ChrisTV PVR Standard 6.55

Unu di i prugrammi più popolari per guardà trasmissioni per mezu di un sintonizzatore TV in un computer era u standard ChrisTV PVR. A versione standard hè ottimale per tutti l'utenti. Suppone u travagliu cù quasi tutti i mudelli di sintonizzatori, dà un numeru di numeru di attrezzi, funzioni è impostazioni chì ti permettenu di aduprà comodamente u software. Fighjà una veduta più stretta à stu prugramma.

Configurazione guidata

A prima volta chì esegui ChrisTV PVR Standard, apparisci a Configurazione guidata. Questa soluzione vi aiuterà à selezzià rapidamente i parametri ottimali è iniziate subitu à travaglià cù u lugiziale. In a prima finestra, avete bisognu di specificà u dispositiu adupratu in u computer cun un puntu è pudete andà à u passu di configurazione successivu.

Dopu, avete bisognu di definisce sorgenti video è audio, selezziunu u metodo di rende appropriatu è setà u nome di u prufilu in modo da esse salvatu. Sò ancu cù u prugramma, si pò cambià sti parametri, se vole.

A ChrisTV PVR ci hè un sistema avanzatu di rendering chì vi permette di vede una maghjina più ricca. Questa funzione hè attivata attivendu l'elemento corrispondente in u menu di personalizazione di parametri di l'immagine. In più, quì a risoluzione di l'immagine cù a previsione hè impostata, i filtri supplementari sò attivati ​​o scurdati.

L'ultimu passu hè di sceglie a lingua adatta in cui i elementi di l'interfaccia saranu visualizati, è u paese, chì hè necessariu per a scelta curretta di i canali. Di seguito ci sò e impostazioni addizionali, per esempio, lancia u prugramma cù u sistema operativu o aduprendu ancu in parechji monitoru in u stissu tempu.

Scansione di canali

In ChrisTV Standard PVR ùn ci hè micca scansione di canali manuali, ma questu ùn hè micca sempre necessariu. A metà automatica analizza tutte e frequenze dispunibili, seleziona è immagina i canali trovati. L'utente pò mudificà stu elenciu solu e salvà i risultati, dopu chì dighjà pussibuli di cuntenere à u travagliu cù u prugramma.

Guardà a televisione

A finestra principale di u prugrammu consideratu hè spartita in dui spazii chì movenu liberamente nantu à u desktop. In una finestra, u flussu di video hè trasmissu. Pò esse allargatu per full screen o customized à ogni altra dimensione ottimale. A seconda finestra hè un tippu di pannellu di cuntrollu. Eccu tutti l'uttivi, funzioni è bottoni necessarii per gestisce u prugramma.

Incisione di trasmissione

A maiò parte di i rappresentanti di tali software anu una funzione di registrazione integrata è ChrisTV PVR Standard ùn face micca eccezione. E impostazioni dettagliate per a cattura di l'immagine sò dispunibule in un menu di opzioni separatu - dimensione è fotogramma, formattazione, cumpressione, e impostazioni avanzate. Piazzà i valori richiesti è cumincià à catturà quandu hè necessariu.

Parametri d'immagine

Talvolta l'immagine furnita da i canali di TV hà una luminosità scarsa o un livellu di cuntrastu micca. A configurazione di culore hè effettuata in un menu di configurazione separatu movendu i cursori. Per ogni prufessu di a fonte di trasferimentu di l'imagine, i settori individuali sò impostati, è poi salvati in u schedariu di profilu.

Impostazioni di u canali

Avemu dighjà detto chì in ChrisTV PVR ùn ci hè micca una scansione di canale manuali, ma l'aggiunzione di u vostru bisognu hè fatta specificendu a so frequenza è i parametri addiziunali cù una finestra speciale. In u listessu menu, pudete editare i canali appena aggiunsu, cambia a so frequenza, a manera video è audio.

Task Scheduler

Unu di l'utili addiziunali di u prugramma hè un pianificatore di attività incrustatu. In un menù speciale ti specificu un compitu specificu, l'ora, stabilisci i parametri di dispositivi è canali. Dopu avè salvatu, tuttu u prucessu cumincerà automaticamente, per esempiu, a trasmissione hà inizio o smette di mostra.

Virtues

  • Ci hè una interfaccia di lingua russa;
  • Statu guidatu di configurazione integratu;
  • Scanner di canali automatica;
  • Impostazioni dettagliate di canale.

Inconvenienti

  • Giocadore incòmunu;
  • U prugramma hè distribuitu per un tariffa;
  • Nisunu scansione canale manuali.

ChrisTV PVR Standard è una bona soluzione per guardà a televisione in un computer cù un sintonizzatore TV. Un gran numaru di vari ambienti è strumenti ti permetteranu di personalizà u prugramma per tè, stabilisci i parametri ottimali per i dispositivi è i canali di riproduzione.

Scaricate una versione di prova di ChrisTV PVR Standard

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Aomei Backupper Standard Software Tuner TV NAPS2 Lettore IP-TV

Share l'articolo in reti sociali:
ChrisTV PVR Standard è un prugramma per guardà a televisione per mezu di un sintonizzatore in un computer. A so funzionalità include numerosi strumenti utili è impostazioni per a messa in situ ottimale di u flussu.
Sistema: Windows 10, 8.1, 8, 7, XP
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Chris P.C. srl
Costu: $ 30
Dimensione: 4 MB
Lingua: russo
Versione: 6.55