Cumu cunnesse una unità di rete in Windows. Cumu spartite una cartella in a rete locale?

Ciao

I mette in evidenza una situazione tipica: ci sò parechji urdinatori connessi à una rete locale. Hè necessariu per spartà alcune cartelle per chì tutti l'utenti di sta rete locale pudessenu travaglià cun elli.

Per fà ciò, avete bisognu:

1. "share" (share) a cartella desiderata nantu à u computer desiratu;

2. in i computer in una rete locale, hè desiderabile cunnesse questu cartulare cume una unità di rete (per ùn guardà per ogni volta in u "ambientu di rete").

In realtà, cumu si faci tuttu è sarà discupratu in stu articulu (l'infurmazione hè pertinente per Windows 7, 8, 8.1, 10).

1) Aprite l'accessu cumpartitu à una cartulina in una rete locale (condivisione di una cartella)

Per spartite una cartella, bisogna prima configurà Windows in modo. Per fà quessa, andate in u Pannellu di cuntrollu di Windows à u seguitu indirizzu: "Pannello di cuntrollu" Rete è Centro di Rete è Spartimentu Internet "(veda figura 1).

Dopu cliccate nantu à la scheda "Cambia avanzata cumparisce opzioni".

Fig. 1. Rete è Spartizione

Dopu, avete da vede 3 tabs:

  1. privato (profilo attuale);
  2. tutte e reti;
  3. guestbook o publicamente dispunibile.

Hè necessariu aprire ogni tab à u so turnu è impostà i parametri cum'è in Fig.: 2, 3, 4 (veda sottu, le foto "cliccate").

Fig. 2. Privatu (profilo attuale).

Fig. 3. Tutte e reti

Fig. 4. Ospite o publicu

Ora si ferma solu per accede à e cartelle necessarie. Questu hè fattu assai semplicemente:

  1. Truvate a cartella desiderata nantu à u discu, cliccate nantu à u dirittu nantu à elli è andate in e so proprietà (vede. Fig. 5);
  2. Dopu, aprite a scheda "Access" è cliccate nantu à u pulsante "Sharing" (cum'è in Figura 5);
  3. Allora aghjuntate l'utente "ospiti" è dà u dirittu: leggere solu o leggere è scrivere (vede. Fig. 6).

Fig. 5. Apertura di un cartulare spartitu (molte persone chiamanu questu prugramma semplicemente “cumpartendu”)

Fig. 6. Scansione di file

A propositu, per scopre chì cartelle sò spartite nantu à un computer, basta à aprite l'esploratore, poi cliccate nantu à u nome di u vostru computer in a scheda "Rete": allora ghjudicate tuttu ciò chì hè aperto à l'accessu di u publicu (vedi Fig. 7).

Fig. 7. Aperazione di Cartelle piazzate (Windows 8)

2. Cumu cunnessu una unità di rete in Windows

Per ùn sbalbà micca in l'ambiente di rete ogni volta, ùn aprite micca i tabulazioni di novu - pudete aghjunghje qualsiasi cartella in a rete cum'è un discu in Windows. Questu hà da fà cresce una lente a rapidità di u travagliu (in particulare sì avete spessu utilizà una cartella di rete), è simplificà l'usu di tale cartula per i utilizatori di PC novici.

È cusì, per cunnesse una unità di rete, fate un clic destro nantu à l'icona "u Meu Computer (o stu Computer)" è selezziunate a funzione "Mappa di l'unità di Rete" in u menu di menu pop-up (veda figura 8. In Windows 7, questu hè fattu cù u stissu modu, solu l'icona "U me computer" sarà nantu à u desktop).

Fig. 9. Windows 8 - stu computer

Dopu à ciò avete bisognu di sceglie:

  1. lettera di unità (ogni lettera libere);
  2. specificate u cartulare chì deve esse fattu un drive di rete (cliccate u pulsante "Sfoglia", vede Fig. 10).

Fig. 10. Cunnesse una unità di rete

In fig. 11 mostra a selezzione di cartulare. À propiu stettu, dopu avè selezionatu, duverete clicà solu "OK" 2 volte - è pudete cuminciare à travaglià cù u discu!

Fig. 11. Fighjate cartelle

Se tuttu hè fattu correttamente, allora in "U me computer (in stu computer)" apparisci una unità di rete cù u nomu sceltu. Puderete aduprà ancu in u stessu modu cum'è si fussi u vostru discu duru (vedi fig. 12).

L'unica condizione hè chì u computer cù a cartella condivisa nantu à u discu debba esse attivatu. E, naturalmente, a rete locale deve travaglià ...

Fig. 12. Questu computer (a unità di rete hè cunnessa).

PS

À spessu si ponenu dumande per ciò chì si deve fà se ùn pudete micca spartà una cartella - Windows scrive chì l'accessu hè impossibile, una password hè necessariu ... In stu casu, u spessu ùn si configuravanu micca a rete (a prima parte di stu articulu). Dopu avè disattivatu a prutezzione da parola, ùn ci hè di solitu nisunu prublemu.

Avè un bonu travagliu 🙂