tuttu, avete bisognu di configurà un backup in u Veeam Agent. Per questo:

  1. Lanciate u prugramma è in a finestra principale cliccate "Configure Backup".
  2. In a prossima finestra, pudete sceglie e seguenti opzioni: Tuttu u Computer (una copia di salvezza di l'urdinatore interi, deve esse salvata in un discu esternu o unità di rete), Backup di Livellu di u Volume (partizioni di discu di backup), Backup di Livellu di File (cartulti è cartelle di backup).
  3. Se selezziunate l'opzione di Backup di u Livellu di u Volume, vi verrà dumandatu à sceglie e partizioni da includere in a copia di backup. In listessu tempu, quandu sceglite una partizione di sistema (in a mo unità di C screenshot), l'immagine include ancu partizioni nascoste cù u gestore di avvicinamentu è l'ambiente di recuperu, sia in EFI che in sistemi MBR.
  4. In a tappa successiva, avete bisognu di sceglie a location di salvataggio di backup: Memorizzazione Locale, chì include sia i disci locali è le unità esterne o Cartella cumunata - una cartella di rete o un drive NAS.
  5. Quandu sceglite l'archiviazione locale in u passu chì seguita, avete bisognu di specificà chì discu (partizione di dischi) da aduprà per salvà e copie di backup è a cartella di u discu. Indettu ancu quantu ghjornu à conservà i backup.
  6. Cliccando nantu à u pulsante "Avanzate", pudete creà una frequenza di creazione di backup completi (per impostazione predefinita, un primu backup hè statu piazzatu, è solu i cambiamenti registrati dapoi a so creazione sò stati registrati. Se si attiva a frequenza di backup attiva, ogni volta tempu sarà lanciatu una nova catena di backup). Quì, nant'à a scheda Archivi, pudete piazzà u livellu di cumpressione di backup è abilite a crittografia per elli.
  7. A prossima finestra (Schedule) hè a regolazione di a frequenza per a creazione di copie di backup. Per impostazione predefinita, sò creati ogni ghjornu à u 0:30, puru chì u computer sia attivatu (o in modalità sleep). S'ellu hè disattivatu, a creazione di a copia di salvezza iniziera dopu à a prossima accensione. Pudete ancu mettere in ballu e copie di salvezza in a serratura di Windows (Lock), a logout (Log off), o cum'è cunnessione di un discu esternu specificatu cume a destinazione di backup per conservà i backup (Quando u destinatu di backup hè connectatu).

Dopu l'applicazione di l'impostazioni, pudete creà a prima copia di salvezza manualmente cliccendu semplicemente u pulsante "Backup Now" in u prugramma Veeam Agent. U tempu impiegatu per creà a prima immagine pò esse lungu (dipende da i parametri, da a quantità di dati salvati, da a velocità di e unità).

Restore da u backup

Se avete bisognu di ripristinà da una copia di backup di Veeam, pudete fà:

  • A avvicinita di u Livellu di Ripetizione di u Livellu da u menu Start (solu per ripristinà i backup di partizioni non di sistema).
  • Running File Level Restore - per ripristinà solu i lime individuali da un backup.
  • Avvio da u discu di riparazione (per ripristinà una copia di backup di Windows o di u tuttu computer).

Restore di Livellu di Volu

Dopo aver principiatu u Livellu di Ripetizione di u Livellu, avete bisognu di specificà a location di salvataggio di backup (di solitu determinata automaticamente) è u puntu di riparazione (in casu chì ci sò parechji).

È specificà ciò chì partizioni à ripristinà in a prossima finestra. Quandu provate a selezziunate e partizioni di sistema, vedete un missaghju chì dichiara chì a so ripresa in u sistema in esecuzione hè impossibile (solu da u discu di riparazione).

Dopu à ciò, aspettate u restituu di u cuntenutu di e sezioni da u backup.

Ripristina Livellu di File

Sì avete bisognu di ripristinà solu i cartelli individuali da un backup, lanciate Ripetizione Livellu File è selezziunu un puntu di riparazione, allora nantu à u schermu successivo, cliccate u pulsante "Apri".

A finestra di Navigatore di backup si apre cù u cuntenutu di e sezioni è cartulari in a copia di salvezza. Pudete selezziunu qualunqui (cumprende più selezziunati) è cliccate nantu à u bottu "Restaura" in u menu principale di Navigatore di backup (apparisce solu quandu selezziunate i schedari o i file + cartetti, ma micca solu i cartetti).

Se una cartulina hè stata selezionata - cliccate à dirizzione diritta nantu à elli è selezziunate "Ripristinà", è dinò u mode di ripristinazione - Sovrascrive (sovrascrivente a cartella attuale) o Mantene (mantene entrambe e versioni di a cartella).

Se sceglite a seconda opzione, u cartulare resterà nantu à u discu in a so forma attuale è a copia ripristinata cù u nomu RESTORED-FOLDER NAME.

Recuperate un computer o un sistema cù un discu di riparazione Veeam

Sì avete bisognu di ripristinà e partizioni di sistema, avete bisognu di scaricà da u discu di avvicinamentu o da l'unità di Flash de Veeam Recovery Media (dà bisognu à disattivà u avvicinamentu sicuru, EFI è u supporta di u avvicinamentu Legacy sò supportati).

Quandu l'avia à u mumentu di l'iscrizzione "appughjate à qualunque tasca per scaricà da CD o DVD" appughjate una qualsiasi tasca. Dopu à ciò, u menu di riparazione si aprirà.

  1. Bare Metal Recovery - usa recuperu da Veeam Agent per backups di Windows. Tuttu funziona cumulativamente cume restituzione di partizioni in Volume Level Restore, ma cù l'abilità di ripristinare partizioni di sistema di u discu (se hè necessariu, se u prugramma ùn trova nisuna localizazione, specificà a cartella di backup nant'à a pagina "Locazione di backup").
  2. Ambiente di riparazione di Windows - lancia l'ambiente di riparazione di Windows (strumenti di sistema integrati).
  3. Strumenti - utili in u cuntestu di l'utili di riparazione di u sistema: linea di comando, risturmaru a password, carregà u driver hardware, diagnosticu RAM, salvà i registri di test.

Forse ciò hè tuttu nantu à a creazione di backup cun Veeam Agent per Windows Free. Speru chì, sì sarà interessante, pudete capisce e opzioni supplementari.

Pudete scaricà u prugramma gratuitamente da a pagina ufficiale di //www.veeam.com/en/windows-endpoint-server-backup-free.html (l'inserzione hè necessaria per u scaricamentu, chì, per esempiu, ùn hè micca cunsultata in alcun modu à a data di sta scrittura).